Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

wepster

wie reed er vandaag rond de klok van 1745 op de A2 ter hoogte van nederweert in een CY 855 T5R met sticker in richting van het zuiden ???

je had er aardig de vaart in ;D

R o b

Citaat van: wepster op 06-07-2010 23:53:01
wie reed er vandaag rond de klok van 1745 op de A2 ter hoogte van nederweert in een CY 855 T5R met sticker in richting van het zuiden ???

Sorrie...... :eusa_angel:

en het is T-5R Wieb!  ;D

Wout309t

Wie had gisteren zijn mooie DOP 854 t-5r gezellig tegenover de mijne gezet? We hebben het over de Rabobank in Giessenburg...
2011 V70 2.0T R-Design MT

Kingfisher

Citaat van: jan piet op 06-07-2010 18:26:55
Citaat van: Kingfisher op 06-07-2010 17:38:13
A12 De Meern - Woerden vandaag om 16:30
855 kenteken GH-NZ-** met flinke Eland-stickers op de flanken  :eusa_clap:

Je mistte 67 nog  ;D En zo dadelijk de achterruit schoonmaken en een verse forumsticker op de nieuwe klep plakken  8)
Maar waar reed jij dan in, kan mij niet herrineren je gezien te hebben. of ik zat weer es te bellen natuurlijk.  :angel:

Gr,JP
Nee hoor, je zat niet te bellen voor zover ik kon zien.
Ik reed undercover in de zwarte Peugeot 407 sedan die een tijdje voor je heeft gezeten. Ik ging er bij Woerden vanaf.
De roffel was gister met moeders de vrouw mee ;D

maruska

Vanochtend gespot door de vrouw, een 855 CY met kenteken JX-LD-....., in de stad Rotterdam.. wie o wie >?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

jan piet

Citaat van: Kingfisher op 07-07-2010 08:21:36
Citaat van: jan piet op 06-07-2010 18:26:55
Citaat van: Kingfisher op 06-07-2010 17:38:13
A12 De Meern - Woerden vandaag om 16:30
855 kenteken GH-NZ-** met flinke Eland-stickers op de flanken  :eusa_clap:

Je mistte 67 nog  ;D En zo dadelijk de achterruit schoonmaken en een verse forumsticker op de nieuwe klep plakken  8)
Maar waar reed jij dan in, kan mij niet herrineren je gezien te hebben. of ik zat weer es te bellen natuurlijk.  :angel:

Gr,JP
Nee hoor, je zat niet te bellen voor zover ik kon zien.
Ik reed undercover in de zwarte Peugeot 407 sedan die een tijdje voor je heeft gezeten. Ik ging er bij Woerden vanaf.
De roffel was gister met moeders de vrouw mee ;D

Tja, op peusies let ik ook niet  :-\ Op onze classics ben ik altijd wel scherp maar zie zelden stickers. Maar ik heb er inmiddels weer 1 opzitten  :eusa_dance:

wepster

Citaat van: R o b op 07-07-2010 07:35:27
Citaat van: wepster op 06-07-2010 23:53:01

Sorrie...... :eusa_angel:

en het is T-5R Wieb!  ;D

je had er flink de latten in he ;D
kon zelfs je nummer niet noteren  :evil:

volgende keer als er een geel groene vrachtwagen voor je rijd even opletten kon die gekke limbo wel eens zijn

Kingfisher

Citaat van: jan piet op 07-07-2010 08:31:39Tja, op peusies let ik ook niet  :-\ Op onze classics ben ik altijd wel scherp maar zie zelden stickers. Maar ik heb er inmiddels weer 1 opzitten  :eusa_dance:

Zou ik ook niet op letten hoor. ik spot genoeg, maar altijd als ik "undercover" ben.
Rij ik eens met de V70, valt er niets te spotten....

pwaes

Gisteren in Zwolle, stationsplein rond 12:30, een T-5R CY 855 met sticker, dubbele stortkokers  ;D en een dik geluid, wie was het??  Kenteken dacht ik iets met FV

maruska

als het met fv begon, dan zie je iets verkeerd ;D.. de CY's beginnen minimaal met JR-xx-xx
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

ddh

zag vanmiddag net onder brug bij nijkerk op 28a een rode 850r station staan vlak achter ongeluk

Loezzie850

Rond 8.13 werd ik ingehaald op de A7 vlak voor de afslag naar de N33 door een hele mooie antraciete V70 R: XR-R*-** als ik het goed gezien heb. Die ging daarna ook de afslag af. :) Erg mooie auto :)

En om 18.37 zag ik in Groningen-Zuid een CY vanaf de Iddekingeweg de verlengde Hereweg op rijden.
Begon met JS als ik het goed gezien heb :)

hayke

vanmiddag ongeveer 1330 uur een mooigepoetste zwarte 850 met zwarte ramen en heldere koplampen ter hoogte van Soesterberg tussen de Amersfoortseweg en de A28.

Ik zwaaide nog, maar misschien niet opgemerkt door jouw zwarte of mijn vieze ramen? ;)

Gezien de staat van de auto vast iemand van hier?

mikky

Citaat van: pwaes op 07-07-2010 09:54:54
Gisteren in Zwolle, stationsplein rond 12:30, een T-5R CY 855 met sticker, dubbele stortkokers  ;D en een dik geluid, wie was het??  Kenteken dacht ik iets met FV

Dat was ik en idd FV klopt, zit erin ;D

En ik heb jou niet gezien :eusa_doh: toevallig een donkerblauwe met sticker?

jan piet

Vanmiddag omstreeks 13.15 in Dordrecht een CY achter mij met de onyxgroene 855 GLT. Er kwam een duimpje omhoog, maar ik moest achter iemand aanrijden en kon dus niet stoppen.
Gr,JP