Deurverlichting blijft branden

Gestart door Christje, 06-03-2005 12:53:06

Vorige topic - Volgende topic

Christje

Hallo,

Met de 150000Km beurt gaf ik aan mijn dealer door als bijzonderheid, dat soms mijn rode lampje in mijn rechter achter deur van mijn V70 uit 1999 blijft branden. Dit heeft tot gevolg dat de binnenverlichting dan ook niet meer uit gaat. Doe ik mijn rechterachterportier dan wat harder dicht, dan gaat het lampje in mijn prortier weer uit. Volgens de daeler heeft het te maken met een microswitch die in het portierslot is verwerkt, hij adviseerde mij om heel het portierslot te vervangen (schade 110 Euro).
Nu is mijn vraag zou ik niet met wat contactspray wanneer ik de bekledingvan mijn portier demonteer bij het portieslot kunnen komen, om de microswitch wat gangbaar te maken?

Christje

Bedoelje daarmee, dat ik niet alleen de microswitch kan vervangen, zonder de rest van het portierslot?

Christje

Hoi,

Wel raar dat een volvo dealer mij een compleet portierslot wil aansmeren,daar een losse microswitch misschien wel afdoende is, en misschien nog  goedkoper is ook.

Christje

855-Champagne

als de dealer het microswitch er in moet prutsen zijn ze dit aan uren ook kwijt.

Christje

Hoi,

Vorige week bij de dealer het portierslot laten vervangen, en inderdaad is de microswitch niet afzonderlijk te vervangen van het portierslot. We praaten dan wel over een V70 van bouwjaar 1999. Nadat het porierslot was vervangen functioneerde mijn verlichting weer zo als het hoorde.
Het totale kosten plaatje bedroeg 150 Euro voor het portierslot en 40 Euro voor het inbouwen, dit alles EX BTW.

Met vriendelijke groet, Christje.

TTT242

Ik denk dat ik die van mij dan maar ga openprutsen als het probleem erger zal worden, voorlopig doet de microswitch het nog redelijk goed.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire