Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

widebody

zojuist op de A50 ri Arnhem, een blauwe   XC70 met stickert. Ik was met de vrachtwagen, heb nog getoeterd.

wieowie?

)()()sT

Ik denk Verron :D

san

Vanmorgen op de uitvoegstrook naar Almelo,op de A28 bij Zwolle, een Silversand? V70 met forumplakker.Wie?

Arjanestate

3 spots in een half uur!

rond half vijf in Amersfoort op de Bunschoterweg, een donkere 855 met V70 achterlichten en Xenon, je ging de A1 op ri Apeldoorn

iets later een donkere 855R met sticker, kenteken XX-NRG-XX op de A28 ri Zwolle tussen Nulde en Strand Horst

en vanaf die parkeerplaats tussen laatsgenoemde plaatsen kwam nog een 855/V70 met aanhanger de snelweg opzetten.

Het begon al donker te worden dus kleuren en kentekens heb ik niet goed kunnen zien.

Ik zelf heb een BS 855 T5 met V70 achterlichten en Amerikaanse knippers

gr Arjan
854 T-5 ROOD 1994

LPGLE

Vanmiddag 16.15 uur het "centrum" van Zelhem , Achterhoek,  een blauwe V70 met forum sticker . kenteken begon d8 ik met 88-**-**
Volgens mij reed jij achter een leswagen , en ik moest wachten om een geparkeerde taxi in te halen .
Wie wasda ?

Ik was met de bordeaux 854

Freakybaby

Citaat van: EdenAli op 26-11-2010 23:30:17
Citaat van: Freakybaby op 26-11-2010 13:42:22
Toeterende en zwaaiende Hoegaarden truck rond 12.15 bij het op rijden van de Backer en Ruebweg vanaf de Elleboog.
Ik reed de zwarte 854

Heb ik forumleden als collega's??

Ik was het niet

Geen idee.. Maar moest idd aan jou denken
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

blauweroffel

Vandaag 2 spots:
Hengelo rg Borne: CY 855 met **-pk-p*, rond half zes en
Net vanaf wierden naar nijverdal, kruidenwijk zwarte 855 T-5, lp-l*-**
Ik knipperde nog even bijrotonde

BR

RyanB

Citaat van: Arjanestate op 30-11-2010 17:16:23
3 spots in een half uur!

rond half vijf in Amersfoort op de Bunschoterweg, een donkere 855 met V70 achterlichten en Xenon, je ging de A1 op ri Apeldoorn

iets later een donkere 855R met sticker, kenteken XX-NRG-XX op de A28 ri Zwolle tussen Nulde en Strand Horst

en vanaf die parkeerplaats tussen laatsgenoemde plaatsen kwam nog een 855/V70 met aanhanger de snelweg opzetten.

Het begon al donker te worden dus kleuren en kentekens heb ik niet goed kunnen zien.

Ik zelf heb een BS 855 T5 met V70 achterlichten en Amerikaanse knippers

gr Arjan

De zwarte 855R met kenteken XX-NRG-X die je gespot hebt is de oude van mij, die heb ik 2 weken geleden verkocht aan iemand uit Lelystad.

RyanB

Vanmiddag rond 16.45 uur gepot in Elst (Gld) een donkergrijze 855 met Forumsticker.
Het kenteken was volgens mij NS-PJ-..
Een dorpsgenoot?

mark71

vanmiddag op de A27 een zilvere S70 met een nieuw kenteken iets met KXS in het midden  :eusa_think:
en een forumsticker op de achterruit in het midden onderin.
wie o wie

fredtref

Vanmiddag een Sandstone jij kwam de ring Utrecht op en ik met de Sandstone de ring af bij de Europalaan,
en onderaan de afrit een donkerblauwe V70 TDI, even voor 15:00 uur

KXS70

Citaat van: mark71 op 01-12-2010 20:55:03
vanmiddag op de A27 een zilvere S70 met een nieuw kenteken iets met KXS in het midden  :eusa_think:
en een forumsticker op de achterruit in het midden onderin.
wie o wie

Hé, dat was ik. Ben ik ook eens gespot. 

Groet, KXS (je snapt het wel toch!?)

)0H@N

Vandaag bij het stoplicht aan de industriezijde van Raalte ( vanuit Nijverdal)
Blauwe V70, kenteken beginnet met 07-**-**.
We hebben elkaar begroet.

Ik rode 855, HV-GP.

Omstreeks 12:30 - 13:30, later nog een keer gespot op de Grotestraat in Nijverdal. Nu richting Wierden.
Thank you for flying with Volvo.

_Bastiaan_

Vanmiddag rond 16.30 een donkergroene 855 met kenteken ?v-lr-2? gespot bij de afslag industrieterrein Soesterberg, jij ging rechtdoor richting Amersfoort.
Ik reed in een zwarte 855TDI die linksaf ging bij die kruising  ;D.

blauweroffel

Citaat van: )0H@N op 02-12-2010 18:43:42
Vandaag bij het stoplicht aan de industriezijde van Raalte ( vanuit Nijverdal)
Blauwe V70, kenteken beginnet met 07-**-**.
We hebben elkaar begroet.

Ik rode 855, HV-GP.

Omstreeks 12:30 - 13:30, later nog een keer gespot op de Grotestraat in Nijverdal. Nu richting Wierden.

Weet je zeker dat het kenteken niet met 57 begon?, want ik ben daar geweest, ook om 12.25 in Nijverdal rg Wierden

BR