Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

maruska

vanmiddag een zut volvo's ergens bij Beesd, en vannavond bij Lopik.. iemand ? ;D

/Ontopic
vanochtend bij de Ikea delft, V70R met SR-SL-xx bij de loading bay.. wie o wie was kerstinkopen, deel 3 aan het doen ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

riQue

Citaat van: allezjean op 27-12-2010 19:58:45
Citaat van: riQue op 27-12-2010 13:21:15
Gisteren, tweede kerstdag, rond een uur of vijf, op de A1 richting Muiden, een prachtige CY 855 met kenteken JR-RN-.. ? :D

Ha, dat moet ik met het gezin zijn geweest rond die tijd + het genoemde kenteken. Dank voor het compliment, maar na al die sneeuwtroep was het meer een combinatie van blackstone en cream yellow... Heb alleen geen 854 DOP R gezien!? Wel eerder op de route o.a. een CY 855 origineel NL (JV-..-..) gezien die me inhaalde, hebben nog even gezwaaid.
Nee klopt, reed met een vriend mee in een grijze V50. We haalden jou in. Je reed volgens mij alleen in de auto. :)

Thys

Citaat van: Pennyfield op 27-12-2010 11:21:13
Donderdag had de vriendin de auto mee, LV-TF zijn de eerste letters en het is (helaas) geen T-5 maar een normale 10V estate. Deze misschien gespot? 

Greetz, Rik

Citaat van: Thys op 23-12-2010 22:20:52
Vanmiddag weer een partij moois gespot:
Om kwart voor 2 in Steenwijk een rode 855 T-5 met forumsticker, bestuurd door een vrouw. Kenteken was LV-TJ, als ik me goed herinner.

Kwartiertje later op de A32 thv. Ter Idzard een gele T-5R die reed richting Steenwijk.

En om het af te maken, tegen 3 uur in Leeuwarden bij de Media Markt een saffron V70R met uitlaat links en rechts.

Bekenden??

Ha Rik, dat is goed mogelijk. Vriendin met donker haar in een staart? En heb je Columba's onder je auto?

Pennyfield

Citaat van: Thys op 28-12-2010 01:16:48
Citaat van: Pennyfield op 27-12-2010 11:21:13
Donderdag had de vriendin de auto mee, LV-TF zijn de eerste letters en het is (helaas) geen T-5 maar een normale 10V estate. Deze misschien gespot?  

Greetz, Rik

Citaat van: Thys op 23-12-2010 22:20:52
Vanmiddag weer een partij moois gespot:
Om kwart voor 2 in Steenwijk een rode 855 T-5 met forumsticker, bestuurd door een vrouw. Kenteken was LV-TJ, als ik me goed herinner.

Kwartiertje later op de A32 thv. Ter Idzard een gele T-5R die reed richting Steenwijk.

En om het af te maken, tegen 3 uur in Leeuwarden bij de Media Markt een saffron V70R met uitlaat links en rechts.

Bekenden??
Ha Rik, dat is goed mogelijk. Vriendin met donker haar in een staart? En heb je Columba's onder je auto?

Ja, dat is zij en ja, de andere zij heeft Columba's :D

Thys

Nou, dan is ze officieel gespot :D

0507880

hier in duiven bij arnhem staat in duiven zuid bij eilandplein een mooie 850r donkergroen mooie ding  :laugh:
iemand van hier

viking_in_shorts

Volgens mij gisteren (of eergisteren) mijn eerste bekende gespot. Een zilvere JV-JN-XX

Weet niet eens meer of ik jou of jij mij inhaalde. Weet ook niet meer of ik heb gekeken wie erin zat. Weet eigenlijk helemaal niets meer, behalve het nummerbord :P

Ik zat in een V70N met wit kenteken ....

antraciet

Citaat van: viking_in_shorts op 29-12-2010 00:00:45
Volgens mij gisteren (of eergisteren) mijn eerste bekende gespot. Een zilvere JV-JN-XX

Weet niet eens meer of ik jou of jij mij inhaalde. Weet ook niet meer of ik heb gekeken wie erin zat. Weet eigenlijk helemaal niets meer, behalve het nummerbord :P

En reed je zelf? Of wet je dat niet meer?  ;D

viking_in_shorts

Citaat van: antraciet op 29-12-2010 00:02:29

Hmmmm .. volgens mij was het donker. Maar ja - de ramen achter de B-stijl zijn bij mij allemaal enorm geblindeerd, dus dat geeft ook geen garantie. Volgens mij zat m'n dochter op de achterbank naar Linus te kijken (wat een prachtig lange DVD trouwens :eusa_clap: )

antraciet

Citaat van: viking_in_shorts op 29-12-2010 00:04:17

Hmmmm .. volgens mij was het donker. Maar ja - de ramen achter de B-stijl zijn bij mij allemaal enorm geblindeerd, dus dat geeft ook geen garantie. Volgens mij zat m'n dochter op de achterbank naar Linus te kijken (wat een prachtig lange DVD trouwens :eusa_clap: )

Dus je zat achterin?

viking_in_shorts

Citaat van: antraciet op 29-12-2010 00:05:41
Citaat van: viking_in_shorts op 29-12-2010 00:04:17

Dus je zat achterin?

Nä - ik zat achter 't stuur. Maar t was wel echt donker!

wimped

28-12 bij het schouw, ik haalde je heel even in, jij hebt een erg grote forumsticker op achterruit.

Ik mis alle stootstrips links :((

wim

Taranis

Sticker gespot :D

Vanochtend rond 11.50 uur bij Dominicus/Jacob Boer in Goes, jij kwam tegenin, ik week voor je uit. Jij lichtgrijze XC70n, kenteken **-HJ-FK. Toen ik in m'n achterruitkijkspiegel keek zat daar een mooie wit-rode 850-forum sticker midden onderin de ruit. Wie?  :eusa_think:

Chris

Citaat van: Taranis op 29-12-2010 12:06:36

Vanochtend rond 11.50 uur bij Dominicus/Jacob Boer in Goes, jij kwam tegenin, ik week voor je uit. Jij lichtgrijze XC70n, kenteken **-HJ-FK. Toen ik in m'n achterruitkijkspiegel keek zat daar een mooie wit-rode 850-forum sticker midden onderin de ruit. Wie?  :eusa_think:

Die dingen worden tegenwoordig ook gewoon op iedere Volvo geplakt he :eusa_snooty:

;D

Douwe

Citaat van: Chris op 29-12-2010 12:08:31
Citaat van: Taranis op 29-12-2010 12:06:36

Die dingen worden tegenwoordig ook gewoon op iedere Volvo geplakt he :eusa_snooty:

;D

Dat is om de prijs op te drijven ;D ;D ;D.

"Echte liefhebbersauto"

"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996