Remco stelt zich voor

Gestart door kulk, 09-09-2011 14:36:24

Vorige topic - Volgende topic

kulk

Beste roffelaars,

Mijn naam is Remco ik ben 30 jaar oud en woon met mijn vriendin en 2 kinderen in Amsterdam.

Vanaf maart ben ik in bezit van een V70 2.4 170pk uit '99.
Ik zocht een ruime betrouwbare en luxe auto dus ben op zoek gegaan naar een V70.
Na aardig wat zoekwerk op internet, proefritten e.d. is mijn keus op deze Volvo gevallen, het is een Europa Exclusive Line dus alles zit erop en eraan  :), de auto heb ik gekocht bij te Wierik in Ommen ( iemand ervaringen met deze handelaar? ).

De auto bevalt tot nog toe zeer goed, vorige week voor het eerst naar de garage gebracht voor service maar er viel uiteraard  ;) weinig te doen voor de monteur.

Ik ben niet van plan al te veel aan de auto te veranderen ( misschien wel een andere V70 T5 of R ) behalve misschien eens een mooie set velgen en een goede audio installatie. Het enige dat ik tot nu toe gedaan heb is chromen tellerringen plaatsen ( leuk klusje en goede handleiding op het forum!) en privacy shields erin gehangen.

Ik vind dit een heel leuk forum en kijk elke dag wel een paar keer dus kan ik natuurlijk niet achterblijven mezelf voor te stellen.

Hier alvast wat foto's: http://s1084.photobucket.com/albums/j402/remco81/

Mag hem wel weer eens wassen trouwens  :eusa_think:
Groeten,

Remco

marcoz84

Welkom Remco, mooie auto! N T5 of R is uiteraard een mooie volgende stap, ik zou er dan idd niet veel aan veranderen maar t geld bewaren.

COPPEHER

francois

OkkieC70

Welkom mede nieuweling!

kulk