Project Saffron C70

Gestart door MikeyQR, 09-12-2012 23:29:56

Vorige topic - Volgende topic

Erik_M.

Hey Mike,

Wat een mooie (her)introductie van deze R !  We kunnen jou haast wel gaan zien als de '850R Redder'... Het lijkt wel of je een soort van asiel hebt voor Rren die zorg nodig hebben. Goed werk, ga zo door ! Succes met deze en veel veilige kilometers ermee !

gRoet,
eRik

Turbobiker

Citaat van: MikeyQR op 10-12-2012 10:19:35
Citaat van: Turbobiker op 10-12-2012 09:54:12
Ah, die stond een week of 2-3 geleden een paar keer/dagen op de parkeerplaats bij de wielerbaan! Mooie wagen!

Weet je dat zeker? , want deze R heeft al 4 maanden niet meer gereden.

Nee, maar er stond een 850R in het wit bij de wielerbaan (voetbalclub Nieuw-Sloten...) en zoveel rijden er niet van rond. Maar blijkbaar zijn er dus toch meer dan ik/jullie denken :evil:
De Tussenpaus

maruska

wellicht de witte 2.3R die een tijd terug te koop stond ? van wit zijn er idd heeeeeel weinig
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

MikeyQR

Citaat van: Erik_M. op 10-12-2012 12:46:51
Hey Mike,

Wat een mooie (her)introductie van deze R !  We kunnen jou haast wel gaan zien als de '850R Redder'... Het lijkt wel of je een soort van asiel hebt voor Rren die zorg nodig hebben. Goed werk, ga zo door ! Succes met deze en veel veilige kilometers ermee !

gRoet,
eRik

Dank je eRik. ;)

Ja dat is ook zo de meeste Rren die ik koop zijn ook Rren die TLC nodig hebben dat vind ik het leuke er aan langzaam aan zie je de R weer mooi en technisch 100% worden.
Dus met deze R zit het ook wel goed. 8)

beunmaat

Citaat van: MikeyQR op 10-12-2012 12:34:30
Citaat van: Tom850 op 10-12-2012 12:30:17
Mooie bak Mikey.

Hier komen dus de triton wielen onder?

Grtz Tom

;)

Ja hier komen de Tritons onder  ;D

Citaat van: maruska op 10-12-2012 12:30:49
zie je nou dat je gewoon niet gweggaat hier :) leuke auto !

Ik weg gaan van het forum nee hoor, ik blijf jullie gewoon lastig vallen hier :evil:

JAAA!!! donkere tritons onder een witte R!! Dat moet wel kinky staan ;D
Gaaf ding hoor!

MikeyQR

Citaat van: beunmaat op 10-12-2012 13:30:53
Citaat van: MikeyQR op 10-12-2012 12:34:30
Citaat van: Tom850 op 10-12-2012 12:30:17
Mooie bak Mikey.

Hier komen dus de triton wielen onder?

Grtz Tom

;)

Ja hier komen de Tritons onder  ;D

Citaat van: maruska op 10-12-2012 12:30:49
zie je nou dat je gewoon niet gweggaat hier :) leuke auto !

Ik weg gaan van het forum nee hoor, ik blijf jullie gewoon lastig vallen hier :evil:

JAAA!!! donkere tritons onder een witte R!! Dat moet wel kinky staan ;D
Gaaf ding hoor!

Nou de Tritons worden zwart alleen het hart dan het buiten randje wil ik polijsten dus dat gaat denk ik wel mooi staan ;D

dielie850

Ik heb de witte van mij 5 a 6 jaar geleden in een redelijke loop of sloop staat gekocht wilde per sé een witte en ben nog steeds met de verbeteringen bezig ;D
mocht je gek willen doen en een dubbele uitlaat willen heb ik nog een zeer goed in de lak zittende achterbumper liggen alleen het bovendek heeft wat krasjes ;)
Zou zde autos op een meeting wel es naast elkaar willen zetten de mijne (whannabee) en die van jou ;)

BenC70ES

Citaat van: MikeyQR op 10-12-2012 07:58:36
Citaat van: Marc O. op 10-12-2012 07:14:11
Citaat van: MikeyQR op 10-12-2012 00:11:51
Estland hoort ook bij Rusland als ik zo google ;D

Dan zou ik maar eens 20 jaar moderner gaan Googlen ;D

Daarom staat de  ;D er ook bij  ;D

Denk dat die "  ;D " snel verdwijnt moest je dat ginder zeggen  ;)

Zwart vind ik persoonlijk niet zo mooi voor Triton's,  onder een witte zou ik ze Antraciet doen. (volledig, behalve boutjes natuurlijk)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

rifwachter

Daar heb je ook mooie koop aan gedaan.

Succes met je witte R.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

MikeyQR

Citaat van: dielie850 op 10-12-2012 17:27:54
Ik heb de witte van mij 5 a 6 jaar geleden in een redelijke loop of sloop staat gekocht wilde per sé een witte en ben nog steeds met de verbeteringen bezig ;D
mocht je gek willen doen en een dubbele uitlaat willen heb ik nog een zeer goed in de lak zittende achterbumper liggen alleen het bovendek heeft wat krasjes ;)
Zou zde autos op een meeting wel es naast elkaar willen zetten de mijne (whannabee) en die van jou ;)

Ik hoop niet zolang bezig te zijn maar verbeteringen zijn er altijd wel te vinden ;)

Nou ik ga er denk ik geen dubbele uitlaat onder doen. :eusa_think:

Ja, lijkt mij ook wel leuk 2 witte 850's een R en een Whannabee R naast elkaar en zeker om te vergelijken ;)

MikeyQR

Hoe ik de Triton's precies wil hebben daar ga ik nog naar kijken maar denk toch zwart :eusa_think:

Citaat van: rifwachter op 10-12-2012 18:43:36
Daar heb je ook mooie koop aan gedaan.

Succes met je witte R.

Koopje ja dat zeker maar het is en blijft een gok om een R te kopen voor zo weinig geld maar je moet er ook verstand van hebben technisch gezien ;) , er zijn meer mensen geweest die ook interesse hadden in deze R maar er technisch gezien op afknapte want de R heeft volgens de ANWB ergens een lek stroom omdat die tijdens het rijden een keer is stil komen te staan daarom reed de vorige eigenaar er niet meer mee omdat die bang was nog 1 keer ergens stil komen te staan, maar tot nu toe rijd de R nogsteeds zonder probleem en ook laad de accu goed bij na het vervangen er van de oude accu is in ieder geval overleden.
De + pool wordt ook niet warm na een lange rit dus daar lijkt het niet in te zitten maar we zien wel komt goed met 'm 8)

Erik_M.

Citaat van: Turbobiker op 10-12-2012 12:58:08
Ah, die stond een week of 2-3 geleden een paar keer/dagen op de parkeerplaats bij de wielerbaan! Mooie wagen!

Nee, maar er stond een 850R in het wit bij de wielerbaan (voetbalclub Nieuw-Sloten...) en zoveel rijden er niet van rond. Maar blijkbaar zijn er dus toch meer dan ik/jullie denken :evil:

Ik denk dat je de *5-HPV-* gezien hebt, dit is een witte 2.3 R AT met een donker interieur.

MikeyQR

Citaat van: Erik_M. op 10-12-2012 20:49:31
Citaat van: Turbobiker op 10-12-2012 12:58:08

Ik denk dat je de *5-HPV-* gezien hebt, dit is een witte 2.3 R AT met een donker interieur.

Ja die heb ik ook een keer gezien Erik nou ik dat kenteken zie, die heb ik 2 maanden terug op de A10 in de file zien rijden de eigenaar keek wel naar mijn DOP 850R maar groeten niet :eusa_eh:

Spin!

Hey! Daar is hij dan!

Mooi dat je hem hebt gekocht, zacht prijsje ook... :angel: Blauw plaatwerk door de lak?...ik had groen eronder gestopt  :evil:.
Ik ga het zeer zeker volgen hier en als je nog wat informatie nodig hebt dan hoor ik het wel. Oja...ik zie je wel verschijnen voor een kopje koffie ;)

www.vm-parts.nl

MikeyQR

Citaat van: Spin! op 10-12-2012 21:14:21
Hey! Daar is hij dan!

Mooi dat je hem hebt gekocht, zacht prijsje ook... :angel: Blauw plaatwerk door de lak?...ik had groen eronder gestopt  :evil:.
Ik ga het zeer zeker volgen hier en als je nog wat informatie nodig hebt dan hoor ik het wel. Oja...ik zie je wel verschijnen voor een kopje koffie ;)

Zet de koffie maar klaar :evil: hahaha, ff zonder gekheid ik kom zeker een keer langs met de R  ;)