Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

wouter.70

Citaat van: Misha op 22-06-2010 17:40:40
Donkere V70 met elandstickers en forumsticker en vrij nieuwe Comets bij Henk Scholten in Culemborg vanmiddag.

Hij moet omlaag ! ;D

dat was ik auto was daar voor schade expert
en ja ik weet het hij moet omlaag ;) ik wil eerst de voorkant verlagen zoek alleen nog originele volvo veren
2 cm omlaag 2e hands
eindelijk dan een keer gespot haha ;D

en vandaag voor de pont in eck en wiel - amerongen een 850 CY rond 16.15(ik zat niet in een volvo)

850-2.520V-Driver

Zojuist gespot, zotezien komende vanaf Helmond-Brouwhuis op de rotonde richting Bakel, nam daarna de afslag Helmond-centrum / Deurne. Zwarte 855, ging te snel om een kenteken of andere kenmerken te onthouden, maar ik meende een forumsticker linksonder in de hoek te zien... Wie o wie?

jrkalf

Gisteren gespot een v70 roetmobiel met sticker op de maanweg te Den Haag (richting de A4, jij ging richting de A13 naar rotjeknor).

Ik reed naast / achter je richting de A4 in m'n groene Volvo 850, met sticker.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Kali-Integrali

Zojuist Johan gespot op de Rijksstraatweg t.h.v. Twello..

Ja ja, de weg is weer open, eindelijk.

Gr-Martijn

850estatetdi

wie o wie kwam ik net tegen in de file op de a1 bij deventer?
jij reed in een blauwe t5 ik in die heel erg rokende blauw trekker :evil:
we staken beide de hand wel omhoog toen ik je voorbij kwam volgens mij geen forum sticker

reneetje

Donker blauwe V70 met stickert, vanmorgen om ongeveer 8:45 thv Hoogeveen op de A28...... RV-**-**

Volgende keer iets wat eerder je mandje uit , dan hoef je je koffie niet achter het stuur op te drinken ..... ;) ;D
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

daytonawim

Mooie witte 850 met forumstikkert, bij de kerk in Franeker vandaag om 20.00 uur.
met geperforeerde voor schijven :-)
Om 20.15 reed ie ook nog weg over de voorstraat langs Pepe, waar ik een dik ijsje
zat te snoepen  :eusa_drool:

verron

Citaat van: verron op 16-06-2010 20:43:49
Vanmiddag kwam deze V70 2.5 (met mooie R velgen) me na een lange tijd afwisselend achter en dan weer voor me gezeten te hebben op de A28, me met veel snelheid bij Meppel op de A32 voorbij. kenteken RV-xx-xx met een Forum sticker op de achterruit. Ik rij zelf met een Passat Variant (ook met forum sticker).. Een paar weken geleden kwam ik hem ook al tegen op de zelfde weg. iemand van hier??
http://www.varmland-sweden.com/forumvolvo.jpg

Was dat misschien dezelfde?
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

V70R-obert

Vandaag tegen 17.30 uur oprit A7 Bij Hoogkerk (Groningen) een 855R DOP met kenteken **PG**
Je gele koplampen in je groene auto staan fantastisch. Origineel gedaan nu iedereen blauwe lampen loopt in te draaien.

rpakuypers

Citaat van: Hans Duiven op 23-06-2010 15:37:42
Citaat van: denkweb op 23-06-2010 15:35:49
Gespot op Googlemaps....

Wie heeft er thuis iets uit te leggen??  ;D

http://www.volvo-forum.nl/files/wie_636.jpg
Het kan natuurlijk altijd nog de auto van de baas zijn  ;D

Heeft de recessie ook al in die branche toegeslagen  ................. ??

Groet,
Roger

R o b

Citaat van: 850-2.520V-Driver op 23-06-2010 18:04:16
Zojuist gespot, zotezien komende vanaf Helmond-Brouwhuis op de rotonde richting Bakel, nam daarna de afslag Helmond-centrum / Deurne. Zwarte 855, ging te snel om een kenteken of andere kenmerken te onthouden, maar ik meende een forumsticker linksonder in de hoek te zien... Wie o wie?

Zowaar staat Bakel nu op het forum haha!

Kom daar ook bijna dagelijks met de 855.....die hierboven ken ik niet! :(

willem169

Vanmorgen op de A13 "rode" V70 (R?) met kenteken RX.... titan wielen.
Ik op de motor erlangs,

)()()sT

Citaat van: 850-2.520V-Driver op 23-06-2010 18:04:16

Als je nou morgen rond de klok van 8 daar ergens rijdt kom je me tegen  :D

Willem Welten

Ik ben Rob al een paar keer tegen gekomen in het centrum van bakel met zijn cy 855
maar had elke keer een auto van het werk bij als ik mn eigen auto een keer bij heb zal ik wel een seintje geven.

Groeten

850-2.520V-Driver

Citaat van: R o b op 24-06-2010 07:41:00
Zowaar staat Bakel nu op het forum haha!

Kom daar ook bijna dagelijks met de 855.....die hierboven ken ik niet! :(

Ja, ik rijd daar ook dagelijks, maar zie ook nooit een CY rijden daar... :(

Citaat van: )()()sT op 24-06-2010 09:57:59
Als je nou morgen rond de klok van 8 daar ergens rijdt kom je me tegen  :D

Nou, die kans is wel aanwezig, gezien de wedstrijd vanavond :)
Maar wanneer 't lukt, rijd ik er iets vroeger.....

Groeten,

Hasse