Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

mitsupiet

Citaat van: T-5R Jorn op 10-08-2010 18:34:28
Citaat van: mitsupiet op 09-08-2010 19:54:23
Citaat van: T-5R Jorn op 09-08-2010 12:51:23
Citaat van: mitsupiet op 08-08-2010 23:20:33
Vanmorgen op de vluchtstrook bij Wezep richting het noorden rond 8.30 uur.
Een DOP T-5R (denk ik)
Wie was dit; had je pech? ;D

Dat was ik :-\ was onderweg naar Assen maar bij Wezep verloor ik al m'n koelvloeistof door een gescheurde slang. Het is i.d.d een t-5R.

Ik was ook op weg naar Assen; Rizla racing day. Jij ook?
Hopenlijk verder niets fout gegaan met de motor; koppakking of zo.
Ik was die grijze T-5 die je toch niet gezien hebt (was vast te druk met andere zaken) :D.
Is het wel opgelost?

Yip, het was ook mijn bedoeling om naar de Rizla racing day te gaan, maar ben daar dus nooit aangekomen :(.
Ik heb je niet gezien, normaal valt mij een 850of X70 altijd wel op maar was dit keer waarschijnlijk bezig met andere dingen.
Maar m'n auto is die zondag door een berger naar Zwolle gebracht, en is vandaag weer bij mij afgeleverd. morgen komt de nieuwe slang binnen en dan hoop ik hem morgenavond weer rijdend te hebben :eusa_pray:.

Ik hoop het ook. Good luck.
Was wel leuk in Assen trouwens, jammer dat je het gemist hebt.

Te hard geschrobt.......

Rainbird

vandaag in Lochem voor het theater langs om 16.45 door mijn vrouw gespot:

855 T5 TGM JV-JN-XX

met stickert en club kentekenplaat houder.

Mijn vrouw reed in vergelijkbare auto achter je vanaf de stoplichten bij de intratuin tot aan de nieuwstad.

Ik heb een sterk vermoeden dat pwassink het is maar weet het niet zeker.

pwassink

Citaat van: Rainbird op 10-08-2010 20:35:34

855 T5 TGM JV-JN-XX

Mijn vrouw reed in vergelijkbare auto achter je vanaf de stoplichten bij de intratuin tot aan de nieuwstad.
orculo

100 punten, dat was ik idd.  :eusa_clap:

Ik had ook al in de spiegel zitten kijken, zag een zwarte grille en een dame die er duidelijk lol in had bij te blijven  ;D

Zij kwam uit de richting Borculo en verdween bij de supermarkt uit beeld .

(alleen moet dat T5 een gokje zijn, die labels liggen nog steeds in de kast hier .. ghe ghe )
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

850estatetdi

Citaat van: Loezzie850 op 08-08-2010 18:19:47
;D

Ik rijd zo'n beetje elke werkdag op de A7 tussen Hoogezand en Zuidbroek een rode 245 voorbij. GD-R*-**. Rond een uur of 8.05. Kent iemand die?
Geen 850 dus maar vind het wel grappig :)

als je daar vroeg rijd kan je mij wel tegen komen tussen 6 en 7 en smiddags tussen 16 en 17 uur

Rainbird

Citaat van: pwassink op 10-08-2010 20:46:00
Citaat van: Rainbird op 10-08-2010 20:35:34

855 T5 TGM JV-JN-XX

orculo

100 punten, dat was ik idd.  :eusa_clap:

Ik had ook al in de spiegel zitten kijken, zag een zwarte grille en een dame die er duidelijk lol in had bij te blijven  ;D

Zij kwam uit de richting Borculo en verdween bij de supermarkt uit beeld .

(alleen moet dat T5 een gokje zijn, die labels liggen nog steeds in de kast hier .. ghe ghe )

20V turbo  :eusa_whistle: :eusa_whistle:
hoe groot is dan de gok :eusa_think:

m'n vrouw zei inderdaad dat er niks achter op stond

Nunki

Wie reed er vannacht op de A2 nabij de belgische grens z'n V70 totall loss? Ik kwam je helpen maar vergat te vragen of je hier ook lid was... Zonde van je wagen, gelukkig geen gewonden.

Gr Joost

ro~djo

Nou ben je in het uiterste puntje van zuiden van frankrijk.
Op een niet al te bekend strandje onder de touristen  :)
staat er deze rode R (zonder sticker welliswaar) 2 auto's verderop ben erg benieuwd
of het iemand van hier is.

elianmars

Beetje laat, maar goed. Wie stond er 28 juli op de parkeerplaats van Plopsa Coo geparkeerd met deze mooie Saffron?

