Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Svenneh

Hopelijk krijg ik mijn stickertje snel binnen! Kunnen jullie mij ook spotten op de veluwe (Nunspeet / Harderwijk)

Chris

Gisteren op de Noorderhavenkade in Rotterdam een 855 T-5R. Importje met kenteken: 73-GZR-xx, zonder sticker.

Wie o wie?

StefanCJ

Gisteren op de Ganskuijl in Amersfoort, een groene V70 TDI Estate, spoiler, blokjesgril en geblindeerde achterruiten, kenteken SF-..-87.

Iemand van hier?

Marijn Degens

Citaat van: Chris op 18-02-2011 11:14:40
Gisteren op de Noorderhavenkade in Rotterdam een 855 T-5R. Importje met kenteken: 73-GZR-xx, zonder sticker.

Wie o wie?

Ikke! Mijn nieuwe woonadres sinds 7 februari :eusa_dance: Jij woont ook in de buurt?

Chris

Citaat van: Marijn Degens op 18-02-2011 12:04:37

Wie o wie?

Ikke! Mijn nieuwe woonadres sinds 7 februari :eusa_dance: Jij woont ook in de buurt?

Ja, ik woon aan de Schieweg :).

Parkeer meestal in de Abraham Kuyperlaan of aan de Noorderhavenkade. Mijn auto (zwarte S60 met volvo-forum sticker) staat dan nu een paar plaatsen verderop dan waar die van jouw stond. Vanaf de school in de eerste rij parkeerhavens.

Tot ziens dan maar! ;D

FrankvdAa

Zojuist in Gemert een nette groene RS-RH-xx met sticker...
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

Sven850

Net bij de Meern om half 3 een blauwe v70 2.5D met sticker 47-fv-** dacht ik. De bestuurster keek alleen niet op of om ;D
XC40 T4 Recharge

Ries van de Zilverschuit

Zou mijn vrouw ook niet doen. Al tegen haar gezegd: als er een maloot driftig naar je loopt te zwaaien, is het waarschijnlijk iemand van het forum, die de sticker achterop de auto heeft zien zitten. Dan mag je wel terug lachen...

Ik moet alleen de eerste keer nog meemaken dat het gebeurt. Nog nooit iets van haar gehoord.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

Bas850

Wie rijdt er nu voor me op de A6 rode 850 met sticker met van die doorzichtige achterlichten.
GP-ST-**

"to finish first, you first have to finish"

RRRRR_Ramon

Vrijdagmiddag rond 17.45 uur in Muiderberg, net het dorp uit op de IJsselmeerweg. Een Saffron Pearl V70R met kenteken SL-JR-**. Je ging de parallelweg in richting Naarderstraatweg.

Ik op de fiets met de hond. Incognito kan ik niet helemaal zeggen, ik zo'n jas aan:

🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

jrkalf

Vandaag op de A12 rond hectometerpaal 22,1 heb ik Maruska gespot... Vervelend, ben ik weer niet gspot.
Ik heb een rijn rondje Nootdorp -> Utrecht -> Elst -> Nootdorp achter de rug vandaag.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

reMARKable

855 Banaan op de brug bij ewijk rond 17.00u richting Nijmegen, wie?

johnn54

Citaat van: Chris op 18-02-2011 12:16:49
Citaat van: Marijn Degens op 18-02-2011 12:04:37

Wie o wie?
Zo dan....druk volvobuurtje

Ja, ik woon aan de Schieweg :).

Parkeer meestal in de Abraham Kuyperlaan of aan de Noorderhavenkade. Mijn auto (zwarte S60 met volvo-forum sticker) staat dan nu een paar plaatsen verderop dan waar die van jouw stond. Vanaf de school in de eerste rij parkeerhavens.

Tot ziens dan maar! ;D
Zo dan...buurtgenoten ;D
Zit aan de andere kant van de nhkade....tegen het vroesepark aan.
Zie in de buurt wel veel 850's cq v70's staan....maar volgens mij allemaal geen forumleden  :'(

Snellebaksteen

Citaat van: widebody op 18-02-2011 06:50:05
wie reed er om 0630 op knppt ridderster met een V70N, zwart met stickert. ik seinde met de vrachtwagen en ging de A15 op.
He, dat was ik!
Was wel een stickert van het "andere" forum maar dat zag je waarschijnlijk in het donker niet goed.
Ik vroeg me al af of er wellicht een lampje stuk was vanwege het seinen.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

maruska

Citaat van: jrkalf op 18-02-2011 21:22:19
Vandaag op de A12 rond hectometerpaal 22,1 heb ik Maruska gespot... Vervelend, ben ik weer niet gspot.
Ik heb een rijn rondje Nootdorp -> Utrecht -> Elst -> Nootdorp achter de rug vandaag.

Was jij dat Jelle ? Ik dacht al, wat een raar figuur in een doperwt naast, voor en achter me ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R