Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Snellebaksteen

;D
Precies hetzelfde hier. En aangezien ik meestal de inhalende partij ben moet zij altijd zwaaien naar de gespotte auto.  ;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

jrkalf

Dat spotten zal wel iets voor het oosten des lands zijn.... Het lukt me maar niet om eens een forumsticker te vinden... En nee, ik reken Cas en Maruska niet mee, die zie ik te vaak om het spots te noemen.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

maruska

dat zijn meer "hot-spots" ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Thys

Nu op de A7 thv. Heerenveen richting Groningen een CY sedan met paardenkar. Hangt goed door aan de achterkant :o

hendrik75

Dinsdag 15-2 rond de klok van 12:00 : op de afluitdijk zo'n mooie blauwe 855 of classic R ri Holland, geen kenteken of sticker kunnen zien.. ik ging ri. Friesland.

En ca. 12:10 bij de sluis Kornwerderzand een donkergrijze 854 ook ri Holland dus ook geen kenteken of sticker kunnen zien.

petrolhead

Rond 14.00 op de N34 noordelijke richting net voor Emmen een Laser Blue V70. Reed tegenover gesteld -in een leasebak- zodat ik de kenteken dan wel sticker niet kon zien.

Kali-Integrali

Citaat van: Svenneh op 15-02-2011 21:29:22
Levensgevaarlijk dat spotten! Ik zit tegenwoordig bij elke 850 die ik tegenkom te gluren of er een sticker op zit. Wordt een beetje een nare gewoonte zo  :eusa_think:

Dito hier, gelukkig is de 850/V70 niet de meest verkochte stationwagon  :eusa_whistle:

tom480

Citaat van: jrkalf op 16-02-2011 01:31:25
Dat spotten zal wel iets voor het oosten des lands zijn.... Het lukt me maar niet om eens een forumsticker te vinden... En nee, ik reken Cas en Maruska niet mee, die zie ik te vaak om het spots te noemen.

Ik ben hier nog geen sticker tegengekomen  :eusa_shifty:
Wel forummers zonder stickers  :P
- R1200GS -

t_w

Citaat van: jrkalf op 16-02-2011 01:31:25

Hier in't oosten wordt weinig gespot hoor. Ik zie er in ieder geval niet veel / geen...

maruska

vanmiddag in Delft een CY en een doperwt gespot, in noord. iemand van hier ? ;D
T-5R

cas

Citaat van: maruska op 16-02-2011 19:16:34

zat er een spoiler op?  ;D  want dan.......  :eusa_angel:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Douwe

Afgelopen zondagavond op de A6 vanaf afslag Lemmer draaide er een V70 classic achter mij aan  xx-Dx-Dx is tot afslag Hiversum noord achter mij gebleven.Als afscheid nog over en weer geknipperd.
Ik reed in 855 DOP.

Iemand van het forum?
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

jrkalf

Citaat van: cas op 16-02-2011 19:17:45

Sneaky one.. inderdaad er zat een taartschep op!
Alleen is die knuppel z'n handgrepen vergeten.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

widebody

wie reed er om 0630 op knppt ridderster met een V70N, zwart met stickert. ik seinde met de vrachtwagen en ging de A15 op.

maruska

Citaat van: jrkalf op 16-02-2011 21:54:36
Citaat van: cas op 16-02-2011 19:17:45

Sneaky one.. inderdaad er zat een taartschep op!
Alleen is die knuppel z'n handgrepen vergeten.

Ja, ben echt benieuwd wie dat is.. Aangezien Cas er geen heeft.. heb er nog wel een foto van gemaakt..
T-5R