Op zoek naar stoomcursus poetsen polijsten waxen

Gestart door riQue, 03-03-2011 10:47:30

Vorige topic - Volgende topic

riQue

Beste mede-roffelaars,

Mijn groene gevaar is hoognodig toe aan een goede was/klei/polijst/wax beurt. :) Volgens mij moet de laklaag een goede voedingsbeurt krijgen want die is helemaal ruw en hij mag ook wel eens worden gepolijst :eusa_eh:.

Maar nou komt het, ik heb zelf de ballen verstand van het gebruik van klei, polijstmiddelen en -machines of in de was zetten. Mijn kennis houdt op bij het wassen met een washandschoen en twee aparte emmertjes. :eusa_whistle:

Nu kan ik natuurlijk m'n auto naar een professioneel poetsbedrijf brengen en 'm daar onder handen laten nemen. Maar dat kost me aan de ene kant een flinke sloot geld en ik heb dan nóg niet geleerd hoe ik dat zelf in de toekomst kan doen! :eusa_shifty:

Weten jullie iemand of een bedrijf waar ik langs kan om daar eens op cursus te gaan? Of is iemand wellicht bereid (uiteraard tegen betaling) mij een keer wegwijs te maken en te laten zien hoe het moet? 8)

StefanCJ

Ik lift even mee, heb hier ook wel behoefte aan, dus als iemand bereid is het uit te leggen aan twee personen dan houd ik me aanbevolen.

:)

pwassink

Citaat van: StefanCJ op 03-03-2011 10:56:06
Ik lift even mee, heb hier ook wel behoefte aan, dus als iemand bereid is het uit te leggen aan twee personen dan houd ik me aanbevolen.

Jij moet een slaapkamer witten, nie spotten en forummen  ..  :evil:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

StefanCJ

Nou .... De muur staat nog in de voorstrijk, ik moet nog ff wachten en tjaa ... Wat kun je dan beter doen dan forummen  ;D

maartendeb

Dan ga ik daarna weer bij jou in de leer Stefan  ;D

BBS

Als de cursus dan toch gegeven gaat worden, dan lift ik hier ook wel even op mee. :laugh:
Misschien iets om in forum verband te organiseren?
Volvoloos....

R o b

Lees dit maar eens even rustig en helemaal door. 16 pagina's:

http://volvo40forum.nl/forum/viewtopic.php?p=72432#p72432

Wordt je wel wat wijzer van. er zijn ook professionals die in dit topic gepost hebben!
Ik weet dat er regelmatig leden een dagje hier naar toe gaan en samen de wagen poetsen aldaar.

Bij vragen stel ze rustig op dat forum.

Suc6, Rob

Driven2Shine

Mochten jullie interesse hebben ik kan dit op kleine schaal kostenloos doen tot een man of 5.

Alles komt dan aan bod van wassen, kleien, handmatig / machinaal polijsten, sealen en waxen.
Mocht je willen kan ik een dag organiseren in Huissen (bij Arnhem).

Plannen we een dagje in en dan gaan we lekker aan de slag.

BBS

Daar meld ik mij dan direct voor aan ;D
Maar daar hebben we het morgen dan ook wel over, als ik even bij je kom....
Volvoloos....

StefanCJ

Ik meld me bij deze ook direct aan. Lijkt me erg leuk en erg leerzaam.

Bedankt voor het aanbod, erg vriendelijk en attent!

riQue

Citaat van: Driven2Shine op 03-03-2011 12:30:25
Mochten jullie interesse hebben ik kan dit op kleine schaal kostenloos doen tot een man of 5.

Alles komt dan aan bod van wassen, kleien, handmatig / machinaal polijsten, sealen en waxen.

Daar meld ik me ook graag voor aan! Woon in Arnhem dus Huissen is om de hoek! :D

maartendeb

Citaat van: Driven2Shine op 03-03-2011 12:30:25

Count me in, lijkt me tegek! :D

StefanCJ

Ik heb er nu al zin in! Het zonnetje schijnt, de S70 glimt een beetje, en over een tijdje glimt `ie als een tiet in de maneschijn  ;D

riQue

Dat gaat hard! Nog één plekje te vergeven:

1) riQue
2) BBS
3) StefanCJ
4) maartendeb
5) ...

Driven2Shine

6 lukt ook nog wel maar niet meer anders kan ik niet iedereen evenveel aandacht geven.