Gestolen knipperlichten !!!!!

Gestart door V69, 22-12-2008 17:25:46

Vorige topic - Volgende topic

V69

Blijkbaar zit er een echte Volvo 'liefhebber' bij mij in de buurt.

Zo trof ik mijn roffel afgelopen week aan bij mij voor de deur.
Gelukkig heb ik na een bezoekje aan Marans mijn auto weer compleet kunnen maken.
Maar het doet me toch pijn dat er van die ******* zijn die een collega-Volvo rijder duperen.

Rijns_t5r

tjongejonge,gekker moet het niet worden :o :o
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

walter leever

financiele crisis doet rare dingen met de mensen :eusa_think:

is al ver gekomen :eusa_snooty:

Freakybaby

Dan sta je effe lekker te kijken  :eusa_snooty:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

-D©©©L-

Hoe hebben ze die eruit gekregen ?

Spin!

Citaat van: -D©©©L- op 22-12-2008 18:11:49
Hoe hebben ze die eruit gekregen ?

Dat is echt dood eenvoudig...had juist van jou wel verwacht dat je zoiets zou weten ;D

Gewoon uit trekken, en de veer rekt mee uit...rest nog het losmaken van het stekkertje ét voilá!...knippers los!

www.vm-parts.nl

Nunki

moet je de boel wel aan gort trekken toch? die veer dan?
apart dat mensen zoiets doen  ???

Jeff

Nou echt hoe zielig kan je zijn... Hou anders marktplaats is in de gaten, misschien is het iemand die denkt geld te verdienen met deze set...  :eusa_think:
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

LPGLE

als het nu bijna 1 april was geweest......  te bizar voor woorden dit.....

Jans Duiven

Wat een hufter(s)!

En waar ben je woonachtig als ik vragen mag? Wellicht kan je zo je medeforumleden in die omgeving  even 'scherp' houden.

Hans

vasquez

ik moest in eerste instantie eigenlijk lachen maar dit is best triest!!

spreek zelf helaas uit ervaring,  stapte een jaar of 3 geleden 's ochtends vroeg de auto in.
Er klopt iets niet dacht ik nog met mn slaperige hoofd..... pas toen ik achteruit begon te rijden merkt ik dat iemand beide buitenspiegels van mn auto had gejat!
Blijkbaar erg lastig om van andermans spullen af te blijven  >:(

Was eerst harstikke kwaad maar kan er nu gelukkig om lachen.

Succes met het verwerken van je verlies  ;)

V69

Citaat van: Hans Duiven op 22-12-2008 19:17:54
Wat een hufter(s)!

En waar ben je woonachtig als ik vragen mag? Wellicht kan je zo je medeforumleden in die omgeving  even 'scherp' houden.

Hans

Ik ben woonachtig in Swalmen (Gemeente Roermond) of te wel in het zuiden des lands.
Ik heb afgelopen week al en paar rondjes gemaakt door de buurt, maar ben helaas nog geen verdachten tegengekomen.
Het probleem is echter dat dit toch nooit hard te maken valt, mocht ik iemand tegenkomen. Of ik moet al mijn onderdelen gaan 'tag-en'.
Wat ik erger vind is dat er blijkbaar een Volvo-rijder zonder Volvo-hart bij mij in de buurt woont.
En ik heb natuurlijk een tochtje richting Veldhoven mogen maken om daar nog even 50 euri af te tikken voor 2 'nieuwe' units.
In ieder geval bedankt voor de steunbetuigingen.

darius

Als ze dat mij zouden proberen laat ik er echt de honden op los. wat een vuile rattenstreken halen de "medemensen" toch uit he......... Maar ik geloof dat uiteidelijk ieder zijn deel krijgt. Deze pannekoek komt nog wel eens bij de verkeerde terecht. Misschien wel hier bij ons...
No show, only go.

thuur

Ik heb nog Alter I knipperlichten te koop, maar dit lijkt me geen goed moment om ze aan te bieden.. :eusa_shifty:

Zonder gein, echt balen hoor. Ik zou ook woest zijn >:(

Gr :-\

francois

wat dit is niet normaal
moeten van anders mans spullen af blijven

:(  :(  :(  :(  :(