Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

mevita

Citaat van: rovelra op 03-01-2011 20:42:33
Citaat van: )()()sT op 03-01-2011 16:54:58
Vanmiddag op de stadsautoweg in Heerlen een tegemoet komende forummer gespot.....

Echter niet in zijn mooie C70, maar in "zijn" Bova touringcar :D

Even gezwaaid natuurlijk  8)

Je bent nu echt snel te spotten zonder roofrails !!
ik heb hem wel in z,n mooie c70 bij mij vandaag in de straat langs zien komen ;D

gr mevita

Erik_M.

Citaat van: cas op 03-01-2011 20:32:50
Wie is die mooie safron v70r die ik vandaag weer bij het malieveld zag. we knikten nog ff naar elkaar

RX-DR-**

Had deze V70 R donker getinte ruiten vanaf de B stijl ? en linksonder op de achterruit een sticker van een Amerikaanse universiteit ?

Dan ken ik 'm. De eigenaar zit niet op het Forum.

gRoet,
eRik

RRRRR_Ramon

Maandag 3 januari rond 14.00 uur in Bussum bij Eurami aan de Landstraat voor de deur geparkeerd.

Een Laserblue V70R AWD met dubbele uitlaat. Kenteken **-FP-SP, geen sticker.

🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Powerpete

is van een monteur bij Natasja, heeft ook nog een CY waar ie maar geen afstand wil doen.... zit niet op t forum....

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

viking_in_shorts

Citaat van: cas op 03-01-2011 20:32:50
Citaat van: maruska op 03-01-2011 16:36:16
Citaat van: viking_in_shorts op 03-01-2011 15:47:24
Zojuist gespot: een erg erg erg vieze banaan, ergens in Den Haag. Naast een winkeltje ofzo ...
Dat is Cas, kan niet missen ;D
Zat er een spoiler op ?

maar wel met een schone achterruit  ;D  is mijn shoppie daaro! next time ff bakkie doen joh  ;)

Wie is die mooie safron v70r die ik vandaag weer bij het malieveld zag. we knikten nog ff naar elkaar

RX-DR-**

Dat weet ik joh - m'n dochter heeft dankzij jou een enorme lange en mooie (lees: roze) ketting ;)
Maar ik ben niet vaak overdag in de buurt - meestal pas 's avonds en 's ochtends. Toen ik vandaag na retourtje stad even de meisjes op kwam halen voor retourtje Amersfoort zag ik je auto -voor het eerst sinds de kerst- staan ;)

850-2.520V-Driver

Zojuist gespot in Helmond, op de doorgaande weg richting Deurne, mét sticker: xx-JR-DN. Betreft een zwarte 855 met spoiler en een blondine achter het stuur (en volgens mij een kind achterin) die geen oog voor mijn 854 had..

En 28-12 spotte ik een zilvergrijze V70 R AWD zonder sticker, tevens in Helmond, bestuurd door een nog wat jeugdige bestuurder.
Kenteken hiervan was: xx-DX-RR en ik meende 'm gisteren in Aarle-Rixtel wederom te spotten...

Wie o wie?

Sem

Zojuist gespot: een erg erg erg vieze banaan, ergens in Den Haag. Naast een winkeltje ofzo ...
Zat er een spoiler op ?

Is ie wel eens schoon?

Subonno

Mooie rode T-5 gespot Ermelo-Harderwijk 17.30, ik reed achter je!
(geen sticker op de achterruit)

maruska

Citaat van: Sem op 04-01-2011 18:07:19
Zat er een spoiler op ?

Is ie wel eens schoon?
Volgens mij niet, maar dat is omdat hij graag undercover wil rijden ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

viking_in_shorts

Vandaag gaan we weer een stukje toeren - nu van Den Haag via Riethoven naar Venlo. Ik ben benieuwd wanneer ik m'n eerste sticker te zien krijg!

)()()sT

Citaat van: 850-2.520V-Driver op 04-01-2011 17:13:03
Zojuist gespot in Helmond, op de doorgaande weg richting Deurne, mét sticker: xx-JR-DN. Betreft een zwarte 855 met spoiler en een blondine achter het stuur (en volgens mij een kind achterin) die geen oog voor mijn 854 had..

En 28-12 spotte ik een zilvergrijze V70 R AWD zonder sticker, tevens in Helmond, bestuurd door een nog wat jeugdige bestuurder.
Kenteken hiervan was: xx-DX-RR en ik meende 'm gisteren in Aarle-Rixtel wederom te spotten...

Wie o wie?

Ik zie in jouw regio best veel 850's en *70's met vooral moeders achter het stuur ;D
Let ook altijd op of ik je spot, maar de laatste tijd reed ik er alleen 's morgens en 's avonds (als het donker was).

terborg

Forum-sticker... waar kan ik deze bestellen :eusa_clap:

FGG

Citaat van: terborg op 05-01-2011 11:08:08
Forum-sticker... waar kan ik deze bestellen :eusa_clap:

PB naar Ingrid.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

viking_in_shorts

Oh trouwens, gisteren een c70 cabrio gezien met hard-top. Hier in den haag, fv-vv-??
Leuke meid erin met donker haar, maar geen contact gemaakt. Wel benieuwd of hij van t forum is ...

maruska

een c70 met fv-vv-xx ? is dat niet een beetje vroeg (jaartal) voor een C70 ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R