Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Citaat van: )()()sT op 17-11-2010 09:59:28
Thuur op de A79.... Maar hij keek zo strak voor zich uit dat ie me vast niet gezien heeft  ;D

Sorry! Mijn tankmeter kwam onder het rode vlak op de schaal... Ik was de tank vol aan het kijken!

Gr :eusa_shifty:

Ries van de Zilverschuit

Moet je ons ook maar eens leren!
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

jrs2k3

Net op de marslanden een v70 met forum sticker kenteken tp-ts (als ik me goed herinner). Was volgens mij opzoek naar iets. Ik stond buiten even te stomen ;)

_Bastiaan_

Citaat van: StefanCJ op 16-11-2010 21:56:29
Zojuist Bastiaan gespot in de zwarte 850 TDI (al voorzien van winterbanden). Even getoeterd en geseind.

:)

P.s. hoe staat het met de verhuisplannen?

Je mistlampen doen het! (de mijne niet trouwens kwam ik gisteravond achter...)
Inderdaad, maandagavond de wintersloffen er onder gezet, laat die winter maar komen!
Ondertussen zijn we druk bezig met verbouwen, stucen, schuren en als dat klaar is schilderen. Het plan is om er half december in te zitten, maar daar moet nog wel wat voor gebeuren :). Voor nu is het elke avond na het werk door naar Soesterberg en klussen!
Trouwens, mijn vriendin (die in die rode Toyota Starlet voor je reed) zei dat je mistlampen aan de voorkant wat hoog stonden :).

tom480

Vanmorgen toen ik weg ging van school een grijze 854 alter I naast de mijne :)
Was in de parkeergarage van LOC / AOC De Groenewelle, in Hardenberg.
- R1200GS -

Siemen

Citaat van: jrs2k3 op 17-11-2010 11:22:33
Net op de marslanden een v70 met forum sticker kenteken tp-ts (als ik me goed herinner). Was volgens mij opzoek naar iets. Ik stond buiten even te stomen ;)

Was ik, kenteken is trouwens TS-TP-XX. Was op zoek naar een adres waar een KA (voor mijn vrouw) stond. Heb meerdere bedrijfjes en Kaatjes bezocht, is wel een avontuur daar. Benadering van klanten is wel bijzonder te noemen. Leuk om een keer gespot te zijn.

jrs2k3

Citaat van: Siemen op 17-11-2010 18:30:13

Was ik, kenteken is trouwens TS-TP-XX. Was op zoek naar een adres waar een KA (voor mijn vrouw) stond. Heb meerdere bedrijfjes en Kaatjes bezocht, is wel een avontuur daar. Benadering van klanten is wel bijzonder te noemen. Leuk om een keer gespot te zijn.

Je wagen zag er netjes uit! Leek aardig vers gewassen :)

Sven850

Citaat van: Samu op 15-11-2010 21:47:40
Citaat van: cas op 15-11-2010 21:33:48
Citaat van: Samu op 15-11-2010 21:27:29
Citaat van: Sven850 op 14-11-2010 18:53:17
Citaat van: fbm op 13-11-2010 21:16:26
Citaat van: Sven850 op 13-11-2010 16:59:13
vandaag bij de pomp in Soesterberg een zwarte 854 t5. Van hier?

Heb ik ook al een paar keer in Zeist zien en "horen" rijden  :eusa_clap: Gast met lang haar?

Ja lang haar inderdaad, hij groette wel ff maar had geen zin om een praatje te houden geloof ik :)

dat was ik ben ik bang,    en mooi paars is inderdaad niet lelijk. :)
ben verder niet echt 'actief' op dit forum qua reageren ed, maar dit vond ik wel een mooi start punt, zal me binnenkort even voorstellen op het forum

was dus inderdaad een "gast" maar nu heeft hij een naam  ;D  Samu. his name is Samu, his name is Samu ! welkom, en we verwachten een snelle post bij wie ben ik met fotos en alle info  ;)

ja komt goed, zal wat mooie plaatjes bij elkaar sprokkelen ;)

Beetje late reactie maar toch nog: Zag er goed uit! Vond die xenon in je koplampen en mistlampen wel goed staan, misschien wel iets voor mijn autotje :). Die van jou ligt flink laag trouwens, neem aan dat het geen verlagingsveren alleen zijn?
XC40 T4 Recharge

Samu

nee zijn idd ook dempers,-> koni, icm apex veren
rijdt opzich prima, alleen die drempels/kinderkopjes  :eusa_whistle:

Sven850

Citaat van: Samu op 17-11-2010 22:41:04
nee zijn idd ook dempers,-> koni, icm apex veren
rijdt opzich prima, alleen die drempels/kinderkopjes  :eusa_whistle:

Hmm toch wel een flink verschil tussen apex en intrax zoals ik heb, dacht dat jij er een schroefset onder had :)
XC40 T4 Recharge

Siemen

Citaat van: jrs2k3 op 17-11-2010 21:13:57

Citaat van: jrs2k3 op 17-11-2010 21:13:57

Klopt, maandag was ik hem meestal. Knap dat je die sticker zag, is toch niet heel groot. Werk jij daar ook in 1 van die autohandeltjes

jrs2k3

Nee, werk bij een webburo wat daar ook zit. Zit naast de boer glas.

MauriceT-5

Net in Lochem bij de Rabobank een Saffron V70R zag er heel strak uit.
Misschien iemand van hier.

blauweroffel

VAnmorgen om 11.15 op de weg naar Raalte bij rest "de Bagatelle"in een flits een mooie CY 855, reed in de richting van Raalte. Zat in de "slipstream"" van een ford Bronco met aanhanger ;D

Wie owie
BR

san

De BL-LR-68 vandaag in Hoorn, ::)