Dashboardkastje kapot (en algemene 850 update)

Gestart door mymac, 04-07-2013 00:56:59

Vorige topic - Volgende topic

mymac

Hallo allemaal,

Het is een tijd geleden dat ik op het forum actief ben geweest, maar mijn 850 rijdt inmiddels weer mét APK, een nieuwe riem (distri en multi) en zonder olielekkage rond. Per toeval op m'n voetbaltraining met een introducé aan de praat geraakt die zelf een 480 heeft gehad en aardig kan sleutelen. Alles bij hem laten doen naar alle tevredenheid en dus kan ik weer lekker rondroffelen, wat blijft dat toch fantastisch hè!

Anyway, ik heb inmiddels een JVC radio gekocht (JVC KD-SD80BT) met bluetooth en iPhone pret en deze heb ik zelf afgelopen weekend geïnstalleerd. Met de goede kabels een peulenschil. De lightning kabel heb ik vanaf de achterkant naar het dashboardkastje geleid zodat daar netjes m'n iPad of iPhone in kan. Het lijkt gewoon af fabriek te zijn, zo mooi is het ;D

Helaas is alles behalve het frontpaneel stuk aan de klep van het dashboardkastje, dus ik moet eigenlijk een nieuw/ander binnenwerk hebben. Mijn vraag is dan ook ten eerste of iemand dit heeft of waar ik het vandaan moet halen en ten tweede hoe je dit kunt monteren. Heb de nodige schroeven losgehaald bij de installatie van m'n radio maar ik kwam er nog niet zo 1,2,3 uit.

Een fotootje van het gebroken binnenwerk:

Update: inmiddels bij www.hunterparts.nl het onderdeel gevonden, gauw in huis halen.
Update 2: uitverkocht. Voorlopig gaat de zoektocht dus door...
R53 MINI Cooper S Astro Black & zwart/beige | 146.000km | 18" R105 JCW
Volvo 855 2.0 T-5 MT silver sand & bruin/grijs | 334.000 km | 17" Volans | 302mm + Yellow Stuff pads (verkocht)
Volvo 854 2.5-20V GLT MT ruby red | 242.000 km (Verkocht)
Volvo 855 2.5i-20V AT DOP/beige | 408.466 km | 17" Pegasus