Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

StefanCJ

Citaat van: marcelV70R op 09-11-2010 22:07:10
vanmiddag rond half6 op de A28 thv Soesterberg
een nbp S70 met dubbele pijp en sticker!
kenteken RX-DR-..
ik was met de Scania en heb nog ff met mn lichten geseind!!

Marcel

Yepss, dat was ik! Ik zag je idd seinen en had al zo`n vaag vermoeden dat jij het was.

;)

Justin-850

Vanochtend rond de klok van 12.00uur, een V70 classic, grijs metallic, ZB-FB-xx, met forumsticker op de achterruit!

Stond trouwens ook een mooie V70N R  :eusa_clap:

Gr. Justin

Taranis

Ergens in Goes:

FGG

Zonet op de A12 tussen Utrecht en Gouda: een donkerblauwe V70 met sticker, stalen velgen en beige interieur. RN-VN-**

Ik heb je nog steeds in beeld.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Easterboy

Gisteravond Joris (Jrs2k3) gespot, hij was in zijn garage bezig met de Volvo. :)
Ik moest even pinnen en had niet veel tijd, anders was ik wel even langsgelopen.

WYD

Rode 855R bij het politiebureau in Renkum. Politiebureau is een nogal grote benaming voor een heel groot gebouw waar (bij wijze van spreken) 2 uurtjes per week een wijkagent in huist.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

FGG

Vanmorgen op de A35, rond half 8: een CY855 met nieuw kenteken, 64-JHL-*. Geen sticker.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

JvW

Zojuist (12:05) in Vlissingen ter hoogte van de stoplichten aan het begin van de snelweg: een (zwarte) V70 met verduisterde achterruiten. We hebben nog even een duimpje naar elkaar opgestoken.  ;)
Wie was u? ???

EdenAli

Wie reed er met zijn Rode 855R achter me in Almelo?
Ik ben (nog niet)te missen met die rode surfplank achterop.
Maandag of dinsdag zit er een grijze op
Je kwam uit de joost van den vondel laag volgde de rietstraat en stopte bij de turksewinkel.
We staken beide nog een handje op geen stikker

Spin!

Citaat van: FGG op 12-11-2010 08:13:05
Vanmorgen op de A35, rond half 8: een CY855 met nieuw kenteken, 64-JHL-*. Geen sticker.

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,44566.90.html

hmmzz...een paar weken geleden, had je de posting van het jaar gehad ;)

www.vm-parts.nl

arjenT5R

Citaat van: JvW op 12-11-2010 13:44:41
Zojuist (12:05) in Vlissingen ter hoogte van de stoplichten aan het begin van de snelweg: een (zwarte) V70 met verduisterde achterruiten. We hebben nog even een duimpje naar elkaar opgestoken.  ;)
Wie was u? ???

was dat niet Geert-Jan (voorheen gp64)?

En JHL is een broertje van m'n 244  :D 44jhl5
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

850-2.520V-Driver

Citaat van: 850-2.520V-Driver op 26-10-2010 00:23:32
Ik denk dat ik Pikkepoelie gespot heb vanmiddag rond 16.45 in Helmond.
Zo niet, dan stak iemand anders in een vuurrode 854 z'n hand op toen hij van de rotonde af- ik erop draaide ;D
Helaas kon ik alleen nog ff gauw snel knikken, had geen hand vrij op dat moment..

En wederom gespot zojuist! En ook weer gegroet naar elkaar!
Deze keer stonden we naast elkaar, ik hoorde aan 't gepiep van de remmen dat er een Volvo naast me stopte ;D

Kon daardoor alleen wéér geen kenteken zien... dus, wie o wie?

Bouke

Gisteren ochtend tussen Montfoort en De Meern een CY estate,ik seinde nog naar je met die defender met aanhanger,je keek wel terug ;D

Ronbroek

Hij zal nu wel denken dat er wat mis is met z'n gele  :evil:

Citaat van: Bouke op 13-11-2010 07:37:37
Gisteren ochtend tussen Montfoort en De Meern een CY estate,ik seinde nog naar je met die defender met aanhanger,je keek wel terug ;D

Citaat van: Ronbroek op 05-11-2010 17:14:24
Vanochtend rond 09.00 op de prov weg tussen De Meern en Montfoort een 855 CY. Ik seinde naar je
vanuit m'n witte bussie.

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

JayJ

427 855R NR-JX-XX in het centrum van Haren (Groningen) geparkeerd voor de Digno aan de Rijksstraatweg. Zie je wel vaker rijden.. wie ben je?
Draait nu 296pk, 508Nm en een emmer op 1