Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Rond 11:30 op de A20 Kleinpolderplein -> Kethelplein een (garnet) red V70 met sticker RS-HH-xx
Heb even netjes getoeterd. Was wel met de V70n en daardoor wat lastiger herkenbaar

petrolhead

Citaat van: henry classic v70 op 12-09-2010 10:49:48
Citaat van: combinedforces op 12-09-2010 00:14:07
V70R awd blauw met nieuw kenteken (x-HTH-x ofzo??) en sticker in Oss, vanmiddag om een uurtje of half 3 ongeveer?
Ik reed achter je in de zwarte 850.

Dat kan Charles (Petrolhead) wel eens zijn, heeft ook HTH in z'n kenteken

http://i55.tinypic.com/5ot7xg.jpg

Ja, dat was ik. Even bij de schoonouders langs om een biljardje op te halen.
Wat een kl*te drempels overigens op die weg :evil:

combinedforces

Citaat van: petrolhead op 12-09-2010 14:54:30
Citaat van: henry classic v70 op 12-09-2010 10:49:48
Citaat van: combinedforces op 12-09-2010 00:14:07
V70R awd blauw met nieuw kenteken (x-HTH-x ofzo??) en sticker in Oss, vanmiddag om een uurtje of half 3 ongeveer?
Ik reed achter je in de zwarte 850.

Dat kan Charles (Petrolhead) wel eens zijn, heeft ook HTH in z'n kenteken

http://i55.tinypic.com/5ot7xg.jpg

Ja, dat was ik. Even bij de schoonouders langs om een biljardje op te halen.
Wat een kl*te drempels overigens op die weg :evil:

Welkom in SP-town!

Vulva89

Vanmiddag 2 Estates op de dijk richting Lelystad achter elkaar in dezelfde kleur, ik reed achter jullie in een Passat. :P

Tim N

Citaat van: MICHEL306 op 12-09-2010 09:52:01
Gisteren FG nog gezien in Hengeloooo.

Ik ook gisteren, voor zijn huis. Wielen staan hem goed. :eusa_clap:

FGG

Citaat van: Tim N op 13-09-2010 10:21:37
Citaat van: MICHEL306 op 12-09-2010 09:52:01
Gisteren FG nog gezien in Hengeloooo.

Ik ook gisteren, voor zijn huis. Wielen staan hem goed. :eusa_clap:

Dank je. Moet dan 's middags zijn geweest, toen was ik de Mazda aan het poetsen en stond de V70 er dwars voor.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Tim N

neen was tegen 11:30 maar als rasechte Wheelwhore zag mijn oog gelijk de multispaak wielen.
(die ik itt de perfo's WEL heel goed bij de kleur vindt passen)

p.s. wil jij geen dakrails??

FGG

Citaat van: Tim N op 13-09-2010 11:19:57
neen was tegen 11:30 maar als rasechte Wheelwhore zag mijn oog gelijk de multispaak wielen.
(die ik itt de perfo's WEL heel goed bij de kleur vindt passen)

Ik heb geen Perfo's.  :eusa_whistle:

Citaat van: Tim N op 13-09-2010 11:19:57
p.s. wil jij geen dakrails??

Nee, absoluut niet. De 855 had ze niet en ik ben blij dat ik ook een V70 zonder rails heb gevonden. :eusa_hand:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Easterboy

Vanmorgen rond 8:20 op de A32 t.h.v. Ter Idzard richting Heerenveen: Een helderblauwe Volvo XC70N met een volvo-forum sticker, iemand die hier misschien bekend is?
Ik heb helaas het kenteken niet onthouden, maar volgens mij rijden er niet veel van rond in deze kleur.
Ik was wederom incognito in een Ford.

850Tim

Vorige week vrijdag, zo rond de middag, knooppunt Hooipolder (A59/A27).

V70R, Garnet Red, reed richting Oosterhout en ging bij de Texaco, langs de A59, het terrein op.
Ik denk dat ie een aantal cenitmeters verlaagd was.

Tim
Simply the best.......

willem169

Net nog op de A13 richting Den Haag zag ik een Volvo (met mistlichten aan) mij volgen. Ik reed vrij vlot (140+) en had zoiets van dat kan geen plisie zijn. En ja hoor, bij afslag Delft onderaan stond 'ie naast me.. een zwarte T5-R met Titans. Ik kreeg groen dus moest rijden maar heb nog gezwaaid. Zat in rode T-5 estate met dubbele Simons en ging rechtsaf richting Ikea.

maruska

140+ op de A13 willem... das handig voor je boetes ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Fred korn

Ik heb het toetertje gehoord en m'n hand opgestoken ,weet niet of je het gezien heb ??

petrolhead

Gisteren een mooie zwarte 855 T5-R (JS-DZ-xx) zonder sticker op de A50 rond een uur of half zes ter hoogte van Hattem richting Zwolle kwam mij voor bij blazen. Ik reed incognito in een Aventus nog wat.

Marijn Degens

Citaat van: willem169 op 13-09-2010 22:23:22
Net nog op de A13 richting Den Haag zag ik een Volvo (met mistlichten aan) mij volgen. Ik reed vrij vlot (140+) en had zoiets van dat kan geen plisie zijn. En ja hoor, bij afslag Delft onderaan stond 'ie naast me.. een zwarte T5-R met Titans. Ik kreeg groen dus moest rijden maar heb nog gezwaaid. Zat in rode T-5 estate met dubbele Simons en ging rechtsaf richting Ikea.

Kom eindelijk eens iemand tegen van het forum! Ik dacht kom even langs je rijden, maar volgens mij dacht je inderdaad dat ik je een boete kwam uidelen, zo hard ging je er van door :police:. Mooie bak hoor!