De Black Stone S70R - Eindelijk is het lambda lampje weer uit!

Gestart door Auk, 03-07-2011 19:51:42

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Zorg goed voor de zwarte Auke

wepster

zo auk daar heppie een toppertje aan en zeker daar je weet wie de vorige eigenaar was( ook een volvo liefhebber).
zorg er maar goed voor en dan kun je nog lang genieten van een fijne car

Auk

Citaat van: irikro op 03-07-2011 22:43:59
WOW! :eusa_drool: wat een schitterende foto's. Heel veel plezier d'r mee toegewenst. Hij rijdt lekker hè.

Hij rijdt heerlijk! Geniet er enorm van!

Citaat van: Sbv op 03-07-2011 23:09:18
Zorg goed voor de zwarte Auke

Maak jullie maar geen zorgen, hij is in goede handen. Zoals gezegd is het een definitief blijvertje :eusa_angel:
Auke
Volvo. for life

Danny

Wat een mooie S70R is dat zeg.
Ik had toen ook intressen in die auto maar toen was hij al weg.
Maar goed hij is nou wel een goede handen. En ik zoek wel ff door.
grs
M.V.G D@NNY                          

Chris

Mooie auto Auke! Het is een bekende... erg strakke en goede auto. Geniet ervan en zorg goed ervoor :)!

elianmars

Het is inderdaad een heel mooie wagen. Ik had 'm graag gekocht en voor de deur gezet in plaats van de Fiat, maar het thuisfront werkt wat dat betreft niet erg mee  :eusa_shifty:

Goed om te zien dat-ie in goede handen is terecht gekomen!

maruska

zeg, heb jij niet wat beters te doen dan het volvo forum te spammen ? curacao om deze tijd is ook leuk hoor ! ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

hendrik32

geweldige mooie auto :eusa_clap:

Wout309t

Mooi ding, ik heb er ook zo een.. ;)
2011 V70 2.0T R-Design MT

MarcoV

ik weet hoe mooi deze auto in het echt is en hoe Sander deze heeft vertroeteld,heb je een fijne S70 aan!

MarcoV ;)

peteRRR

Wat een mooie auto. :eusa_clap:

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Auk

De eerste uitgaven aan de R zijn een feit!

R bumper, roostertjes etc

• Bumperhoes Black Stone: #9423923
  • R rooster links: #9190033
  • R rooster midden #9190034
  • R rooster rechts #9190035

Voordat ik de R kocht schafte ik voor de T5 een nieuwe bumper R bumper aan. Nu heeft Sander in 2008 ook een nieuwe R bumper aangeschaft voor de R welke nog geen enkele beschadiging vertoonde maar gezien de reeds geplaatste bumper van de T5 er toch af moest in verband met het vervangen van wat onderdelen heb ik de nieuwe bumper direct op de R gezet tezamen met een setje nieuwe roostertjes.

Koplamp wis-/wasinstallatie

• Stopjes L&R: #86282222
  • Wisserarmcover L: #6817239
  • Wisserarmcover R: #6817240
  • Wisserarm L: #9151656
  • Wisserarm R: #9151655
  • Klemmetjes L&R: #6817377
  • T-stukjes: #9151315
  • T-stukjes: #9178896
  • Slang: #949931
  • Slang: #943722

Tevens direct bovenstaande onderdelen bij de R vervangen. De T5 heeft tevens een groot deel van bovenstaande onderdelen nieuw meegekregen, gezien alles toch op dat moment al open lag was het gemakkelijk preventief te vervangen.

Mistlichten voorzijde

• Mistlicht links: #8620227
  • Mistlicht rechts: #8620230

Als we dan toch bezig zijn direct een setje nieuwe mistlichten, welke toch een stuk helderder en mooier lichtbeeld geven dan de 'oude'.

Velgen, naafkapjes etc

• Comet 17" 7J "Anthracite grey": #9491654
  • Naafkapjes (inbegrepen): #3546923

Sander heeft de R begin van het jaar voorzien van een set nieuwe Michelin Pilot Preceda banden in de maat 205 / 45 R 17 maar aangezien de auto in een zéér mooie staat is en velgen de auto maken ergerde ik me lichtelijk aan de staat van de Comets die de R mee kreeg, vandaar dat er een splinternieuwe set onder gekomen is.

De naafdoppen worden standaard meegeleverd bij de bestelling van de velg, maar let wel even op voordat je ze plaatst (voor de Pietje Precies dan...).

De velgen, welke bij ATS in Duitsland gefabriceerd zijn zijn tot mijn verbazing erg slecht gespoten getuige deze foto's;

Enfin, je kan niet alles hebben! :eusa_hand: Maar wel een net weer iets mooiere origineel Nederlandse Black Stone S70R!

G^%$#@!)($*! wat een geweldig fijne auto! :eusa_clap:
Auke
Volvo. for life

maruska

erg fraai !
upgrades / updates altijd goed ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

)()()sT

Hij ziet er echt top uit... Goed bezig!

daytonawim

Auk, ben er stil van !