Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

GeertM2

Welke koekwous dacht wel even op de stoep te kunnen parkeren vanochtend bij ASML? :D

Je hebt nu een wielklem!  :eusa_doh:

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Jeff

Wielklemmen, dat doen ze tegenwoordig toch niet meer...
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Thys

Het is ook een fata morgana wielklem :eusa_shhh:

)()()sT

Citaat van: Jeff op 15-12-2010 10:08:39

Idd. ik zie het.

;D

LPGLE

Citaat van: Jeff op 15-12-2010 10:08:39
Nee , idd doen ze niet meer,  dit is het nieuwe type sneeuwketting met "one-size-easy-fit" system
:eusa_whistle:
Alleen moeten sneeuwkettingen doorgaans op de aangedreven wielen  :eusa_naughty:

fredtref

Die velgslotjes worden ook steeds groter ;D

marcelV70R

Citaat van: Taranis op 11-12-2010 14:55:00
Ik weet het niet zeker, was het marcelV70R met de Scania op de A58 tussen Goes en Kapelle om ongeveer 12.20 uur?

no sorry, wasnt me

Marcel

FGG

Citaat van: marcelV70R op 15-12-2010 11:21:10
Citaat van: Taranis op 11-12-2010 14:55:00
Ik weet het niet zeker, was het marcelV70R met de Scania op de A58 tussen Goes en Kapelle om ongeveer 12.20 uur?

no sorry, wasnt me

Marcel

Staat je vrachtwagen er nog?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Thys

Kwartiertje geleden op de IJsselallee in Zwolle voor het stoplicht richting de snelweg een zwarte T-5R Estate, kenteken leek op LG-FH-**.

v40pokemon

Citaat van: GeertM2 op 15-12-2010 10:00:59
Welke koekwous dacht wel even op de stoep te kunnen parkeren vanochtend bij ASML? :D
Je hebt nu een wielklem!  :eusa_doh:

Lijkt wel of dat zo'n caravanding is. Misschien zelf erom gelegd en dan anderen laten denken dat hij een boete heeft  ;D ;)

antraciet

nu op rtl7 v70 TJ-**

GeertM2

Citaat van: v40pokemon op 15-12-2010 15:04:08
Citaat van: GeertM2 op 15-12-2010 10:00:59
Je hebt nu een wielklem!  :eusa_doh:

Lijkt wel of dat zo'n caravanding is. Misschien zelf erom gelegd en dan anderen laten denken dat hij een boete heeft  ;D ;)
Zeker niet zelf erom gelegd. Hier bij ASML hebben we een parkeerprobleem, soms is er te weinig plek. Dan moet je cratief parkeren. Dat wordt gedoogd tot het weer wat minder druk is, dan kun je weer normaal prakeren. Maar sommige mensen zijn dan zo aan fout parkeren gewend dat ze het niet kunnen laten. :eusa_naughty: Ons parkeer beheer legt er dan een wielklem om.  :police: Vannochtend trouwens plek zat dus geen excuus! Kost het je iets van 50 euro om het ding er weer vanaf te krijgen. Is overgens prive terrein.

Marc O.

Noem je dat een "parkeerprobleem"?? In de tijd dat ik er werkte was het een compleet parkeerdrama. Zorgen dat je om 7.30uur binnen was, anders kon je op dat parkeerterrein langs de snelweg gaan staan, als dat inmiddels ook niet vol stond. Blij dat ik er weg ben (niet alleen om die reden ...).
...The Nile isn't just a river in Africa...

Justin-850

Toenstraks op het industrieparkje bij Norel Hallenbouw in Apeldoorn, een groene 854 met elandstickers!

Nette auto!