Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

Chris

Netjes weer jongens :)! Kan Iris tenmiste weer licht sturen.

KIM

Ai, da's wel een leuk prijsje.
Eerst nog wat andere dingen doen, maar deze gaat wel op mijn lijstje.

Sbv

Prijs is overigens met 20% korting.
Wat heb je er nu onder liggen ?

elianmars

Citaat van: arjen850 op 23-05-2012 07:53:45
dus toch nog de kruiskoppeling?:)

Je kan er bijna niet bij om het boutje er uit te krijgen. En daarna moest het weer terug vast ook. Uiteindelijk is dat gelukt van bovenaf met een ratel en 100 verlengstukken er op.

Ook lukte het niet lekker om, tijdens het subframe opkrikken, de kruiskoppeling precies over de pen van het stuurhuis te laten vallen. Daarom heb ik binnen in de wagen de koppeling naar de stuurkolom los gehaald en eerst de kruiskoppeling over de pen laten zakken.

Voor de rest ging het allemaal goed. Alle bouten en moeren gingen redelijk makkelijk los.

KIM

Citaat van: Sbv op 23-05-2012 09:41:19
Prijs is overigens met 20% korting.
Wat heb je er nu onder liggen ?
Ik weet alleen dat dat de standaard stabi is. Als jij zegt dat je een dikkere onder de R van Iris hebt gezet, ga ik er vanuit dat 'ie ook dikker is dan degene die er bij mij onder zit.

irikro

Vanmiddag onderweg naar het werk viel me op dat het weer stuk strakker en lichter stuurt, wat een verschil! De auto lijkt ook wat stugger, maar dat vind ik altijd wel prettig. Goed werk hoor Marcel en Sander! Ik ben er mee in mijn nopjes :eusa_dance:

maruska

hoe staat het met het werk vooruitzicht Iris ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

irikro

We zijn met het hele team een soort van eigen onderzoek begonnen door bijv. gegevens op te vragen bij afd. financiën en zelf te informeren bij verschillende verwijzers. De uitkomsten hiervan hebben we gepresenteerd samen met ideeën hoe te bezuinigen. De mededelingen die het management op die bijeenkomst zouden doen zijn niet meer ter tafel gekomen...haha. Inmiddels is sluiting voorlopig van de baan en gaan we op een iets andere manier verder. Dit hopen we te kunnen rekken tot 2013, dan veranderen de bedvergoedingen waardoor we wél door zouden kunnen gaan. Kan nog steeds allerlei kanten op hoor. Er zijn al twee collega's de laan uit inmiddels...

Sbv

Citaat van: irikro op 23-05-2012 17:56:43
Vanmiddag onderweg naar het werk viel me op dat het weer stuk strakker en lichter stuurt, wat een verschil! De auto lijkt ook wat stugger, maar dat vind ik altijd wel prettig. Goed werk hoor Marcel en Sander! Ik ben er mee in mijn nopjes :eusa_dance:
Dat is fijn, dan kan ik de factuur op gaan maken  :P

knoopie

:eusa_clap: :eusa_clap:

Ik krijg een idee hoe het vergaan is gisteravond......
Was gezellig weer begrijp ik er uit, mooie foto's en Iris ook flink aan de klus leuk om te zien!  :D

;)

arjenT5R

:eusa_dance: beste klus geweest nog  :o
Wel fijn dat je probleem met zwaar sturen is opgelost nu op naar concours staat  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Chris

Citaat van: irikro op 23-05-2012 18:20:10
We zijn met het hele team een soort van eigen onderzoek begonnen door bijv. gegevens op te vragen bij afd. financiën en zelf te informeren bij verschillende verwijzers. De uitkomsten hiervan hebben we gepresenteerd samen met ideeën hoe te bezuinigen. De mededelingen die het management op die bijeenkomst zouden doen zijn niet meer ter tafel gekomen...haha. Inmiddels is sluiting voorlopig van de baan en gaan we op een iets andere manier verder. Dit hopen we te kunnen rekken tot 2013, dan veranderen de bedvergoedingen waardoor we wél door zouden kunnen gaan. Kan nog steeds allerlei kanten op hoor. Er zijn al twee collega's de laan uit inmiddels...

Das fijn om te horen Iris! Geeft in ieder geval een tikje minder onzekerheid.

elianmars

Citaat van: irikro op 23-05-2012 17:56:43

Mooi zo! Dan hebben we in ieder geval niet voor niks onder de wagen gelegen  ;D

irikro

Citaat van: Chris op 23-05-2012 19:58:55
Citaat van: irikro op 23-05-2012 18:20:10

Das fijn om te horen Iris! Geeft in ieder geval een tikje minder onzekerheid.

Blijft nog steeds wel onzeker hoor, maar wij hadden zoiets van "niet geschoten, is altijd mis". Met het hele team actie ondernemen verminderd het risico dat je op gesprek moet komen en op een zijspoor wordt gezet. Het heeft ons veel privé tijd gekost, maar het was geweldig om het management met onze plannen te overrompelen. Je had die gezichten (zowel positief als negatief) moeten zien! We zijn nog steeds bezig met onze acties.

Sbv

De eerste indrukken met rijden zijn goed zodat ik binnenkort maar eens garage opruiming ga houden

Set Koni FSD dempers(ca 40000 km oud) met veren van S70 R(ca 163000 km ervaring) in de aanbieding, stabi stang voor(ca 163000 km ervaring) erbij en dan kwa electronica een SC-901 en een HU-7400 versterker.

Advertenties en foto's volgen binnenkort