Schakelaar Vialle LPi installatie

Gestart door stan81, 29-11-2010 21:50:09

Vorige topic - Volgende topic

stan81

Hallo allemaal,

Naar aanleiding van een ander probleem ben ik nu in een volgend probleem gekomen.

Als ik de V70 op contact zet gaan de indicator lampjes van de LPG tank inhoud branden samen met het ledje voor de keuze van benzine of LPG.
Dit duurt echter maar een paar seconden. Ze gaan daarna niet meer aan als ik probeer te starten.
Bij mijn S70 gaan de lampjes ook snel uit maar zodra de sleutel daar voorbij het contact is en de auto gestart wordt gaan de lampjes wel direct weer branden.

De zekeringen van de LPi installatie zijn heel. Relais 103 heb ik ook al gewisseld, daar ligt het dus ook niet aan. Pomp hoor ik ook een seconde of 5 zoemen bij het op contact zetten. Volgens Mesman is de installatie via het bezinecircuit geschakeld en zou daar dan de fout moeten zitten. Maar waar?

Iemand een idee?

Alvast bedankt.

Sta

Ludo

Het word wel een zootje als je zoveel topics opent voor hetzelfde probleem.  :eusa_doh:
Ga eerst eens verder op het eerste.
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,45861.msg933960.html#msg933960

stan81

excuses! Was niet bedoeld om er direct een rommeltje van te maken. Maar dacht dat in deze sectie misschien iets meer mensen bekend zijn met de werking en de storing van een Vialle schakelaar. Dan kan deze dicht en gaan we verder in het ander topic.