Het grote TopGear topic

Gestart door Serge, 22-12-2002 21:22:42

Vorige topic - Volgende topic

R o b

Citaat van: MJH op 22-06-2008 22:06:43
Dat Prius versus M3 topicje zou verplichte kost moeten zijn voor al die linksige miljeurakkers die de grachtengordel alleen verlaten om in Den Haag de regeltjes te gaan bedenken waaraan wij ons dagelijks ergeren...

Nicely spoken :eusa_clap:

Vertigo

Citaat van: R o b op 23-06-2008 07:25:42
Citaat van: MJH op 22-06-2008 22:06:43
Dat Prius versus M3 topicje zou verplichte kost moeten zijn voor al die linksige miljeurakkers die de grachtengordel alleen verlaten om in Den Haag de regeltjes te gaan bedenken waaraan wij ons dagelijks ergeren...

Nicely spoken :eusa_clap:

Het bijbehorende filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=PP6fe6i1vaY

EVV

Het was weer ouderwets goed! Maar goed dat ze door mochten gaan na de crash van Hammond.

Gelukkig hebben ze die Coupe Fiat niet teveel mishandeld, het blijven leuke autos. Blijkbaar is er in het buitenland ook niet vanaf te komen, 900 pond voor een 5 cylinder turbo :o

Citaat van: Rayman op 22-06-2008 19:51:26
Toch maar es via Torrent gaan downloaden, want via de schotel wordt het niks :(
Slecht weer bij jouw in de buurt? Ik heb gisteren via de schotel gekeken, geen probleem...

FGG

Geen RS6 gezien. :eusa_wall:

Maar verder wel weer een ouderwets fantastische uitzending. :eusa_dance:

En zeker boeiender dan Spanje - Italie. :eusa_doh:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

EVV

FGG

Citaat van: EVV op 23-06-2008 11:09:19
Citaat van: FGG op 23-06-2008 09:48:16
Die RS6 zit er volgende week in:
http://www.bbc.co.uk/topgear/show/nextepisode.shtml

Da's dus tijdens de finale van 't EK. Dan maar even opnemen.

EVV

Citaat van: FGG op 23-06-2008 11:11:30

Inderdaad, gewoon even een opname starten voor de finale... ;)

face.flava

Citaat van: EVV op 23-06-2008 08:57:31
Het was weer ouderwets goed! Maar goed dat ze door mochten gaan na de crash van Hammond.

Gelukkig hebben ze die Coupe Fiat niet teveel mishandeld, het blijven leuke autos. Blijkbaar is er in het buitenland ook niet vanaf te komen, 900 pond voor een 5 cylinder turbo :o

Citaat van: Rayman op 22-06-2008 19:51:26
Toch maar es via Torrent gaan downloaden, want via de schotel wordt het niks :(
Slecht weer bij jouw in de buurt? Ik heb gisteren via de schotel gekeken, geen probleem...

Het zijn inderdaad leuke auto's, maar het blijft een Fiat telkens weer wat stuk! Dat zeg ik uit ervaring......

FGG

Citaat van: EVV op 23-06-2008 08:57:31
Blijkbaar is er in het buitenland ook niet vanaf te komen, 900 pond voor een 5 cylinder turbo :o

Alsof die Lexus de hoofdprijs kostte...

BenC70ES

Citaat van: Vertigo op 22-06-2008 21:08:46
"If you're interested in fuel consumption this is the supercar you want to buy: Audi R8"

Met maar liefst 200pk meer is zo'n Murciélago LP640 dus superzuinig  :D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

EVV

Citaat van: face.flava op 23-06-2008 20:16:48
Het zijn inderdaad leuke auto's, maar het blijft een Fiat telkens weer wat stuk! Dat zeg ik uit ervaring......

Ik reken maar niet uit wat die van mij me jaarlijks gekost heeft:

De druppel was wel dat de motor bij 150.000 km toch wel hele rare geluiden begon te maken bij koude start en de roest duivel zich meester begon te maken van de auto....Helaas heb ik niet de ruimte en het geld om mijn ex-autos te bewaren en rijdend te houden, dan had ik hem naast m'n 480 kunnen zetten die ik helaas om dezelfde rede niet heb kunnen houden.
Hopelijk geeft m'n S70 minder problemen. De eerste keer APK is in iedergeval goed gegaan, slechts 2 kleine dingen.

face.flava

Citaat van: EVV op 23-06-2008 21:49:44
Citaat van: face.flava op 23-06-2008 20:16:48

Ik reken maar niet uit wat die van mij me jaarlijks gekost heeft:
http://86.80.200.194/webspace/DSC_0156.jpg
De druppel was wel dat de motor bij 150.000 km toch wel hele rare geluiden begon te maken bij koude start en de roest duivel zich meester begon te maken van de auto....Helaas heb ik niet de ruimte en het geld om mijn ex-autos te bewaren en rijdend te houden, dan had ik hem naast m'n 480 kunnen zetten die ik helaas om dezelfde rede niet heb kunnen houden.
Hopelijk geeft m'n S70 minder problemen. De eerste keer APK is in iedergeval goed gegaan, slechts 2 kleine dingen.

Ja het zijn moeilijke auto's. Erg mooi en snel maar het onderhoud is "killing". Die grijze op de foto heeft de eigenaar wel 8000 euro aan reparaties gekost. Het is een mooie limited edition met brembo remmen en geweldige rijeigenschappen. Ze hebben van turbo tot aan de versnellingsbak vervangen. Het erge is dat hij nog niet in orde was. 2 maanden geleden kreeg hij te horen dat hij weer 3000 aan reparaties zou moeten uitgeven, om de laatste dingen nog te repareren.
Hij heeft toen besloten om de auto te verkopen, zijn s70 in te ruilen en een C70 te kopen. Het is een mooie zilvergrijze T5 geworden.

Rudi

Citaat van: FGG op 23-06-2008 11:11:30

Laten we hopen dat deze wedstrijd mooier wordt dan afgelopen halve finale.

Binnenkort zie ik de RS6 in het echt,maybe een stukje sturen :eusa_drool: de meest waanzinnige auto ooit gemaakt
Dr.Go-Fast...

fearless

Zo ga maar eens top gear kijken.

MJH

moeilijke keuze...

Top Gear (wat nog tig keer herhaald wordt) of een live EK finale...

BBC2, neem ik aan?
[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]