Project "Black Magic"

Gestart door Black Magic, 24-06-2007 19:16:22

Vorige topic - Volgende topic

Black Magic

Het project zoals het er nu voor staat: (de voorgeschiedenis staat in het voorsteltopic
beschreven http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,18537.0.html)

komende week hoop ik iets verder met de opbouw te komen waar ik de tijd ervoor heb ;)

Black Magic

Het vervolg

Bij demontage van de dorpels kwam ik slijt sporen in de lak tegen dus om dit isolerend te monteren moet het iets droger zijn even als de reflector plaat tussen de beide achterlichten.

Jeff

Vindt zo ook wel wat hebben :P zonder die reflector platen ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

elianmars

Dat wordt weer een hele mooie wagen!!  :eusa_clap:

de geneRaal

Blackstone under construction

)()()sT

Ziet er echt goed uit....

Doe die middenplaat er maar weer op  ;)

Trouwens, ik vind die dubbele uitlaat toch ook wel heel mooi (ook al is het niet-origineel 850)  :eusa_think:

Black Magic

Die tussenplaat komt er ook weer op alleen wil ik em los(geisoleerd) van de achterklep monteren zodat ie niet meeresoneerd op de muziek en omdat het maar niet droog weer wil worden wacht ik daar nog even mee ;)

Ik heb vandaag tussen de buien door de ontsteking maar eens aangepakt, de motor leek bij het doortrekken de snelweg op toch iets in te houden en de ontsteking was ook een beetje oud en op eigenlijk ;)

De nieuwe toebehoren

en hoe het gemonteerd is

de geneRaal

netjes hoor

en scheelt het kwa ''oppakken'' van de motor?
Blackstone under construction

Black Magic

Dat moet ik nog even uitproberen  ;) De rotor en verdelerkap waren aardig ingebrand dus die waren wel aan vervanging toe en de bougiekabels zagen er hier en daar wat vervrongen uit

elianmars

Citaat van: Black Magic op 29-06-2007 16:00:17
Die tussenplaat komt er ook weer op alleen wil ik em los(geisoleerd) van de achterklep monteren zodat ie niet meeresoneerd op de muziek en omdat het maar niet droog weer wil worden wacht ik daar nog even mee ;)

Ligt dat wel aan die plaat dan? Bij mij trilt de nummerplaat vrolijk mee. Als ik die licht aandruk is het trillen over.

Black Magic

Ach om alles uit te sluiten en ook om die scherpe rand niet op de verse lak in te laten drukken zeg maar ;)

Vanavond nog even bij de restyler geweest en die wist er 14 deuken (deukjes) uit te vissen dus nu polijsten en de lak is weer helemaal strak. :)

Black Magic

En vandaag kreeg ik een langwerpig pakje van de post een XC grille met chrome rand :) volgende week even het logo erop zetten en dan gelijk even een fotootje plaatsen ;)

-D©©©L-

Citaat van: Black Magic op 30-06-2007 18:01:35
En vandaag kreeg ik een langwerpig pakje van de post een XC grille met chrome rand :) volgende week even het logo erop zetten en dan gelijk even een fotootje plaatsen ;)

Staat best gaaf zo'n grilletje.  ;D

elianmars

Ik ben benieuwd hoe lang die grille bij jullie netjes blijft. Bij mij komt het zwart er van af. De (plastic) grille is eerst geheel verchroomd en later is het middengedeelte weer zwart gespoten.
Vind 't heel jammer. 't Staat zo mooi.....

850 T5 Freak

ik heb nergens geen last van  :eusa_whistle:

;D
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica