Volvo op een budget.....

Gestart door budget850, 03-01-2011 22:22:36

Vorige topic - Volgende topic

budget850

Ik probeer een 850 op een budget te rijden. Superhandig ben ik niet, maar zie het als een beetje een sport.

Voor 300 euro heb ik een 854 uit 1992 gekocht om er zo goedkoop mogelijk mee te rijden. Alleen noodzakelijke reparaties worden, liefs zo goedkoop mogelijk, uitgevoerd.

Hier komt als het goed is een verslag van een avontuur met ongetwijfeld veel tegenslagen, waar anderen mogelijk van kunnen leren of in ieder geval om kunnen lachen!

0507880

he  hier staan veel dingen in op deze forum al je iets moet zoeken kijk dan op
http://www.volvo850forum.nl/index.php?action=search

succes met je volvo

budget850

Alvast een paar opmerkelijke zaken aan deze wagen..

Wat is dit voor "there, I fixed it" namaak K&N luchtfilteroplossing?

Jack v

haha das voor het volvovogeltje :eusa_silenced:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Ludo

Citaat van: budget850 op 03-01-2011 22:26:12
http://img257.imageshack.us/img257/3307/img5642l.th.jpg

Dat is nu, dátgene wat men noemt, een low budget oplossing.

;D

0507880

thuur

Dat is de beunmethode om een iets dieper uitlaatgeluid te krijgen.  Andere tips: een gaatje in de drukslang naar de TCV boren voor een hogere turbodruk, thermostaat weghalen en een stuk karton voor de radiator als de motor te warm loopt, en er zijn nathuurlijk nog tig wondermiddelen op de markt.

Leg ook altijd een rol Duct tape (die van de Action welteverstaan) en een zakje tie wraps in de kofferbak.

Gr 8)

Misha

Citaat van: thuur op 03-01-2011 22:33:30

Dat is de beunmethode om een iets dieper uitlaatgeluid te krijgen.  Andere tips: een gaatje in de drukslang naar de TCV boren voor een hogere turbodruk, thermostaat weghalen en een stuk karton voor de radiator als de motor te warm loopt, en er zijn nathuurlijk nog tig wondermiddelen op de markt.

Leg ook altijd een rol Duct tape (die van de Action welteverstaan) en een zakje tie wraps in de kofferbak.

Gr 8)
;D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

ulkeman

ben benieuwd hoelang het budget blijft.
wat als je grote tegenslagen krijgt auto de deur uit en waar wat anders opscharrelen?

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

budget850

Wat is dit trouwens voor gebeuren? Een startonderbreker?

budget850

@ulkeman: Dat is precies de gedachte. Niet meer geld erin dan het budget, zodat ik op elk moment afscheid kan nemen. Een slopert zal toch wel 100 euro overhebben voor een 850? (Helaas heb ik niet de ruimte om de auto tegen die tijd in onderdelen te verkopen).

@Thuur: Met wat karton ga ik het weer dichtstoppen. Ik hou meer van een nette roffel.

Jack v

hoort zo'n plastic sleutel bij, snel ertussen wegknippen kan het ook niet stuk gaan

Ann.

Interessant idee, ga het volgen...( En succes :angel:)

Jack v

Citaat van: budget850 op 03-01-2011 22:41:54
@ulkeman: Dat is precies de gedachte. Niet meer geld erin dan het budget, zodat ik op elk moment afscheid kan nemen. Een slopert zal toch wel 100 euro overhebben voor een 850? (Helaas heb ik niet de ruimte om de auto tegen die tijd in onderdelen te verkopen).
wees blij als je nog €50,- krijgt ze geven er werkelijk nog niet een drol voor

ulkeman

Citaat van: Jack v op 03-01-2011 22:43:23
Citaat van: budget850 op 03-01-2011 22:41:54
wees blij als je nog €50,- krijgt ze geven er werkelijk nog niet een drol voor

zal gemiddeld 100 euro zijn denk ik

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen