Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Vanmiddag in Epe, meerdere malen Henry classic V70 gespot, dan een paar meter van hem vandaan dan al toeterend met de vrachtwagen, maar nee, meneer is drukker met verhuizen als met het forum en forum mensen ;D
Jullie waren mooi druk Henry, maar je V70 blijft er niet echt schoon bij ;)
Succes met de verhuizing ;)

henry classic v70

Tja, druk/druk/druk................. en de Sandstone is inderdaad enorm vies :eusa_whistle:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

thuur

)()()sT

Citaat van: thuur op 21-12-2010 11:19:10
Yo!

Gr 8)

Yo(ost) !!!

;D

Ik heb je dus ook gezien  :eusa_dance:

Justin-850

Vanmiddag rond de klok van vier uur bij de oprit van de A16 in Rotterdam, een zwarte 855 ( R ? )  met volans.

Wie o wie?

Ik was incognito in een bmw 5-serie gt ;) Dus je hebt mij vast niet gezien

Kingfisher

Citaat van: Justin-850 op 21-12-2010 19:14:33Ik was incognito in een bmw 5-serie gt ;) Dus je hebt mij vast niet gezien

Nee, zo'n apparaat zie nogal snel over het hoofd......  :eusa_whistle:

btw, ik was het niet  ;)

Justin-850

Haha, dat is waar :P

Hoewel ik dan waarschijnlijk een van de weinigen ben die 't wél een mooie auto vind :P En 't rijdt voortreffelijk ;)

Gr. Justin

Freakybaby

Een mooie rooie 854 hier in Breda. Je kwam me op de elleboog voorbij, ik reed achter je langs het NAC stadion, en bij het tunneltje ging ik jou weer voorbij.
Dat alles vandaag rond 17.30, ik reed in de zwarte 854
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Giovanni

De Brasacker Den-Haag.
:) Een regelmatig teug kerende Donker groen olive sedan met eveneens donkere roffel .

Wie is jij heb je hem pas een jaartje?

Ik  de Blackstone 854  t5

G Roff.

StefanCJ

Vanmorgen in Utrecht bij Kidzcity/all inn fitness en squash, een donkerblauwe S70 op Persus velgen. Stond geparkeerd op het parkeerterrein. Misschien iemand van hier?

Giovanni

Mooie Blackstone 850r of t5r met grijze r velgen Van der Gaag transport parkeer terein.

Thys

Vanmiddag weer een partij moois gespot:
Om kwart voor 2 in Steenwijk een rode 855 T-5 met forumsticker, bestuurd door een vrouw. Kenteken was LV-TJ, als ik me goed herinner.

Kwartiertje later op de A32 thv. Ter Idzard een gele T-5R die reed richting Steenwijk.

En om het af te maken, tegen 3 uur in Leeuwarden bij de Media Markt een saffron V70R met uitlaat links en rechts.

Bekenden??

tackle

Citaat van: fearless op 17-12-2010 19:41:48
855 CY om 10.45 op de Rokkenveenseweg zuid te Zoetermeer.

die reageert nergens op, komt uit oosterheem. Die heb ik al zovaak betoeterd

knoopie

A-12 t.h.v. den meern t/m nieuwerbrug 15.30 uur gele banaan T5R
TR - VP - ..  mooie bak!

reed afgeladen in een zwarte v-70 d5 06-jsz-.
was effe leuk!

;)

850Tim

Citaat van: Giovanni op 23-12-2010 20:13:05
Mooie Blackstone 850r of t5r met grijze r velgen Van der Gaag transport parkeer terein.

Heb ik daar ook al een paar keer gezien :eusa_think:
Simply the best.......