Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

StefanCJ

Rond 11.15 in Utrecht (Transwijk-noord): 850 estate TDI, geen sticker, wel een forummer.

Sbv

Zojuist bij mij in de straat in Barendrecht en eerder deze week ook al in Barendrecht. Rode 850R estate PF-VB-xx

Vertigo

Maandag ochtend om 8:00 op de A27 bij Hilversum richting Utrecht:
Rode 850 Estate, Alter-I met zilverkleurige achterlichtunits, 850-forum sticker, kenteken GP-**-**

Dinsdagmiddag tussen 17:30 en 18:00 in de file op de A1 tussen Apeldoorn en Deventer,
Zilvergrijze V70 SP-SL-**, bestuuder had het blauw-gele 850-club fleece vest aan.

850-2.520V-Driver

Vanmorgen rond 8.30 ofzo te Helmond, grijze 855R met kenteken PD-PN-XX met volgens mij een agent achter 't stuur? Kon 't uniform niet goed zien...

Wie o wie?

)()()sT

Daarnet de 854 vaan VolvoTon gespot.
Eerst zag ik 'm een stukje voor me rijden op de A79 naar Maastricht, erna kwam ik 'm voorbij in de file. De auto werd bestuurd door zijn dochter (??) dus ik weet niet of zij een forumsticker en clubplaathouder herkent  ;D

Frankglt

Vanochtend iets na half 8 op de A4, rijdend in de richting Amsterdam: 855 DOP, NZ-PL-**. Je zult mij wel niet gezien hebben, ik zag je vanuit de trein richting Amsterdam Centraal...

Hans Duiven

Nu (9.00 uur) op de rotonde bij Tynaarlo zie ik vanuit het kantoor van UMCG ambulancezorg een rode alter 1 estate met forumsticker en van die verschrikkelijke witte achterlichtunits, en dan bedoel ik niet dat ze dof zijn maar aftermarket.  ;D

Hans

Reitse

Volgens mij komt die uit Grunn... Forumsticker heb ik tot nu toe nog niet ontdekt maar was misschien afgeleid door die lampjes...

maartendeb

Citaat van: Hans Duiven op 16-09-2010 09:01:54
Nu (9.00 uur) op de rotonde bij Tynaarlo zie ik vanuit het kantoor van UMCG een rode alter 1 estate met forumsticker en van die verschrikkelijke witte achterlichtunits, en dan bedoel ik niet dat ze dof zijn maar aftermarket.  ;D

Hans

Dat is SnoobyDoo, mijn zwager! Mooi zijn ze he ;D

Hans Duiven

Citaat van: maartendeb op 16-09-2010 09:09:57
Citaat van: Hans Duiven op 16-09-2010 09:01:54
Nu (9.00 uur) op de rotonde bij Tynaarlo zie ik vanuit het kantoor van UMCG een rode alter 1 estate met forumsticker en van die verschrikkelijke witte achterlichtunits, en dan bedoel ik niet dat ze dof zijn maar aftermarket.  ;D

Hans

Dat is SnoobyDoo, mijn zwager! Mooi zijn ze he ;D

Ja, erg mooi  :eusa_sick:

Hans  ;D

SnoobyDoo

1 kleine upgrade aan de alter I en meteen een kudde fans.... 

Richie: All right! Take it easy you bitch! I mean, Your Bitchness..I mean Lady Bitch of, oh God Eddie, what do you call them? Eddie: Jugs, what do you call em?

Hans Duiven

Citaat van: Reitse op 16-09-2010 09:08:29
Volgens mij komt die uit Grunn... Forumsticker heb ik tot nu toe nog niet ontdekt maar was misschien afgeleid door die lampjes...

Ahaahaa! Hij zit er wel op. Had ik het dus toch goed gezien  ;D

@SnoobyDoo: Ach, trek het je niet aan. Over smaak valt niet te twisten.

Hans

_Bastiaan_

Citaat van: StefanCJ op 15-09-2010 18:00:19
Rond 11.15 in Utrecht (Transwijk-noord): 850 estate TDI, geen sticker, wel een forummer.

-afbeelding verwijderd-

Haha, dat is inderdaad bij mij voor de deur. Nog wel, over 2 maandjes staat ie in Soesterberg bij ons nieuwe huisje :).

Bas850

Citaat van: SnoobyDoo op 16-09-2010 16:11:42
1 kleine upgrade aan de alter I en meteen een kudde fans.... 

http://i1033.photobucket.com/albums/a416/SnoobyDoo/IMAG0061.jpg

Citaat van: Bas850 op 06-09-2010 09:45:06
Vanochtend op de A6 afslag A27 (bij de olifanten) een rode 850 estate (Dacht iets van GP-**-**) met doorzichtige achterlichten en een forumsticker.

Bas

He dan heb ik jou volgens mij toen ook gezien
"to finish first, you first have to finish"

SnoobyDoo

Klopt! Ik tuf momenteel nogal veel dwars door NL.... Denk dat de kans dat er nog iemand met kenteken GP-XX-XX in een Alter I met gloeiend foute achterlichten door NL rijdt met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid onmogelijk is :) It was me!

Zo ben je nog nooit gespot, zo sta je te kijk :)

Richie: All right! Take it easy you bitch! I mean, Your Bitchness..I mean Lady Bitch of, oh God Eddie, what do you call them? Eddie: Jugs, what do you call em?