The Boeat

Gestart door the boeat, 01-03-2009 21:03:06

Vorige topic - Volgende topic

the boeat

:0027:  :0027:  :0027:

index
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,30622.0.html

vandaag de eerste dag dat het weer 't toelaat the Boeat te poetsen
in de uhm mwa zon   :0068:
dus meteen ff wat foto's geschoten!

zo

elianmars

Veel turborijders halen de claxons weg, die voor de intercooler hangen, jij hangt er een batterij aan toeterspul voor  ;D

Mooie wagen, hoor!  :eusa_clap:

Volvo Felipe

Hey,

Nette wagen, alleen spijtig van die velg, de steenslag voor en de vaste trekhaak

Veel succes ermee

The Saint

Zo'n mooie auto en dan heb je R zo'n haak achter hangen. Dan moet je 'm wel erg hard nodig hebben denk ik dan...

ZONDE!!!
No shirt no shoes, no pinball

elianmars

Citaat van: Volvo Felipe op 01-03-2009 21:11:04
Hey,

Nette wagen, alleen spijtig van die velg, de steenslag voor
Veel succes ermee

We hebben niet allemaal een spuiter in dienst, Felipe  ;)

Trekhaak is inderdaad zonde (zei degene die ook nog steeds met zo'n lelijk ding rond rijdt  :eusa_whistle:).

Als die niet vaak wordt gebruikt, even de twee bouten er uit draaien, kogel er af halen en de stekkerdoos onder de wagen hangen met een paar tie wraps. Ziet er dan al veel beter uit.

Jeff

Mooie wagen man... Schiterend! :eusa_clap:
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

the boeat

Citaat van: elianmars op 01-03-2009 21:14:47
Citaat van: Volvo Felipe op 01-03-2009 21:11:04
Hey,

Nette wagen, alleen spijtig van die velg, de steenslag voor
Veel succes ermee

We hebben niet allemaal een spuiter in dienst, Felipe  ;)

Trekhaak is inderdaad zonde (zei degene die ook nog steeds met zo'n lelijk ding rond rijdt  :eusa_whistle:).

Als die niet vaak wordt gebruikt, even de twee bouten er uit draaien, kogel er af halen en de stekkerdoos onder de wagen hangen met een paar tie wraps. Ziet er dan al veel beter uit.

dat wou ik doen aleen draaide helaas een bout dol grrrrr
nu gaan we hem in zijn geheel verwijderen scheelt ook weer gewicht en dat compenseerd ook weer  mijne tuut

Frederik_850

zeer mooi tuutke... :)
En die kleur mmmmh :eusa_drool:
Echt waar zeer mooi...

Teddy81

Weet jij iets van de historie van de auto? Waar deze vandaan komt? Zou best eens de oude auto van een ex-collega van me kunnen zijn.
Hij had ook een rode T-5 met AP remmen erop. Is echter al wel een jaar of 5 geleden, misschien al langer.

hathü

Citaat van: The Saint op 01-03-2009 21:12:21
Zo'n mooie auto en dan heb je R zo'n haak achter hangen. Dan moet je 'm wel erg hard nodig hebben denk ik dan...

ZONDE!!!

Mooie sloep. Een trekhaak, ja mooi is anders, maar het is wel de beschermengel van je achterbumper.

Eugene

Citaat van: Teddy81 op 02-03-2009 13:39:14
Weet jij iets van de historie van de auto? Waar deze vandaan komt? Zou best eens de oude auto van een ex-collega van me kunnen zijn.
Hij had ook een rode T-5 met AP remmen erop. Is echter al wel een jaar of 5 geleden, misschien al langer.

Deze auto heeft pas sinds een paar maanden AP remmen ;)

If it's not blown, it sucks...

Black Magic

Mooie wagen zeg ! En wat zie ik nou een ET lipje , staat op zich best aardig eigenlijk :eusa_shifty:

Tsjah mooi rood is niet lelijk  ;D  veel succes en plezier ermee.

Teddy81

Citaat van: Eugene op 02-03-2009 16:42:59

Tja, dat kan ook natuurlijk! ;) Evengoed, mooie auto.

the boeat

Citaat van: Teddy81 op 03-03-2009 08:21:50
Citaat van: Eugene op 02-03-2009 16:42:59

Tja, dat kan ook natuurlijk! ;) Evengoed, mooie auto.
dankje kijk anders ff op http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,30622.0.html dat verteld meschien meer

Eugene

If it's not blown, it sucks...