Jack v en de 850 NBP ( de apk, helaas)

Gestart door Jack v, 30-12-2010 12:50:54

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Jack v op 17-03-2011 21:55:36
Sorry, ik zie geen prijs alleen een foto :eusa_wall:

Echt waar? Zie je er geen beschrijving onder staan dan?  :eusa_eh:

elianmars

Leiding sleutel set: €149,-
Butterfly socket set. Ideaal voor het sleutelwerk aan Hydrauliek.
Maten inbegrepen:
- 11mm 7/16"
- 12-13mm 1/2"
- 14mm 9/16"
- 16mm 5/8"
- 17-18mm 11/16"
- 19-20mm 3/4"
- 21-22mm 7/8"
- 23-24mm 15/16"
- 27mm 1-1/16"
- 32mm 1-1/4"

Jack v

Citaat van: elianmars op 17-03-2011 21:59:32
http://www.wholetradingholland.com/images/stories/butterfly%20socker%20set%20pagina%20foto%20website.jpg

Leiding sleutel set: €149,-
Butterfly socket set. Ideaal voor het sleutelwerk aan Hydrauliek.
Maten inbegrepen:
- 11mm 7/16"
- 12-13mm 1/2"
- 14mm 9/16"
- 16mm 5/8"
- 17-18mm 11/16"
- 19-20mm 3/4"
- 21-22mm 7/8"
- 23-24mm 15/16"
- 27mm 1-1/16"
- 32mm 1-1/4"
ik zag dus idd alleen de foto, thanx
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jack v

Citaat van: T5turbo op 17-03-2011 19:29:36
Wat een geld zeg......
Maar volgens mij moeten deze ook werken:

http://www.es-international.nl/TOOLS/Ring%20en%20steek/open_end_spanners300.JPG

Stukken goedkoper.
In ieder geval dus nooit met steeksleutels aan de slag.  :eusa_whistle:

Toch hoor ik graag waar je buurman ze heeft gevonden!
www.wurth.nl Dat is ook het merk wurth.

Jack v

Zo we zijn weer aanwezig, na een overstap van KPN naar KPN breedband internet is er bij hun iets fout gegaan wat toch weer een 6 tal dagen heeft geduurd voordat ze dit opgelost hadden.

Roffeltje is klaar met nu goed werkende remmen voor en achter.

peteRRR

Citaat van: Jack v op 23-03-2011 14:48:56
Zo we zijn weer aanwezig, na een overstap van KPN naar KPN breedband internet is er bij hun iets fout gegaan wat toch weer een 6 tal dagen heeft geduurd voordat ze dit opgelost hadden.

Roffeltje is klaar met nu goed werkende remmen voor en achter.

Dacht al waar is de Jack man,ik dacht een weekje vakantie gepakt. 8)

Top dat de remmen weer oke zijn,geeft rust,nou de velgen nog in een kleurtje. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Jack v

resultaat:

Ook heb ik dit nog bij de Lidl gevonden geeft echt een schitterend resultaat waarbij oook de kleine krasjes zelfsverdwenen en de lak als een spiegel word.

peteRRR

Ik geef die hammerite een goede kans dat het blijft zitten op de klauwen,heb het een keer op een kleppendeksel gedaan

weerhield zich prima.

En die doekjes lijkt me wel wat. :eusa_think:

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Jack v

Even een vraagje aan jullie:

Mijn vriend heeft zijn Fiat Stilo naar een garage gehad voor een onderhoudsbeurt en mogelijke reperaties. DIT MET DE NADRUKKELIJKE WAARSCHUWING om te bellen wat de reperaties zijn en hoeveel het gaat kosten voordat dit uitgevoerd gaat worden, dit ivm mogelijke inruil  voor een andere auto. De garage heeft hier niet naar geluisterd en heeft alle reperaties gewoon uitgevoerd met als gevolg een rekening van bijna €1200,- en dat terwijl ze de achterremmen niet gedaan hebben(die heb ik vandaag gedaan omdat ze gewoon verrrot waren kosten totaal €500,-). Mijn vriend is niet van plan om deze rekening te betalen omdat het niet volgens de afspraak was.

Wat vinden jullie hiervan?

Jasper Boven

Naar mijn weten is het vrij gebruikelijk dat er eerst een indicatie wordt gedaan van de mogelijke kosten voor bepaalde reparaties alvorens hier aan te beginnen. Zeker als het om een kostbare aangelegenheid gaat. Als dit dan ook nog eens vooraf expliciet is aangegeven door de opdrachtgever, lijkt mij dat de garage fout zit.
Maar goed, dit is mijn inziens common sense. Ik was er verder niet bij, dus blijft lastig om er over te oordelen.
Wat hebben ze precies gedaan voor die €1200?

maruska

Hun fout, onderdelen betalen, en een taart voor de moeite. Mondeling afspraak is bindend.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Jack v

Ik vond nog een foto cd van het enigste ongeluk wat ik in mijn loopbaan als chauffeur tot nu toe heb meegemaakt het gebeurde op 11 december 2003 om 17.30 de veroorzaker was een vrouwtje van 80 jaar ongeveer. Ik reed op een voorrangsweg de noordelingen zullen hem kennen als de weg tussen Dokkum en Lauwersoog ter hoogte van de trekweg, het vrouwtje kwam dus van een zijweg(trekweg) de kruizing is trouwens zeer overzichtelijk. Toen ik ongeveer 10 meter van haar af was meende ze er nog voor langs te kunnen terwijl ik toch 80km/h reed. Dat kwam dus niet goed. Ik kon nog een klein beetje uitwijken en remmen en pakte haar vol in de zijkant, hierdoor klapte mijn linker voorband waardoor de trekker onbestuurbaar werd en richting de brandvijver die dus 4m diep is ging. Mijn geluk was dat de steunpoten van de oplegger in de grond doken en het zaakje afremden.
De corsa had zo'n stuiter gekregen dat die nog bij een tegemoetkomende auto opknalde en ruim 100m verder tot stilstand kwam en geloof het of niet het vrouwtje had alleeen wat snijwonden van de glassplinters. Ikzelf ben even buitenwesten geweest omdat ik mijn hoofd tegen de zijruit knalde door de vreemde en afrupte beweging van de truck. De trekker en corsa waren na de tijd beide totall loss. De trekker voornamelijk omdat het blok gloeiend heet in bevroren water kwam en dus scheurd en de elktronica onder water was geweest. Foto's in de volgende post

Jack v

corsa:

trekker oplegger na aanrijding:

hier zie je mij nog lopen met die oranje wit blauwe jas

zo op het eerste gezicht lijkt de schade mee te vallen, maar hij is wel tottal loss

achter de bergingstruck

Ik heb nog meer foto's in totaal 38 maar een beetje teveel om te laten zien, voordat de auto geborgen en naar de zaak was afgesleept en ik weer bij moeders de vrouw thuis was met trillende beentjes was het al half 1 s'nachts.
De volgende dag vrijgekregen van de baas waarbij hij de s'middags belde met de mededeling dat ik een nieuwe mocht uitzoeken, toch weer lekker.

cas

heij joh.....

je laat me schrikken met die titel  :-\ 

maar gelukkig is het allemaal goed gekomen  ;)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

T5turbo

Heftig.
En wat een geluk dat je niet kopje onder bent gegaan.Had je hier misschien niet meer geweest.......  ::)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!