Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

tom480

)0H@N volgens mij vandaag bij Assink Weustink gespot :)
- R1200GS -

MikeyQR

Van middag op de A7 toen ik naar Purmerend reed, reed er aan de andere kant op de A7 richting Zaandam een CY 855 :eusa_drool:
Wie?

Ronbroek

Zag laatst op de N234 een omaatje achter het stuur van een CY 855  :o  ;D

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Hans Duiven

Citaat van: Ronbroek op 04-09-2010 21:25:30
Zag laatst op de N234 een omaatje achter het stuur van een CY 855  :o  ;D

Tja wat wil je, onze 850's worden er ook niet jonger op  ;D

StefanCJ

Tjaa ... Vast de eerste eigenaar, dat was toentertijd vast een mooie jonge blonde vrouw  ;D

tom480

Vanacht de oude van Fearless gespot, bij De Leere Lampe.
Gezellige avond gehad ?
Je auto staat er mooi bij zo  :D
- R1200GS -

arjen850

Rond de klok van 3 uur op de laan van zevenhuizen in apeldoorn, Theovh in zijn silversand :D

StefanCJ

Stond vanmiddag geparkeerd bij mij voor de deur (Utrecht, tegenover het Ouderijn ZKH), 854 GLT, mooi gepoetst, velgen netjes, banden mooi gemaakt met bandenzwart.

Ik reed voorbij en kreeg een duimpje omhoog van de bestuurder. Misschien een forummer?

DirkT?

Gisterenmiddag een grijze 854 langs de A27 bij tankstation de Kroon, incl. forumstickers en VST voorbumper? Ik ging net die prettige file in..... en wat later stond ik nog steeds vast en kwam dezelfde wagen in de andere richting voorbij, check ook een sticker op de voorruit!

Freakybaby

Citaat van: DirkT? op 05-09-2010 18:22:59
Gisterenmiddag een grijze 854 langs de A27 bij tankstation de Kroon, incl. forumstickers en VST voorbumper? Ik ging net die prettige file in..... en wat later stond ik nog steeds vast en kwam dezelfde wagen in de andere richting voorbij, check ook een sticker op de voorruit!
FBM?
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

fbm

Dat moet ik dan geweest zijn! Wilde ergens heen maar die file van 11km was me te lang. Ben bij Vianen omgedraaid en lekker weer naar huis gegaan  :P Heb alleen 2 V70's gezien in de file een groene en een witte beide zonder sticker. 1 van jou?

Citaat van: Freakybaby op 05-09-2010 19:17:50
FBM?

:eusa_clap:

walter leever

Citaat van: fbm op 05-09-2010 19:27:26

Dat moet ik dan geweest zijn! Wilde ergens heen maar die file van 11km was me te lang. Ben bij Vianen omgedraaid en lekker weer naar huis gegaan  :P Heb alleen 2 V70's gezien in de file een groene en een witte beide zonder sticker. 1 van jou?

Citaat van: Freakybaby op 05-09-2010 19:17:50
FBM?

:eusa_clap:

Ja ehm,zoveel grijze rijden er niet rond met zo'n voorbumper. :evil: ;D

Tim N

Gisteren 7:30 kerkrade richting spijkenisse

glt sedan blauw gj-pd-.. achterruit links en rechts forumsticker.

helaas niet gespot ;)

fbm

Citaat van: walter leever op 05-09-2010 22:02:10
Ja ehm,zoveel grijze rijden er niet rond met zo'n voorbumper. :evil: ;D

:eusa_shhh: ik ben ook is een keer gespot!  :eusa_dance:

mevita

Citaat van: Tim N op 05-09-2010 22:04:44
Gisteren 7:30 kerkrade richting spijkenisse

glt sedan blauw gj-pd-.. achterruit links en rechts forumsticker.

helaas niet gespot ;)
:eusa_wall: ;D
gr mevita