De Crossmeeuw

Gestart door Taranis, 01-05-2009 20:04:34

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 30-06-2012 20:27:23
Weet jij het zeker dat die uitlaat recht zit? :eusa_think:

Ewøut
;D ;D ;D ;D

Geen kusjes meer voor jou(w wagen)  :eusa_snooty:

Sbv

Het is een gevaarlijk plekje onder de carpoort, auto's die daar staan gaan snel kapot namelijk. Ik durf er nooit te gaan staan.
Ronald gaat nu een gasten parkeerplaats maken ernaast

Marc O.

Citaat van: Sbv op 30-06-2012 23:06:27
Het is een gevaarlijk plekje onder de carpoort, auto's die daar staan gaan snel kapot namelijk. Ik durf er nooit te gaan staan.

;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Och, zowel mijn wagen als de Mazda hebben daar al vaker gestaan en tot nu toe zonder problemen.

Hoewel, nu ik er over nadenk. Zou daar de roest vandaan komen?  :eusa_think:

Thijs T5

Ik heb ook een keer mijn deuren bekeken ook een heeeeeel klein beetje roest op de zelfde plek als Ronald....

En ik heb er toch een keer heel dicht in de buurt gestaan...

:)

Thys

Snap je gelijk waarom het kruiproest heet :D

Taranis

Citaat van: elianmars op 30-06-2012 20:01:31
Citaat van: Taranis op 27-06-2012 22:04:21
http://gurb.deltaland.nl/ronald/850/forum/IMG00535.jpg

Oh joy ::)

Bekend plekje?

http://mverweij.home.xs4all.nl/diversen/ronald1.jpg

;D

;D

Tnx weer :eusa_clap: ;)

;D
Chris z'n S60 stond er en die had plots een stuk staal in de band :eusa_whistle:

Ernaast wordt idd een gastenparkeerplaats (met het oog op de toekomst ;D ). Tijdelijk even een zooitje gratis tegels erin. Heb alweer zoveel mooie tegels gezien dat m'n handen jeuken om meteen de hele voortuin in orde te maken, maar eerst de rest maar eens afmaken.

Chris

Citaat van: Taranis op 01-07-2012 19:59:27
Citaat van: elianmars op 30-06-2012 20:01:31
Citaat van: Taranis op 27-06-2012 22:04:21
http://gurb.deltaland.nl/ronald/850/forum/IMG00535.jpg

Oh joy ::)

Bekend plekje?

http://mverweij.home.xs4all.nl/diversen/ronald1.jpg

;D

;D

Tnx weer :eusa_clap: ;)

;D
Chris z'n S60 stond er en die had plots een stuk staal in de band :eusa_whistle:

Ernaast wordt idd een gastenparkeerplaats (met het oog op de toekomst ;D ). Tijdelijk even een zooitje gratis tegels erin. Heb alweer zoveel mooie tegels gezien dat m'n handen jeuken om meteen de hele voortuin in orde te maken, maar eerst de rest maar eens afmaken.

Klopt ja, en aangezien hij er eerder nog niet zat MOET dat op jouw oprit onder de carpoort zijn gebeurd ::).

Overigens is de band nogsteeds keihard... heb geluk gehad dus :D!

Taranis

Op dit moment sta ik bij de kerncentrale te wachten op Volvo Assistance. De auto start niet, geeft alleen een droge klik te horen. Binnenverlichting blijft keurig branden als je probeert te starten dus de accu is 't waarschijnlijk niet.

Gelukkig schijnt het zonnetje.
Was vandaag eens wat vroeger dan anders gestopt maar dat wordt meteen afgestraft lijkt het wel :)

knoopie

Citaat van: Taranis op 04-07-2012 16:55:06
Op dit moment sta ik bij de kerncentrale te wachten op Volvo Assistance. De auto start niet, geeft alleen een droge klik te horen. Binnenverlichting blijft keurig branden als je probeert te starten dus de accu is 't waarschijnlijk niet.

Gelukkig schijnt het zonnetje.
Was vandaag eens wat vroeger dan anders gestopt maar dat wordt meteen afgestraft lijkt het wel :)

heb nog een geweldige dynamo liggen incl.doos voor de verzending.
Wat is het eerste probleem wat bij je opkomt Ronald?
Mooi buk is dat!

Sterkte langs de diek éjjjj....

Taranis

Goed nieuws, hij loopt weer! Garage wilde niet komen want het was bijna 17 uur (eikels) dus de wegenwacht erbij. Meneer stapt uit, hoort de klacht aan 'ow dat hebben ze allemaal'. Bekabeling startmotor. Binnen 2 minuten gefikst :)

KIM

Dus je moet een nieuw stukje kabelboom bestellen nu?

Marc O.

Citaat van: Taranis op 04-07-2012 17:44:31
Goed nieuws, hij loopt weer! Garage wilde niet komen want het was bijna 17 uur (eikels) dus de wegenwacht erbij. Meneer stapt uit, hoort de klacht aan 'ow dat hebben ze allemaal'. Bekabeling startmotor. Binnen 2 minuten gefikst :)

Mag ook wel eens een keer meevallen zeg :evil: ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

knoopie

Citaat van: KIM op 04-07-2012 17:49:32
Dus je moet een nieuw stukje kabelboom bestellen nu?

Heb gezien dat sander nog wel een stukje kabelboom heeft.

Ewout Schalkwijk

Hebben we het hier nou over de Crossmeeuw of die leenhoer?

Ewout

(die weer geen updates van dit blog ontvangt. Ik word gediscrimineerd... :eusa_wall:)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein