Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

V70R-obert

Citaat van: Cesar op 05-07-2010 21:09:36
Citaat van: V70R-obert op 04-07-2010 21:56:17
Wie reed zojuist op de motor door Eelde - Paterswolde en groette ons op de manier zoals je andere motorrijders begroet?
We hadden direct het idee: 'Die zal ook vast een Volvo hebben'

;)

Waarom reed je vrouw trouwens  :eusa_think:
We hadden onze jaarlijkse familie-bbq die dag en misschien had ik iets teveel Whiskeysaus op mijn karbonade gedaan. :angel:

Cesar

Citaat van: V70R-obert op 05-07-2010 23:10:49
Citaat van: Cesar op 05-07-2010 21:09:36

;)

Waarom reed je vrouw trouwens  :eusa_think:
We hadden onze jaarlijkse familie-bbq die dag en misschien had ik iets teveel Whiskeysaus op mijn karbonade gedaan. :angel:

Ik had al zo'n vermoeden  :evil:

rpakuypers

Citeer
Zo spot ik ook dagelijks rpakuypers, rij minimaal 2x per dag langs zijn huis :)

Ik zal er eens op letten ....... na deze week heb ik toch 7 weken vakantie en ben ik veel thuis. Dan heb ik die van jou inderdaad al vaker zien staan op het Pastorieplein.

Groet,
Roger

thuur

Rond etenstijd: )()()st in zijn 417-bolide en Racingbrick in een Opel Combo :eusa_eh:

Was gezellig heren!

Gr :D

nielsmaneschijn

Welke donkere bloedsnelle S70 knalde er zondagavond tegen middernacht voor mij uit naar Groningen? Misschien al vanaf Amsterdam? Mijn lambdasensor was de weg kwijt, dus ik kwam slecht mee. :)

Tevens: vorige week maandag een mooie zwarte 850 op de Lubeckweg in Groningen (parrallel aan de Ring Zuid)?

En Corredor, jouw DOP staat om de hoek bij Dik Race, rite?

corredor

Klopt helemaal! kon je hem zien vanaf de noorderstationsstraat?
heb jou al een tijdje niet meer gespot trouwens

jrs2k3

Citaat van: rpakuypers op 05-07-2010 23:43:13
Citeer
Zo spot ik ook dagelijks rpakuypers, rij minimaal 2x per dag langs zijn huis :)

Ik zal er eens op letten ....... na deze week heb ik toch 7 weken vakantie en ben ik veel thuis. Dan heb ik die van jou inderdaad al vaker zien staan op het Pastorieplein.

Groet,
Roger

Door de week rij ik altijd in een rooie golf of de wit roze kever. De volvo heeft mijn vriendin door de weeks!

rpakuypers

Aha, die wit-roze kever zie ik inderdaad regelmatig voorbij komen. Mijn dochter van 3 vindt het een mooi auto. Ik zie hem wel eens in de garage staan vlakbij de kerk .....

Groet,
Roger

jrs2k3

Citaat van: rpakuypers op 06-07-2010 08:28:11
Aha, die wit-roze kever zie ik inderdaad regelmatig voorbij komen. Mijn dochter van 3 vindt het een mooi auto. Ik zie hem wel eens in de garage staan vlakbij de kerk .....

Groet,
Roger

Altijd leuk om te horen :) Wij wonen naast de kerk, dus kan goed kloppen dat je hem daar wel eens in de garage ziet staan!

rifwachter

Net in Goor,een mooie rode 855R.

68-xx-FK

De 855R zag er netjes uit.

Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Kingfisher

A12 De Meern - Woerden vandaag om 16:30
855 kenteken GH-NZ-** met flinke Eland-stickers op de flanken  :eusa_clap:

tom480

Vanmiddag een zwarte V70R in Heino, net voorbij de kerk.
Zag er netjes uit!
- R1200GS -

jan piet

Citaat van: Kingfisher op 06-07-2010 17:38:13
A12 De Meern - Woerden vandaag om 16:30
855 kenteken GH-NZ-** met flinke Eland-stickers op de flanken  :eusa_clap:

Je mistte 67 nog  ;D En zo dadelijk de achterruit schoonmaken en een verse forumsticker op de nieuwe klep plakken  8)
Maar waar reed jij dan in, kan mij niet herrineren je gezien te hebben. of ik zat weer es te bellen natuurlijk.  :angel:

Gr,JP

fearless

Gister middag de auto van mitchelli gespot bij zijn werk.  ;D  Blijft een stoere bak.

)()()sT

Thuur op de A79 richting Maastricht.
Had hem trouwens net vantevoren gesproken om hem te waarschuwen voor een behoorlijke file ;)