LS-TB-18

Gestart door b0nkolok, 29-10-2004 19:28:36

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: arjen850 op 24-11-2009 23:19:03
Citaat van: jan piet op 24-11-2009 23:13:25
De schermschade is een deur..... de spoilert is ook niet meer helemaal geverfd....
Gr,JP ;)

kijk eens goed bovenop het linkervoorscherm,vrij vooraan.. ;)

Inderdaad, daar zit een gemeen deukje.

elianmars

Citaat van: Edj op 24-11-2009 22:29:02
Deze t5r staat nu op marktplaats te koop...

Hoe vind je in hemelsnaam dit topic?  :o :eusa_clap:

ro~djo

Zo dan :o

De nieuwe Jaap Jongbloed  :eusa_clap:

Nou maar afwachten of degene die hem zocht dit topic ook weer bekijkt

b0nkolok

Citaat van: ron en jo op 25-11-2009 10:35:24

Ja hoor, ik volg dit topic. Het was immers mijn eerste T5-R! Leuk dat jullie hem ook volgen en hulde aan de 'Jaap Jongbloed'. Misschien ga ik even kijken.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Spin!

Citaat van: b0nkolok op 25-11-2009 10:41:37

Ja hoor, ik volg dit topic. Het was immers mijn eerste T5-R! Leuk dat jullie hem ook volgen en hulde aan de 'Jaap Jongbloed'. Misschien ga ik even kijken.

Als ik de foto's zo zie, dan zal het een pijnlijke ontmoeting zijn...wat zonde van die schades...zonde!!

www.vm-parts.nl

b0nkolok

Citaat van: Spin! op 25-11-2009 10:51:33

Als ik de foto's zo zie, dan zal het een pijnlijke ontmoeting zijn...wat zonde van die schades...zonde!!

De verkoper heet Rob, heb hem net gebeld. Als aannemer heeft hij een klus vlakbij mijn huis en hij belt me terug als hij vanmiddag aan het werk is.
Ja die schades .... zet een zonnebril op.

)()()sT

Nou ja zeg, tis een auto van 14 jaar oud. Die schade's zijn eenvoudig te verhelpen met nieuwe plaatdelen. Ik vind hem er toch wel netjes uit zien... als ik er een zocht, en deze was technisch ok, dan zou ik niet hoeven twijfelen.

Duell

Ik heb hem zaterdag bekeken/ gereden.
De schade aan de rechter deur was het minst erg, verf is er gewoon van af. Hij is nog steeds strak zag geen roest.
Linker voorscherm, dat is jammer. En ook de linker deur, die is niet helemaal recht meer, of het lijkt zo door dat de strip niet meer goed vast zit.
Ben zelf geen monteur of expert, maar ik vond dat hij wel goed reed, en klonk.

Ik heb hem niet gekocht omdat ik er niet echt verliefd op was.  :-\
Ik zoek nog wel even verder.  :angel:

arjen850

Citaat van: )()()sT op 25-11-2009 11:33:35

Nou ja zeg, tis een auto van 14 jaar oud. Die schade's zijn eenvoudig te verhelpen met nieuwe plaatdelen. Ik vind hem er toch wel netjes uit zien... als ik er een zocht, en deze was technisch ok, dan zou ik niet hoeven twijfelen.

juist,ik vind hem van binnen zelfs nog erg mooi..Bij sommige is het leder al erg gescheurd,das bij deze niet..
de schade's zijn volgens mij vrij makkelijk te verhelpen.. met een beetje goede wil kun je er miz een mooie T-5R van maken..

gr arjen

arjen850

koop eens een renault of peugot van 14 jaar oud.. en zo kan ik nog wel wat merken opnoemen..
Feit dat de volvo na dik 2 ton en 14 jaar nog in deze staat verkeert zegt toch al wel wat..

gr arjen

Cesar

Ik vind hem er ook nog netjes uit zien gezien leeftijd en kilometerstand. Deur, scherm en bumper even laten fixen en hij staat er weer strak bij. Best het overwegen waard....  :angel:

ro~djo

Citaat van: b0nkolok op 25-11-2009 11:04:23

De verkoper heet Rob, heb hem net gebeld. Als aannemer heeft hij een klus vlakbij mijn huis en hij belt me terug als hij vanmiddag aan het werk is.
Ja die schades .... zet een zonnebril op.

EnEnEn  nog wezen kijken bij je oude liefde ;).. of heb je hem maar gelijk mee terug genomen.

b0nkolok

Ja hoor, gezien en met eigenaar/verkoper gesproken. Hij verkoopt hem omdat hij als aannemer liever een bestelauto heeft'. Er zaten nog boekjes en rekeningen van mij in de handleiding en het serviceboekje  :eusa_clap:.

Hij heeft idd ca. 215 k gelopen en technisch in orde (tor loopt mooi). Orig. turbo. Banden Mich. Pilot. OK. De diverse schades zijn vlgs. mij makkelijk te herstellen, wèl nw. linker voorscherm nodig (motorfietser keek niet uit). Ik 'herkoop' hem niet, maar wie interesse heeft, lijkt me geen miskoop  :eusa_shhh:

Edj

Hier 'jaap Jongbloed' haha

ik vond dit topic omdat ik aan t kijken ben voor een 15 jaar oude t5-r. Deze zag ik en heb het kenteken gezocht in de zoekforum voor evt no-go of andere dingen.

Wel leuk, nu is er zelfs iemand geweest om te kijken. En hij is dus afgezien van de schade's in goede staat.

Rijdt nu v70 (1998) diesel maar wil naar een t5-r op gas

Kent iemand deze?    http://link.marktplaats.nl/299409795

ik dacht dat de 850r  pas in '96 kwam?
Ex '97'98 V70tdi    Ex V70d5 black sapphire   Ex XC90 D5

pdfeenstra

Die is van Benaco.nl , zij importeren voornamelijk uit Italie. Heb een keer met ze gesproken over een aantal zaken. Het zijn mensen met goede kennis van zaken. Zij hebben ook een keer mijn turbo vervangen voor een zachte prijs!

Lijkt mij een prima wagen, in italie was de 2.0 R er al eerder!