Oh jee... Ik heb het gedaan...

Gestart door thuur, 08-09-2005 17:00:42

Vorige topic - Volgende topic

Superskunkie

wt* Het is 12 uur, heb 3 dagen non-stop aan me 2 850ers geleutels, drink nog een biertje voor het slapen achter me laptop, en lees dit topic voor het eerst en vraag me af aan al die eerste "roestige" foto's, droom ik nou of is dit echt, bestaan er echt mensen die dit soort klussen aan durfen gaan? Volgens mij heb ik nog nooit zoveel roest gezien op één avond  :eusa_shifty: . Hele auto uit elkaar gehaald, en wil niet weten hoeveel clipjes, borgjes, rubbertjes, draadjes zijn losgehaald, peoh wat een klus (los halen niet, maar de andere kant op.. :o), en wat lees ik aan het eind, je gaat de auto misschien verkopen, ik zou zeggen, als je ergens mee begint, moet je het ook afmaken  8)

hmzz.. :eusa_think:..nooit geweten dat ik zo veel poezie in me had zitten  ::)

succes  ;)
Tonnie

thuur

Citaat van: foeksiefoeks op 18-06-2009 00:04:55
wt* Het is 12 uur, heb 3 dagen non-stop aan me 2 850ers geleutels, drink nog een biertje voor het slapen achter me laptop, en lees dit topic voor het eerst en vraag me af aan al die eerste "roestige" foto's, droom ik nou of is dit echt, bestaan er echt mensen die dit soort klussen aan durfen gaan? Volgens mij heb ik nog nooit zoveel roest gezien op één avond  :eusa_shifty: . Hele auto uit elkaar gehaald, en wil niet weten hoeveel clipjes, borgjes, rubbertjes, draadjes zijn losgehaald, peoh wat een klus (los halen niet, maar de andere kant op.. :o), en wat lees ik aan het eind, je gaat de auto misschien verkopen, ik zou zeggen, als je ergens mee begint, moet je het ook afmaken  8)

hmzz.. :eusa_think:..nooit geweten dat ik zo veel poezie in me had zitten  ::)

succes  ;)

Geloof me, het liefst had ik de auto ook compleet gerestaureerd. Helaas ben ik nu niet in de positie om er het geld in te steken wat er nog in moet om hier een perfecte klassieker van te maken.

De auto is inmiddels verkocht aan een bekende. Een exwerknemer van Carlo rijdt er nu in. Beter zo dan dat ie weer 2 jaar op stal moet.

Gr ;)

Superskunkie

Dat kan ik me ook wel voorstellen, op een gegeven moment wordt het een blok aan je been als je het financieel niet meer kan redderen. Wanneer je finacieel sterker staat, nieuwe ronde nieuwe kansen  8)
Zijn deze auto's niet in een iets betere staat nog te krijgen, dat je minder werk heb om hem op te knappen, of vond je de klus opzich om hem op te knappen juist leuk?
Tonnie

thuur

Ik ben gevallen op de algehele staat. Zwart, beige interieur, aardig wat opties, NLse auto met historie, rijdend weggezet en gewoon vol met allerlei elektronica gepruts waar ik me ook mee bezig houd.

Als je alles van te voren weet is het leven te gemakkelijk ;D

Maar de volgende keer kijk ik kritischer naar het plaatwerk inderdaad. Eerst maar eens een inkomen zien te regelen..

Gr :eusa_shifty: