Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

san

Vanmiddag aan de balie bij Car Cool in Uden jij was iig lid van de club,korting met pas ;). zwarte estate T5....maar ben helemaal vergeten mezelf voor te stellen,wie was u? :)

850blues

Haarlem, Nieuwe Gracht vanmiddag (rond 12.20 uur): 854  t-5(R?) GX-RR-** met sticker.

Ik aan het lunchwandelen en jij reed bijna over mijn tenen  :eusa_naughty:
2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm

Taranis

Als 't een blauwe was, zou 't de ex van 850 T5 Freak aka Dave kunnen zijn.

Rudy-M

Ja, idd. Zie hem ook nog af en toe rijden. Is overigens een T-5. Meende dat hij niet (meer) actief is hier.

Sven850

Rond kwart voor 6 in de file tussen de Meern en Woerden een antracite 854R met zwaaiende bestuurder. Iemand van hier?
XC40 T4 Recharge

Bas850

CY jv-pv-** in lelystad met sticker inn het midden vlak onder de spoiler. je ging er ook af bij de landerijen.

bas
"to finish first, you first have to finish"

Thys

Welke jongeman haalde mij vanochtend in op de ring Amsterdam thv. het ING gebouw? DOP 850 R sedan.

Kingfisher

RG-TV-** (gespot door vrouwlief) V70 TDI vanmiddag A12 thv Bunnik. Koplampen met helder glas (xenon look??).

Jeff

Vanmorgen in Emmeloord thv de af en oprit naar de A6 een zwart Volvo 850 met een sportgaas gril erin en andere type koplampen volgens mij.... Wie o wie was dit, ik was de persoon die zwaaide en toeterde. :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Laserblue

Vanmiddag in Lopik op industrieterrein De Coopen een Nautic blauwe V70 met vaste trekhaak met kenteken TL-HP-**
met een Volvoforum sticker  ::)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Piere

Ik heb maandag voor't eerst een forum-850 gespot in Geraardsbergen  :eusa_dance:
Ik stond te liften met 2 leden van de jeugdbeweging en hij passeerde, weet alleen neit meer wie het is. Het is een DOP 855 met op de zijkant een grote witte sticker van z'n eigen bandenzaak, overlaatst hier nog fotootje van gezien, maar vind het niet terug  :eusa_wall:

Ohja, het is een Belg, ik denk van Erpe-Mere... Iemand een idee?  :eusa_think:
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

marc-850

Vanmiddag rond 13.00 uur, onderaan de afslag Hooddorp (A4), een saffron V70R, met dubbele pijp maar zonder stikker  :-\
ST-FR

Je stond naast mij, voor links af. Ik was met die dieplader met die hoge betonelementen (duikers).

Piere

Citaat van: Piere op 21-07-2010 17:30:11
Ik heb maandag voor't eerst een forum-850 gespot in Geraardsbergen  :eusa_dance:
Ik stond te liften met 2 leden van de jeugdbeweging en hij passeerde, weet alleen neit meer wie het is. Het is een DOP 855 met op de zijkant een grote witte sticker van z'n eigen bandenzaak, overlaatst hier nog fotootje van gezien, maar vind het niet terug  :eusa_wall:

Ohja, het is een Belg, ik denk van Erpe-Mere... Iemand een idee?  :eusa_think:

Racingturboke dus :D

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,11621.msg854890.html#msg854890
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Freakybaby

Een mooie zilveren C70 bij Donkervoort in Lelystad. Vanmiddag rond 13.30..
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Hans Duiven

Ook Lelystad maar dan het parkeerterrein achter Bataviahaven:

855 met V70-stuur