Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Kérim

Vandaag bij het WKZ in Utrecht een Estate type R gespot creme leder interieur.

EdenAli

Citaat van: pwassink op 10-02-2011 22:04:51
Vandaag tweemaal een Hoegaarden tankwagen gezien, eerste rond 6:30 in Lochem nabij de schouwburg, was ah lossen.
De tweede was ca 17:15 vlakbij Vorden die draaide net de Wildenborchseweg op (weg vorden > lochem) .

Edenali weer niet ?

Lochem was ik wel bezig te lossen bij schatjes

wepster

vandaag peatrolhead gespot in moergestel ;D
was erg gezellig met die heren daarzo  :eusa_clap:

pwassink

Citaat van: EdenAli op 11-02-2011 19:08:36
Vandaag tweemaal een Hoegaarden tankwagen gezien, eerste rond 6:30 in Lochem nabij de schouwburg, was ah lossen.
De tweede was ca 17:15 vlakbij Vorden die draaide net de Wildenborchseweg op (weg vorden > lochem) .

Edenali weer niet ?

Hehe, eindelijk de goede dan ..

Je stond blijkbaar binnen , schakelt dat pompenspul eigenlijk vanzelf af als de boel volzit ?
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Jeff

Nog een CY gespot vanmiddag in Zwolle aan de Kuyerhuislaan. :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

EdenAli

Citaat van: pwassink op 11-02-2011 23:02:56
Citaat van: EdenAli op 11-02-2011 19:08:36

Edenali weer niet ?

Hehe, eindelijk de goede dan ..

Je stond blijkbaar binnen , schakelt dat pompenspul eigenlijk vanzelf af als de boel volzit ?

Je voert het aantal liters in wat je wilt lossen en als het goed is stopt ie automatisch.
Meestal zit ik dan bij de tank voor als ie doorloopt kan je de kraan nog dichtzetten en klapt de plastic zak niet die in de tank zit.
Op zicht is het voor de kwaliteit van het bier dan niets mis mee maaar de klant krijt de laatste 30 tot 50 liter er niet uit en die kunnen wij er dan met emmers uithalen.
Trappie op trappie af enz

RampantBUnny

Geen volvo gespot vandaag, maar wel Thijssie in levende lijve bij de dealer ;D

Pennyfield

Omstreeks 11:30u in Meppel op Bleekerseiland richting Kleine Oever/Brouwerstraat, een donkerblauwe V70 zonder spoiler en met sticker.  Ik was met de rode 855 en zwaaien was even niet mogelijk door het overige verkeer en slechte weer.

Wie bent u?

rpakuypers

Vanmorgen in Wolvega op de Gentiaan een donkere 854 met LL-ND-XX  .......... enkele getallen verwijderd van mijn ex-940 Polar met LL-ND-12  :o

Groet,
Roger

coyote1980

Saffron V70 vlakbij de rotonde Gieten N33/N34, zwaaiden nog even naar elkaar 8)

Helaas geen kenteken onthouden...
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

Thys

Vanmiddag rond kwart voor vier, ergens in Utrecht: donkerblauwe V70R, reed vanaf het centrum in de richting van het stadion. Kenteken staat nog op een papiertje wat in de auto ligt.

petrolhead

Ik liep op de brug over de A50 rond 11.00 uur en zag richting zuid een 855 CY rijden. Kenteken en zo kon ik niet lezen; bril onder de laptop gesneuveld van de week. 8)

Wie was u?

Ludo

Citaat van: petrolhead op 13-02-2011 19:02:07
bril onder de laptop gesneuveld van de week. 8)

Nu ben ik toch echt benieuwd, wat er op je scherm te zien was dan. ???

;D

blauweroffel

Vanmiddag rond 13.45 uur onderaan afslag A1 bij Rijssen, ik ging re af rg Rijssen, jij ging li af rg Goor.
Jij in zwarte 855 met volvo sticker op scherm, ik in blauwe 855 T-5
jouw kenteken nv-?????

Je keek nog  even opzij

BR

Freakybaby

Vanmiddag rond 12 uur op de zuidelijke rondweg in Breda een bordeaux rode V70 met stikker. Kenteken kon ik niet zien, ik stapte op de parallelweg net richting de auto.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn