Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Jeff

Citaat van: jan-willem op 26-07-2010 22:53:43
En weer 15min later op de ijsselallee volgens mij project sweety, met een stickert op de voorruit
Zou goed kunnen! Heb je niet gespot helaas...
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

jan-willem

Jorrit was jij dat op de oprit in Voorst N345 Rijksstraatweg

jan piet

Statenlaan Den Haag, net voor het BP station: een (donkerblauwe?) 850 Alter 2 met spoilert én sticker geparkeerd. Zag er mooi uit, wie o wie????
Gr,JP

R o b

Gisteren rond 18.00 uur een 855 CY geparkeerd met geblindeerde achterramen in Bakel bij de rotonde.....en nee, ik was het niet!  :eusa_whistle:

jrkalf

Citaat van: 850blues op 26-07-2010 18:30:16
Vandaag gespot, een rode 854 met sticker,
op mijn bureau ....

...in het Haarlems Dagblad.   ::)

Een artikel over de Hoogvliegers en hun Roffel.
Dat klopt, dat is mijn ouwe bak. Die rijdt nu met Marten en Nick richting Aqabah. Ik hoop dat ze het halen.
http://hoogvliegers.blogspot.com/

De foto's: http://picasaweb.google.com/team.hoogvliegers/FotoS#
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

RRRRR_Ramon

Citaat van: jan piet op 27-07-2010 00:04:34
Statenlaan Den Haag, net voor het BP station: een (donkerblauwe?) 850 Alter 2 met spoilert én sticker geparkeerd. Zag er mooi uit, wie o wie????
Gr,JP

Zou van Martina van Edenmartina kunnen zijn... :eusa_think: Kenteken is iets met een P vooraan dacht ik.
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

jrkalf

Gespot afgelopen zaterdag op het parkeerdek van de Jumbo in Leidschenhage: DOP kleurige 854 T-5.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Kali-Integrali

Gisteren op de Rijkstraatweg tussen Apeldoorn en Teuge rond 17:10 uur.

T.h.v. de rotonde voor Teuge een CY 855

Ik zwaaide, maar kreeg geen reactie. Wie o wie?

jan-willem

Ja maandag 2 keer gespot.
Helaas zag ik je te laat

Citaat van: Kali-Integrali op 27-07-2010 16:42:31
Gisteren op de Rijkstraatweg tussen Apeldoorn en Teuge rond 17:10 uur.

T.h.v. de rotonde voor Teuge een CY 855

Ik zwaaide, maar kreeg geen reactie. Wie o wie?

Hans Duiven

Wie kwam ik rond 18.15 uur tegen op de Tukseweg (Steenwijk) in een zwarte V70 met duits kenteken (NOH-plaat), die zo vriendelijk zwaaide en toeterde?

Hans (Reed in de DOP 855 T-5 )

pwassink

Op de parking bij m'n werk in Markelo vandaag een vrij nette garnet-red v70 diesel zonder plakkers,
vermoedelijk een braderie bezoeker of fietstoerist, niet van hier toevallig ?

En ik kwam vanmorgen in centrem lochem een Hoegaarden truck tegen die stond te lossen
deze had geen sticker en de berijder was waarschijnlijk binnen . Edenali ?
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Wibren

Zonet rond 5.20 uur op de rotonde in zwolle zuid een CY 855 T-5R gespot. Door de regen kon ik het kenteken en/of stickert niet zien. Wel een dikke dubbele pijp eronder ;D

Iemand van hier??
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

EdenAli

Citaat van: pwassink op 27-07-2010 20:47:30
Op de parking bij m'n werk in Markelo vandaag een vrij nette garnet-red v70 diesel zonder plakkers,
vermoedelijk een braderie bezoeker of fietstoerist, niet van hier toevallig ?

En ik kwam vanmorgen in centrem lochem een Hoegaarden truck tegen die stond te lossen
deze had geen sticker en de berijder was waarschijnlijk binnen . Edenali ?

nope was het niet

jrs2k3

Gisteren rpakyupers gespot in het centrumvan Wolvega. We hebben nog ff gezwaaid naar elkaar, was in de kevert.

wepster

vandaag een T5R in de kleur DOP (sedan) op de weg van brunssum naar nedcar kom hen altijd tegen als ik dag dienst heb .
we hebben nog gezwaait en geknipperd met het licht
wie bent u ;D