Jeff

Citaat van: elianmars op 10-08-2010 23:53:34
Beetje laat, maar goed. Wie stond er 28 juli op de parkeerplaats van Plopsa Coo geparkeerd met deze mooie Saffron?

http://www.familie-verweij.nl/diverse/saffron.jpg
Volgens mij rijd deze in Dronten rond!
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

jrkalf

vandaag op de A10, afslag s108 een grijze roetmobiel, type V70 Estate Classic met kenteken *L-PG-05
Uiteraard geen sticker, wel een blonde vrouw achter het stuur.

Wie o Wie
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Snellebaksteen

Zojuist op parkeerterrein voor gemeentehuis in Zevenbergen een Safron V70.
Ik was die lichtblauwe Trabant die voorbij kwam walmen..
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

StefanCJ

Citaat van: BoudewijnB op 07-08-2010 17:08:17
Gespot @ Vrouwenpolder. Zag er leuk uit!
http://i36.tinypic.com/2z814j4.jpg

en deze blauwe sedan met gele XYZ een tijdje terug in Utrecht. Mijn lief er achter gezet :)
http://i34.tinypic.com/e6vdq1.jpg
Van hier?

Ik zie deze 850 ook regelmatig staan (030 bij de Majella-kerk), volgens mij geen forum-sticker, maar ben er niet zeker van.

T-5R Jorn

Citaat van: mitsupiet op 10-08-2010 19:56:28
Een DOP T-5R (denk ik)

Dat was ik :-\ was onderweg naar Assen maar bij Wezep verloor ik al m'n koelvloeistof door een gescheurde slang. Het is i.d.d een t-5R.

Ik was die grijze T-5 die je toch niet gezien hebt (was vast te druk met andere zaken) :D.
Is het wel opgelost?

Yip, het was ook mijn bedoeling om naar de Rizla racing day te gaan, maar ben daar dus nooit aangekomen :(.
Ik heb je niet gezien, normaal valt mij een 850of X70 altijd wel op maar was dit keer waarschijnlijk bezig met andere dingen.
Maar m'n auto is die zondag door een berger naar Zwolle gebracht, en is vandaag weer bij mij afgeleverd. morgen komt de nieuwe slang binnen en dan hoop ik hem morgenavond weer rijdend te hebben :eusa_pray:.

Hij doet het weer, slang vervangen en opnieuw afgevuld met k.v.s en hij roffelt weer als vanouds  :eusa_boohoo::eusa_dance:
I.d.d erg jammer dat ik door zo'n dom slangetje Assen heb moeten missen :eusa_doh:.
MY RIDE 855 DOP T-5R

pwassink

Citaat van: T-5R Jorn op 11-08-2010 18:49:41
Een DOP T-5R (denk ik)

Is het wel opgelost?

Hij doet het weer, slang vervangen en opnieuw afgevuld met k.v.s en hij roffelt weer als vanouds  :eusa_boohoo::eusa_dance:
I.d.d erg jammer dat ik door zo'n dom slangetje Assen heb moeten missen :eusa_doh:.

Verbaas me wel dat dit al afsleep werd, route-mobiel ofzo ?

Lekkages zijn toch meestal wel "fixable"   op de een of andere iets creatievere manier wanneer je de beschikking hebt
over een goedingerichte servicewagen met een kist ongesorteerd oid ..
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Hans Duiven

Citaat van: pwassink op 11-08-2010 19:09:24
Citaat van: T-5R Jorn op 11-08-2010 18:49:41
Een DOP T-5R (denk ik)

Is het wel opgelost?

Verbaas me wel dat dit al afsleep werd, route-mobiel ofzo ?

Lekkages zijn toch meestal wel "fixable"   op de een of andere iets creatievere manier wanneer je de beschikking hebt
over een goedingerichte servicewagen met een kist ongesorteerd oid ..

Moet voor de ervaren ANWB techneut in ieder geval geen probleem zijn. Heb zelf de ervaring gehad met een geknapt verbindingssstuk
en de beste man had in no time de klus geklaard en kon ik mijn weg vervolgen.
Best wel grappig, als je onbewust de achterruitenwisser aanzet om vervolgens nog eens door de voorruit te moeten kijken om vast te stellen dat het helemaal niet regent  ;D