Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

Ja, was inderdaad gezellig.
Mooi hè die oude verhalen ;D
En we zijn erg blij met ons nieuwe huis, verbouwingen zijn gelukkig klaar (nu alleen de garage nog herinrichten....)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Domaso

Vanavond om 18:00 uur op de Rijksweg Centrum in Geleen. Anthraciet kleurige 850 estate met Belgische platen. Elandsticker op linker voorspatbord. Stond geparkeerd met de neus richting Sittard. Wie o wie?
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Bouke

Vandaag in Benschop,kapitijn v Zijllaan volgens mij Richard123 met z'n blauwe v70 en bij tankstation de Haan een saffron v70R awd met dubbele uitlaat en veel vocht op z'n ramen :eusa_doh:

Ron 123gt

Citaat van: Bouke op 03-03-2011 20:51:44
Vandaag in Benschop,kapitijn v Zijllaan volgens mij Richard123 met z'n blauwe v70 en bij tankstation de Haan een saffron v70R awd met dubbele uitlaat en veel vocht op z'n ramen :eusa_doh:

Richard123?? Heb je toevallig mij zien rijden, of woont er nog een forumlid met een blauwe V70 in de buurt?

v40pokemon

Daarstraks rond 17.45 op de Beemdstraat richting Limburglaan te Eindhoven een C70 cabrio met elandstickers op de zijschermen

Easterboy

Ik vond nog een notitie op mijn bureau vanmiddag:
nn-bn-xx, groen/blauw 854 sticker 8:10 in Wolvega t.h.v. de babbel.

Verder heb ik nog een hele reeks aan foto's op mijn telefoon staan, die zal ik morgen of overmorgen wel uploaden.. :)

spitsrijder

Om 23:15 op de A4 nabij brugrestaurant een 854 CY. Kenteken JR-VP-xx. Zag geen sticker behalve de "groene hel"  ;D sticker op de klep, nog een handje opgestoken en terug gekregen.

Thys

De overbuurman van Zeepoog, en een bekende van Tim N, als ik me niet vergis :)

cas

gisteren borneostraat den haag, een rode  855  bling bling als nieuw, volgens mij met een X cote laag erop  ;D   

was op klus en hoorde een roffel langs gaan.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

hanss850

Citaat van: cas op 04-03-2011 07:37:27
gisteren borneostraat den haag, een rode  855  bling bling als nieuw, volgens mij met een X cote laag erop  ;D   

was op klus en hoorde een roffel langs gaan.

Wie zou dat dan geweest zijn........................................ ;-)

was op weg naar een klant en was wat aan de vroege kant, dacht even kijken of Cas aan t klussen is
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

FGG

Vanmorgen rond 7:30 op de rotonde in Hengevelde: een witte, sportieve S70 met een Fasttech-sticker boven de skirts. **-HG-HH. Je kwam van Haaksbergen en ging richting Lochem, ik kwam van Bentelo en ging richting Markvelde.

Een ex SD wellicht?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

dita

net een banaan in schoonhoven in de koestraat????
Alcohol doesn't solve any problems.....
But then again, neither does milk

)()()sT

Citaat van: FGG op 04-03-2011 07:58:14
Vanmorgen rond 7:30 op de rotonde in Hengevelde: een witte, sportieve S70 met een Fasttech-sticker boven de skirts. **-HG-HH. Je kwam van Haaksbergen en ging richting Lochem, ik kwam van Bentelo en ging richting Markvelde.

Een ex SD wellicht?

Ja, dat is toch het huidige kanon van Twente?

V70 classic

Vandaag rond ik denk een uur of 11.

een zwarte 850R
PR-JV- **

Op de A28 terhoogte van paal 106 L

grts Ronald
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

FGG

Citaat van: )()()sT op 04-03-2011 15:32:50
Citaat van: FGG op 04-03-2011 07:58:14

Een ex SD wellicht?

Ja, dat is toch het huidige kanon van Twente?

Zou zo maar kunnen...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: