reversed ic buizen

Gestart door mitchelli, 18-09-2007 17:22:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mitchelli

Ik wil zeer binnenkort de reversed ic buizen bestellen op mn werk.Heeft er iemand een idee welke buizen en slangen ik moet bestellen.En de artikel codes.Gebruik je bv nog buizen van het orginele systeem? Ik hoop snel op reacties.
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

mehn

Euh...zie VADIS.

Neem de intercooler setup van B5234T MY1994

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

mitchelli

Tegenwoordig heet dat vida. Maar moet ik dan de hele intercoolerbuizen set bestellen,of kan ik nog buizen over zetten???
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

mehn

#3
Volgens mij zijn ze allemaal anders.
Maar ik zou zeggen vergelijk de nummers ff ;)

edit: ach waarom ook niet

Oud


Nieuw

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

pwassink

Citaat van: mitchelli op 18-09-2007 17:38:19
Tegenwoordig heet dat vida. Maar moet ik dan de hele intercoolerbuizen set bestellen,of kan ik nog buizen over zetten???

Even zo uit t hoofd is alles anders, de hele flow is namelijk omgekeerd aan hetgeen het later is geworden.
vraag me alleen even af of de "aftakslang" die aan het gasklephuis moet ook anders is of dat deze
onder een andere hoek zit met een reversed opstelling. (heb zelf reversed)
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Jeroentjuh

Ik heb het spul laatst nog besteld op me werk, alles is anders....

Van intercooler naar gasklep heb je trouwens de keuze uit 2 systemen (zie plaatje) 1 harde kunstofbuis of een alu buis icm 2 slangen, die laatste is een stuk duurder. Daarom heb ik zelf gekozen voor de harde kunstof buis.
Je heb ook een aantal nieuwe slangklemmen nodig, maar die heb je vast wel liggen op je werk ;)

Deze heb ik besteld (prijzen zijn excl. btw)

Turbo <-> Intercooler
3517268    €39,30
6842334    €47,90
3517266    €12,15

Intercooler <-> Gasklep (optie 1)
6842167    €23,55
6842166    €23,55
6842774    €79,00

Intercooler <-> Gasklep (optie 2)
9141015    €47,90
9141016    €6,50


mitchelli

harstikke bedankt allemaal!
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

mitchelli

CiteerIk heb het spul laatst nog besteld op me werk

Merk je trouwens verschil met oppakken van de motor en of optrekken?
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

-D©©©L-

#8
wat is er mis met dit topic ? :

Citaat van: M a r c op 17-04-2007 13:39:56
Citaat van: -D©©©L- op 17-04-2007 12:37:01
Citaat van: M a r c op 22-10-2004 10:21:01
Zoals altijd: METEN = WETEN

Ik moet het bij mijn auto nog ombouwen en zal vlak vóór de ombouw naar reversed IC even een run doen met de G-Tech Pro en ook meteen na montage. Dan zien we wellicht het verschil in vermogen/accelleratie. Feit is wel dat ik nog nooit iemand heb horen zeggen dat ie helemaal geen verschil merkte na montage. Maar feit blijft dat het op een V70R AWD en C70 T5 uit '99 inderdaad niet past. Op de eerdere modellen wel.

Wat is er uitgekomen ?  :eusa_think:

ik moet het nog steeds ombouwen....  ;D

Turbo-Geek

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

mitchelli

 ??? ik ook niet helemaal snap.Jeroentjuh heeft het er pas opzitten.Die zal bv wel weten of hij verschil merkt  ;)
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Jeroentjuh

Citaat van: mitchelli op 19-09-2007 12:42:59
CiteerIk heb het spul laatst nog besteld op me werk

Merk je trouwens verschil met oppakken van de motor en of optrekken?

Neej merk geen verschil, maar het ziet er wel leuk uit....

mitchelli

  ;D     oke,thanks
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Turbo-Geek

Ik knal volgende week de mijnes erop en zal dan de drukopbouw (druk en delta tijd) opnemen en vergelijken.
Zal onder dezelfde omstandigheden dezelfde aktie uitvoeren en dan kijken hoe het verloopt.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

matRRR

#14
mijn advies; en ik heb ze erop zitten,al meer dan 3 jaar:




Bespaar je het geld en de moeite.........
ga voor een lekker klinkende airbox/open luchtfilter, of haal je middendemper+/- kat onder je auto weg, eerste optie geeft al mooi resultaat,vooral mbt het aanzuiggeluid, de tweede verbeterd de flow in het uitlaatsysteem significant,(al wordt je uitlaat wel heel erg luid :evil: ) en DAT is datgene wat resultaat levert. Neem aan dat je een 3 inch DP hebt zonder kat of met racekat.
Zo min mogelijk weerstand aan in-en (met name) uitlaattraject.
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software