Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

pwassink

Daarstraks tegen vijven in Lochem op de Goorseweg ter hoogte van de melkfabriek,

Een witte C70 cabrio met ledverlichting

ik had hem nog niet eerder gezien, rijd daar dagelijks , toch iemand van hier ?
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

jrkalf

Citaat van: cas op 09-02-2011 17:18:34
wederom in Den Haag! een CY 855 verse import... 39-L*H-*  aangezien het anders makkelijk is om even 1 tm 10 in te vullen..

CY zoals eerder vermeld, omgeving scheveningen. op winterstaal, oranje knippers nog achter, en een spoiler!

O, en Maruska, jij bent gespot gister omgeving JRKalf !!
Ehm, dat kan kloppen. Je wist dat hij hier was. ;D
Wie was de spotter, Cas?

Maruska had nog een nieuwe banaan gespot hier in Nootdorp omgeving. Eentje die ik 1x eerder heb gezien maar nog steeds niet staande heb weten te houden. :(
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

EdenAli

Citaat van: pwassink op 09-02-2011 20:01:09
Daarstraks tegen vijven in Lochem op de Goorseweg ter hoogte van de melkfabriek,

Een witte C70 cabrio met ledverlichting

ik had hem nog niet eerder gezien, rijd daar dagelijks , toch iemand van hier ?

Misschien Erik Fonkelman Is de baas/berijfsleider van Inbev lochem heeft een witte C30 en een C70 cabrio.

BasV70

Citaat van: RampantBUnny op 08-02-2011 20:13:31
2 spots vandaag ;D:

..... en vanvond weer de bordeaux rode estate op de A28, kenteken begon 62-FB- (file ging weer fantastisch vandaag en ik heb nog even getoeterd en gezwaaid toen ik er langs kroop ;D)

Ik was stealth in de C30  :eusa_shhh:

File was inderdaad weer een feestje. Ik had je nu wel in de smiezen na je spot van vorige week. Nette C30! Alleen verkeerde stickert :eusa_snooty: ;D

Gr.
Bas

Bouke

Citaat van: willem169 op 08-02-2011 21:36:34
Citaat van: Bouke op 08-02-2011 19:24:29
Was ik nog vergeten ,gisteren een zwarte 855R met volans in de Schreuderstraat in Schoonhoven ,iemand van hier?

Da's bij jou om de hoek ;) Ik spot hem ook vaker.
Mijn vorige bericht nog gezien?
Jep maar ik woon daar niet hoor ik kom uit Bergambacht,mijn collega waar ik om de week mee mee rijdt woont daar ;)

ulkeman

vanmiddag in zwolle bij het deltion gebouw een blauwe volvo S70R met dubbele uitlaat. kenteken TJ-JN-.....
zag er super strak en netjes uit.
iemand van hier?

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

cas

Citaat van: jrkalf op 09-02-2011 20:27:20
wederom in Den Haag! een CY 855 verse import... 39-L*H-*  aangezien het anders makkelijk is om even 1 tm 10 in te vullen..

CY zoals eerder vermeld, omgeving scheveningen. op winterstaal, oranje knippers nog achter, en een spoiler!

Ehm, dat kan kloppen. Je wist dat hij hier was. ;D
Wie was de spotter, Cas?

Maruska had nog een nieuwe banaan gespot hier in Nootdorp omgeving. Eentje die ik 1x eerder heb gezien maar nog steeds niet staande heb weten te houden. :(

misschien 1 van de 2 die ik hier in den haag voor het eerst heb gezien, beide importjes  ;D

gespot door hans850. hij rijdt een rode 855 en een blauwe v70. woont zo goed als bij jou om de hoek, zei al, die was bij JRKalf aan t sleutelen  :eusa_angel:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

jrkalf

Hans850, nog niet eerder gezien...
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

hanss850

Citaat van: jrkalf op 10-02-2011 07:40:00
Hans850, nog niet eerder gezien...

Woon bij je om de hoek in leidschenveen.
1x knal rode 855 met sticker links op achter ruit
1 x nautic bleu V70 met sticker links op de achter ruit
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Spin!

Ja! Stickertje gespot!

Antraciet gekleurde V70 bij Boxtel op de A2 richting Eindhoven, bij afslag airport moest ik eraf. Ik rij trouwens nog steeds stickerloos in Mr.Black (zwarte 854, nu met Volans). Zal vanavond even een plaatje plakken...

www.vm-parts.nl

Easterboy

Wederom een sms van mijn vriendin.
Vanmorgen rond half 10 op het station in Wolvega. een 850 met kenteken PN-PZ-xx.

Volgens mij heb ik deze ook wel eens zien rijden.. :eusa_think:

Marc O.

Vanmorgen, ca 8.15 uur tussen Valkenswaard en Aalst-Waalre, een CY 855 in de file voor het stoplicht. Wie?
...The Nile isn't just a river in Africa...

maartendeb

Vandaag rond 13:30 Neuweg, Hilversum: een rode 850R op Volans mèt sticker  :eusa_dance:

maruska

Citaat van: Easterboy op 10-02-2011 12:55:46
Wederom een sms van mijn vriendin.
..

Goed afgericht ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

hendrik75

Kun je beter een dubbele letter combi weglaten, nu is het 2x24 invullen, dan 24x24... scheelt toch weer   ;)