Het grote TopGear topic

Gestart door Serge, 22-12-2002 21:22:42

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

Citaat van: fearless op 22-11-2009 19:09:00
Jeremy, Richard en James proberen de planeet te redden met zelfgemaakt elektrische auto's. Maar het is de vraag of de wagens voldoen aan de eisen die aan moderne auto's worden gesteld. Acteur Michael Sheen is de Star in a reasonably priced car.

zeer matige uitzending  ::)
die electrische 740 vond ik dan weer wel geslaagd  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Marc O.

Inderdaad erg matig, ben halverwege in slaap gevallen. Is me niet eerder gebeurd bij Top Gear. ::) :eusa_whistle:
...The Nile isn't just a river in Africa...

Misha

Citaat van: Marc O. op 23-11-2009 10:16:34
Inderdaad erg matig, ben halverwege in slaap gevallen. Is me niet eerder gebeurd bij Top Gear. ::) :eusa_whistle:
Dat komt omdat je eindelijk eens iets fysieks hebt gedaan dat langer dan 10 minuten duurde an lag zeker niet aan Topgear.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Marc O.

Citaat van: Misha op 23-11-2009 11:27:21
Dat komt omdat je wederom een zware fysieke inspanning hebt geleverd die langer dan 10 minuten duurde an lag zeker niet aan Topgear.

Dat zou ook zomaar kunnen jah  :azn:
...The Nile isn't just a river in Africa...

Laserblue

Citaat van: Marc O. op 23-11-2009 11:47:44
Citaat van: Misha op 23-11-2009 11:27:21
Dat komt omdat je wederom een zware fysieke inspanning hebt geleverd die langer dan 10 minuten duurde an lag zeker niet aan Topgear.

Dat zou ook zomaar kunnen jah  :azn:

volgens Spuiten en slikken gisteravond is het maar 6.5 min.  ::)

Laserblue

Raf

Vandaag viel het stadskrantje in de bus en ik kijk graag eens naar de gekke of rare namen die af en toe gekozen worden voor de nieuwe kindjes:

Raf
De gustibus non disputandum est!

Laserblue

zo het is eindelijk bekend, einde discussie  ;D

thuur

Ik dacht heel even dat bij 28/10 edenmartina stond..

Gr ;D

Laserblue

nee, da's dat hoertje van Toneloc  ;D

Jur

Misschien dat iemand het kan testen (ivm bekijken in het buitenland) maar hier komen de afleveringen van Seizoen 13:

http://www1.nrk.no/nett-tv/prosjekt/1253

NRK is onze NOS zal ik maar zeggen.
Eerste twee staan er al.

V70geRwin

Citaat van: Jur op 02-12-2009 20:02:35
Misschien dat iemand het kan testen (ivm bekijken in het buitenland) maar hier komen de afleveringen van Seizoen 13:

http://www1.nrk.no/nett-tv/prosjekt/1253

NRK is onze NOS zal ik maar zeggen.
Eerste twee staan er al.

blijft hier hangen op "video is loading" .....  >:(

viking_in_shorts

Ik krijg de Noorse versie van "De clip die je wilt bekijken is jammer genoeg niet beschikbaar. Probeer het later nog eens"

fearless

Om 21U30 vanavond :

On the next episode of Top Gear, Clarkson goes where no man in a small French hatchback has gone before, Hammond finds a novel solution to the problem of airport delays and a trio of super-fast SUVs are on and off the track.

Jeremy heads off to Belfast to give the tiny Renault Twingo 133 an extreme shakedown that involves driving deep into Belfast's new sewer system.

If you've ever been trapped for hours in an airport waiting for a flight, you've probably wondered how a journey involving jet engines can end up being so slow.
Well, Hammond is setting out to prove that this needn't be the case by staging a race between some assorted runway support vehicles.

Meanwhile, Sherlock Holmes director Guy Ritchie is our star in a reasonably priced car.

Hans Duiven

Oh bedankt!

Ik had er even niet aan gedacht.

Nie mokken, lekker wokken  :eusa_dance: