Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

petrolhead

Nee, op dat stuk rijd ik netje 100 km/u.  :angel:

Snellebaksteen

Zojuist op de parkeerplaats van het winkelcentrum in Ypenburg Den Haag een Garnett Red V70 met forumsticker en elandstickers op columba's of Perfo's. Met van die ophanggordijnzonneschermdingetjes op de achterbank. SG-xx-xx
Ik was die Benz CLS die naast je stond.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Ries van de Zilverschuit

Gisteren de tweede sticker gespot binnen een jaar! Zilvergrijze V70, TR-RS -nogwat, meen ik. Geparkeerd aan de singel in Woerden. Omstreeks half vijf. Vast een gast, want ik heb hem daar nog nooit eerder gezien.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

Emhavee

zaterdagochtend A9 thv Beverwijk, d blauwe V70 met MTB achterop. Meegedaan in Egmond? Lekker windje he...
zondagochtend Haarlem inrijdend een sprintje gedaan met een bestikkerde 854R, mooi kleurtje btw...
iemand en iemand?

verburgh

Vandaag op de A15 een V70R saffron, was een leuk sprintje even maar ik moest afhaken.

intercooler slang klapte eraf :eusa_wall:

Iemand van hier ???

FGG

Citaat van: verburgh op 10-01-2011 16:09:16
Vandaag op de A15 een V70R saffron, was een leuk sprintje even maar ik moest afhaken.

intercooler slang klapte eraf :eusa_wall:

Iemand van hier ???

Die je slang heeft gevonden?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Bouke S

Citaat van: Emhavee op 10-01-2011 16:03:15
zaterdagochtend A9 thv Beverwijk, d blauwe V70 met MTB achterop. Meegedaan in Egmond? Lekker windje he...
zondagochtend Haarlem inrijdend een sprintje gedaan met een bestikkerde 854R, mooi kleurtje btw...
iemand en iemand?

Nou die tweede iemand ben ik (en heb me hier nog niet eens voorgesteld O_O) Kan het kloppen dat ik jou auto regelmatig in centrum Amsterdam zie..? Laatst zag ik volgens mij jou auto vlak bij het Spui staan (iig ori R)? Ik beweeg me in Amsterdam vooral op de fiets.

Grip was ver te zoeken op damping wegdek ondanks AT :(

Groeten Bouke

StefanCJ

Rond 20.30 een zwaaiende C70 (zwart, nieuw type) bestuurder bij het verlaten van parkeergarage de Flint in Amersfoort. Iemand van hier?

Jeff

Wie stond er vandaag geparkeerd op het terrein van Ten Cate het leek erop dat daar een S70 met sticker stond... :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Kali-Integrali

Vanochtend (maandag) rond 7.10 op de A12 bij Veenendaal.

CY 855 T-5R op stalen winterwielen en met de mistlampen aan. Geen sticker.

Emhavee

Citaat van: Bouke S op 10-01-2011 18:25:06
Citaat van: Emhavee op 10-01-2011 16:03:15
iemand en iemand?

Nou die tweede iemand ben ik (en heb me hier nog niet eens voorgesteld O_O) Kan het kloppen dat ik jou auto regelmatig in centrum Amsterdam zie..? Laatst zag ik volgens mij jou auto vlak bij het Spui staan (iig ori R)? Ik beweeg me in Amsterdam vooral op de fiets.

Grip was ver te zoeken op damping wegdek ondanks AT :(

Groeten Bouke

welke grip? ik was bij 80 nog aan het spinnen...  :-\
(let wel op bij dat stukje want ZE ( :police: )staan er wel eens...

in A'dam-C ben ik bijna nooit met de auto

Tim N

Ik dacht toen ik bestickerde "leuk kleurtje" en haarlem las al dat Bouke het moest zijn met de DGP R
(doet mij denken dat mijn cadeautje nog mee moet komen zaterdag hint hint)

Emhavee jij hebt ook die primer T-5 R in Haarlem gespot vorige week he?
Is ook al een vrind van me haha Die kom je vaker tegen als je door Haarlem rijd.

De 22ste deze maand moet je maar ff daar weer langs rijden LOL waarschijnlijk PY 854 T-5 R, DGP 854 R en BS 855 R voor de deur daar.

Emhavee

let op het bordje naast de deur: Roffels Only...

die primer 854 (neem aan de je cy bedoelt) zag ik niet eerder, wel een 855 maar die kijk op noch om... :eusa_snooty:

Tom850

Citaat van: Tim N op 11-01-2011 11:26:03
Ik dacht toen ik bestickerde "leuk kleurtje" en haarlem las al dat Bouke het moest zijn met de DGP R
(doet mij denken dat mijn cadeautje nog mee moet komen zaterdag hint hint)

Emhavee jij hebt ook die primer T-5 R in Haarlem gespot vorige week he?
Is ook al een vrind van me haha Die kom je vaker tegen als je door Haarlem rijd.

De 22ste deze maand moet je maar ff daar weer langs rijden LOL waarschijnlijk PY 854 T-5 R, DGP 854 R en BS 855 R voor de deur daar.

Ga je nu al vertellen waar je te spotten bent?

Ik probeerde de 019 ook te spotten, maar werkt Monique er niet meer of zijn ze verhuisd, aangezien het bord ook van de gevel af is.

Groeten Tom

san

Vanmorgen  (0700) A28 vanaf Harderwijk  ri Zwolle, NR-JF-XX dacht ik,met spoilert. :)