Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Easterboy

Dat is dan een andere, het was echt een 854 welke ik zag... Mja,.. volgende beter opletten.
Ik meende echt dat jij het was. Ook niet stiekem je wederhelft die vlug iets moest halen? :P

rpakuypers

Citaat van: Easterboy op 24-09-2010 21:38:32
Dat is dan een andere, het was echt een 854 welke ik zag... Mja,.. volgende beter opletten.
Ik meende echt dat jij het was. Ook niet stiekem je wederhelft die vlug iets moest halen? :P

Nee hoor, die was een uur eerder met de kinderen te voet in het dorp geweest (wel bij de C1000 overigens) en ik had  de 850 mee naar mijn werk ............... ik was trouwens om19:15 in de C1000 en toen stond de 850 vlakbij de glasbak.

Groet,
Roger

fredtref

Vrijdagmiddag A27 tussen Hilversum en Utrecht een groene V70 2.5D XX-ZP-XX  ik reed achter je, je linkse achterband mag wel wat lucht er bij.

Tim N

Antraciet grijze 855 met 18" zwarte 2 delige volvo wielen. XYZ blauwe klauwen.
Staat er retegoed bij, woon je aan de Breemarsweg of was je op visite?

kenteken 54-TF-** meende ik.

Aan de Oldenzaalsestraat zag ik de LBP van berthil staan.

Volgende keer ga ik toch ff stoppen ;-)

MauriceT-5

Vandaag in Lochem aan de Graaf Lodewijklaan een mooie Volvo 855 kleur 019 black stone.
Met imi 16 inch columba's, kenteken BB-PP-xx.
Misschien iemand van hier?

mevita

Vandaag ook 2 850,s gespot 1 met forumsticker in de Kerkstraat te Waubach, 1 blauwe 854 zonder ter hoogte van total tankstation Landgraaf en nog 1 s70 zilver diesel bij broodjes passie Hoogstraat in Landgraaf ( even mee gesproken, zal binnenkort zich wel aanmelden als nieuw lid)

gr mevita

Tim N

En natuurlijk de vrouw van Paul in de 609 R rijdend door de Breemarsweg.

)()()sT

Citaat van: mevita op 25-09-2010 18:48:55
Vandaag ook 2 850,s gespot 1 met forumsticker in de Kerkstraat te Waubach, 1 blauwe 854 zonder ter hoogte van total tankstation Landgraaf en nog 1 s70 zilver diesel bij broodjes passie Hoogstraat in Landgraaf ( even mee gesproken, zal binnenkort zich wel aanmelden als nieuw lid)

gr mevita

De eigenaar van die eerste ken ik wel  :eusa_whistle:
Zag net op de A2 tussen Weert en Roermond een NBP V70 me Peg's bij een tankstation.
Kon ff niet zien of ie een sticker had.

Pennyfield

Vandaag om 18:57u een mooie zilveren V70 zonder sticker die van de Stakenbergweg op de Elspeetweg (N310) draaide. Er was een kort zwaaimoment.

Verderop stond aan de Jonckheer Doctor C-J Sandbergweg een mooie bruine V70 geparkeerd, zonder sticker, bestuurder en helemaal alleen onder de bomen...

mevita

Citaat van: )()()sT op 25-09-2010 19:17:23

gr mevita

Was jij dat? ik zag in t voorbijgaan nog net een sticker achterop, heb je nieuwe rubbers  ;D gehaald bij stinski schoenen

Lampje

Vanmiddag rond 18:00u op de A2 A'dam - Utrecht, een zilvergrijze V70 met kenteken 30 Gg Ps en forumsticker.

Ik was incognito met een VW station, vol met Volvo-onderdelen. Ik clanonneerde nog even en zwaaide naar je en werd natuurlijk, zoals het hoort, volledig genegeerd; je kon niet zien dat het Volvo onderdelen waren :eusa_dance:

)()()sT

Citaat van: mevita op 25-09-2010 21:07:43
Citaat van: )()()sT op 25-09-2010 19:17:23

gr mevita

Was jij dat? ik zag in t voorbijgaan nog net een sticker achterop, heb je nieuwe rubbers  ;D gehaald bij stinski schoenen

Nee ik was het niet.. Maar  ik ken een forummer die in Waubach woont  :D

innocenti

Ik zag vorige week )()()st zn oude roffel rijden in Rosmalen. 65-R.-.. uit n hoofd. Auto zag er nog netjes uit. Wie rijdt hier nu in? Ik was incognito in de Yaris van mn vrouw.

)()()sT

Stefan

Leuk dat ie er nog netjes uitziet  8)

innocenti

En hij woont idd ook nog in Den Bosch. Dat ik mn nog niet eerder ben tegengekomen.