Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Rainbird

Van morgen ongeveer 7:15 ter hoogte van Deventer op de A1 richting Apeldoorn 850 estate donker van kleur (door zon slecht te zien) met caravan en skikoffer.
Met sticker, de eerste die ik gespot heb met sticker). Met bij passagier, berijder wasvrij jonge man maar keek niet om. Kon door drukte ook geen signalen meer geven

Zelf rijdt ik
855 TGM met spoiler

coyote1980

Zondagmiddag bij (ik meen) de Paalkoepel langs de Meerweg (tussen Paterswolde en Haren), een mooie witte S70 met volvo-forum-sticker.
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

Henk855

Even een vraag, is er een manier om het hele topic Wie ben jij? te doorzoeken op een kenteken of een deel er van, of is het echt pagina voor pagina zoeken?

855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

mehn

Citaat van: sjors855 op 19-07-2010 09:45:09
Even een vraag, is er een manier om het hele topic Wie ben jij? te doorzoeken op een kenteken of een deel er van, of is het echt pagina voor pagina zoeken?

Klik rechstboven of rechsonder in dit topic op

Er opent een scherm (duurt wel even omdat dit een groot topic is) en daarin kun je zoeken met <CTRL-F>

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

FrankM

992 pagina's, bijna twee pakken A 4 en een aantal cartridge's................................ ;D

Groeten

Easterboy

Of 1 toner... ;D
Maar deze manier van zoeken kende ik nog niet, opzich wel handig. :)

tom480

Citaat van: mark1976 op 18-07-2010 19:54:19
Klopt die is ut! Heb ook flink wat mooie 850's gespot richting Lichtenvoorde maar geen van allen een sticker te zien.

Ik heb er zat op de parkeerplaats van de camping zien staan, ik had alleen een stickert zo te zien.
- R1200GS -

Henk855

Vanmiddag 10 over 1 een lichtblauwe 855 met nieuw kenteken op de rotonde bij Westzaan, jij richting snelwefg Amsterdam, ik in een NBP V70. Iemand van hier? Mooie kleur en wagen.

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

hathü

Gisteren rond de middag op de A12, een stukje voor Ede, een glimmende LBP met een prachtige boot aan z,n trekhaak. Kon geen stikker spotten omdat ik de andere kant op reed, in mijn antraciet TDI  met een aanhanger aan m,n trekhaak.
Ook gespot  dicht bij die plek de flitscamera van oom agent.

GeertM2

Citaat van: razorx op 17-07-2010 20:35:00
Vanavond in Amsterdam, vlak bij de Overtoom een zwarte T5 gespot met forumsticker XP-GD, ik toeterde jij zwaaide.

Gebeurt niet vaak, iemand in Amsterdam spotten.

Ik reed met NR-FH en een stervende Xenonlamp.

Gr.
Yits.
Dat was ik in mijn nieuwe roffel! In mijn spiegel zagen je xenons er eigenlijk niet verkeerd uit...

Misschien zijn onze auto's ook niet de ideale voor in hartje amsterdam...  ;) Ik vind daar parkeren altijd wel een (leuke) uitdaging!

Groeten, Geert

MikeyQR

Bij mijn vader op zijn werk voor de apk, een blauwe 850 t5 sedan LB-JF-** met forumsticker.
Goedgekeurd ook na steekproef. :eusa_dance:
Wie?

widebody

vanmiddag op de A59 bij den bosch, een donkerblauwe 855. Met plakkert op de kont.

Ik seinde nog met de vrachtwagen.

Wie-o-Wie?

mark1976

Citaat van: widebody op 19-07-2010 19:18:56
vanmiddag op de A59 bij den bosch, een donkerblauwe 855. Met plakkert op de kont.

Ik seinde nog met de vrachtwagen.

Wie-o-Wie?

Reed daar rond kwart voor 5/5 uur, vanaf de A2 A59 ri Nijmegen. Was een 855 donkergrijs. Niks gezien :-)
Gevonden op: http://www.carrieretijger.nl/carriere/zelfmarketing/personal-branding

Je ziet een man uit zijn Volvo stappen en denkt: "degelijk, veilig, maar oersaai"

razorx

Citaat van: GeertM2 op 19-07-2010 16:13:17
Citaat van: razorx op 17-07-2010 20:35:00
Vanavond in Amsterdam, vlak bij de Overtoom een zwarte T5 gespot met forumsticker XP-GD, ik toeterde jij zwaaide.

Gebeurt niet vaak, iemand in Amsterdam spotten.

Ik reed met NR-FH en een stervende Xenonlamp.

Gr.
Yits.
Dat was ik in mijn nieuwe roffel! In mijn spiegel zagen je xenons er eigenlijk niet verkeerd uit...

Misschien zijn onze auto's ook niet de ideale voor in hartje amsterdam...  ;) Ik vind daar parkeren altijd wel een (leuke) uitdaging!

Groeten, Geert

Zou ook wel eens de reden kunnen zijn.

Ik heb me er al een beetje bij neergelegd dat veel van mijn klanten in de binnenstad zitten.
Maar kleiner rijden, alstjeblieft niet. ;)

Rudy-M

Zilvergrijze C70 met xenon en waarschijnlijk een R in de grille. Kon niet zien of ie een sticker had, aangezien hij aan de andere kant van de A22 ri Alkmaar bij Beverwijk reed ;D