Wat rammelt er aan jouw auto?

Gestart door thuur, 07-09-2005 21:09:01

Vorige topic - Volgende topic

BartusKN

Heb gisteren (zie webdagblog) mijn middenconsole en gedeelte rond de radio kraak vrij gemaakt.

heb wel in rechterdeur een warmte kraakje nog. maar dit komt ook goed.

850 TDI Estate

Sinds kort een Woofer en versterker in de auto :D, moet kunnen ben nog maar 32 ;)
Maar ehhhmmmm... als ik die goed aan zet trilt mijn kenteken, lastig... nee hoor, hoor je binnen
met al dat kabaal echt niet :D
The internet is a great way to get on the net."
- Bob Dole, Republican presidential candidate

JeroenT

mijn 850-automaat geeft op hobbelwegen het geluid alsof er een metalen ring om een buis rammelt. Ik heb 'm al op de brug gehad maar helemaal niets los kunnen ontdekken. zeer ergelijk .

Taranis

Citaat van: JeroenT op 05-06-2008 12:15:35
mijn 850-automaat geeft op hobbelwegen het geluid alsof er een metalen ring om een buis rammelt. Ik heb 'm al op de brug gehad maar helemaal niets los kunnen ontdekken. zeer ergelijk .

Stabilisatorstangrubbers ook gecontroleerd? Goed kans dat je stabilisatorstang tegen het subframe ligt te rammelen...

Enno

Onderstel van de 850 & V70 zijn stil ;)... :eusa_dance:

Bij de 850 waren het blijkbaar de remblokjes ....bij de V70 waren of was het de aandrijfas(sen) die voor het noidge geluid & trillingen zorgden.

Wat er bij de 850 nog rammelt is niet echt rammelen maar trillen / vibreren...

1. Ik moet nog een schroef voor het deurpaneel zien te vinden (bestuurdersdeur).
2. Het dashboard wil met de stugge rubbers van de motor nog wel eens gaan mee trillen
3. Achterin moet ik nog de binnenkleding netjes vastmaken.....Volgende week weer een dag. Deze week zie ik daar niets van komen.

WYD

Bij mij rammelt er eigenlijk niets aan de 850.
Het enige wat rammelt is het tankkleppie, wat gaat dat ding vaak open en dicht als je wat meer rijdt  ;D
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

heutink

8)
op asfalt is ie muisstil, maar op klinkers weet ik niet wat er niet rammelt ???
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Racingbrick

Haha, dus niet naar Belgie gaan....

)()()sT

Achterklep.... revisiesetje dus  ;)

UserID6342

Rechtsvoor; draagarm / fusee of stuurkogel / stabilisatiestangen... nog geen tijd gehad om ff te kijken... maar mag ook wel na 274000 km...., handrem klappert..

Antonio

iets in het linker voorportier. WAT IS DAT TOCH. HEB DE BOEL AL 4 x LOSGEHAD. steeds weer wat anders vastgekit, maar er blijft wat rammelen. Zodra ik in de deurgreep het deurpaneel vastknijp is het over. VERTEL ME WAT IS HET??

verder idd slot gordel en soms iets (temperatur afhankelijk) dashboard.

thuur

Kan het "bakje" zelf zijn. Als je het deurpaneel loshaalt zie je blikken "moeren" die in de plastic pinnen van de diverse onderdelen draaien. Deze moeren allemaal even nalopen. Niet te vast draaien, je draait zo het plastic stuk.

Gr 8)

mehn

De hele voor- en achterwielophanging. Tevens alle onderdelen van de voor- en achterwielophanging die achterin liggen  8)

Veerpootlagers zijn onderweg, als die binnen zijn kan het sleutelen beginnen ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

MarcB

rammelen achterin, betekent vaak dat schokbrekerrubber gescheurd is. rubber met stalen plaat, vanuit de achterklep te bereiken, Rubber is makkelijk te vervangen, heb er 2 jaar over gedaan om rammel te vinden,  gebeurd metname als je over hobbel heenrijd.

Autogek

Die hebben we niet allemaal, maar een losse stabilisatorstang achter kan ook irritant rammelen. Ik heb 'm recent laten vervangen.
244 DL > 244 GL aut. > 855 GLE > 855R automatic > 855 GLE > 854 GLT 1992 > 244 DL, en dan nog iets Frans op diesel.