Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

rpakuypers

Citaat van: jgvdv op 11-10-2010 00:39:48
de nn-bn-## gespot in appelscha op Olmenes.  :eusa_whistle:

Ken ik niet .......... wel heerlijk weer voor een boswandeling.

Groet,
Roger

GeertM2

Zondag om 6:30 op de A59 bij moerdijk, een groenige 850 2.5 glt met strickerd! Jij ging richting Rotterdam, ik richting Breda (in een zwarte V70).

jan piet

Citaat van: GeertM2 op 11-10-2010 11:17:12
Zondag om 6:30 op de A59 bij moerdijk, een groenige 850 2.5 glt met strickerd! Jij ging richting Rotterdam, ik richting Breda (in een zwarte V70).

dat waren wij!  :eusa_dance:

Easterboy

Wie oh wie reed er gisteren eind van de middag met me mee in een S60 zonder type-aanduiding, maar wel met de letter R op de remmen? 8) Ik kwam je tegen in Apeldoorn, en ik heb tot aan Staphorst achter je aan gereden zoverre mogelijk was.
Je had er nogal zin in, want geregeld stond mijn teller op de 170 - 180 km/h om je bij te kunnen houden.

Geen sticker zichtbaar, wel een nieuw kenteken, iets van 00-JJL-0, dus hoogstwaarschijnlijk import.
En dus (als het goed is) van een liefhebber. :D

nardgilsing

Citaat van: petrolhead op 10-10-2010 12:05:48
Gisteren rond 23.00 uur ter hoogte van Renkum -net voorbij het einde van de wegwerkzaamheden- haalde een 855 (LG-xx-xx) met forumsticker me in. Begroette me met zijn alarmlichten en ik even met grootlicht. :D

Dat was ik! Had jij een 850 forum sticker of een volvoforumsticker?
(LZ-GG-**)

Mooi ding met die dubbele pijp en die meters aan de a-stijl.

blauweroffel

Vanavond 17.30 uur in Hengelo, vlakbij van der Valk stond jij in een minifile rg Borne.
Ik zag je kijken terwijl ik de andere kant op reed (rg Hengelo) (in mn blauwe V70)
Jij reed in een donkergrijze estate

BR

WYD

Vanavond rond 19.00uur een grijze neppeR op de A2 tussen Breukelen en Utrecht (A12), volgens mij een Italiaanse 2.0 T5.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Ronbroek

Citaat van: Laserblue op 10-10-2010 10:23:31
Citaat van: knoopie op 09-10-2010 20:47:13
wat laat maar afgelopen woensdag sandra ( laserblue) gespot
11.00 uur op de fluwelensingel in gouda richting stolwijk....

;)

Heel de stad leeggekocht  :eusa_doh:

Ben ze vorige week wel 3x tegengekomen in en rond Bap  :eusa_shifty:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

GeertG

Gisteren op de A31 in noordelijke richting ter hoogte van Nancy om ca. 14u een DOP 850 R.
Kenteken PH-**-** zonder sticker..........

::)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Vertigo

Vanmiddag Ira gespot op knooppunt Eemnes bij afslag Baarn. Nog ff gezwaaid.

;)

reMARKable

Maandagmiddag rond de klok van 13:30u een saffron c70 naast stadhuis van Doesburg (tegenover de Waag)
Verder veel 850's te bekennen de hele dag daar... forumleden?

Reitse

Ongeveer 17:20 gisteravond, Vechtstraat in Groningen. Een rode sedan met R-spoiler (?)

FGG

Citaat van: Vertigo op 12-10-2010 20:12:12
Vanmiddag Ira gespot op knooppunt Eemnes bij afslag Baarn. Nog ff gezwaaid.

Ik hoorde 't. Ze moest ff 2x kijken voordat ze door had dat jij het was. Had natuurlijk geen V70N verwacht. :eusa_doh:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

cas

ga zo met de CY855 naar lunetten..... zo vaak kom ik niet buiten de stad dus hou je ogen open !  ;D  ik ga weer terug na 20.00 ....

stickers zitten op de ZIJruiten, in de kleur blauw geel.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

FGG

Uurtje geleden voor me op de Beneluxlaan. Een mooie rode 854 20V met onder het linker achterlicht een sticker met de letters "NC". Iemand van hier?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: