Bekleding achterklep estate

Gestart door Raf, 30-11-2002 19:11:04

Vorige topic - Volgende topic

Raf

de bekleding van de achterklep van mijn '94 estate hangt los.  ik heb al geprobeerd alles gewoon terug op zijn plaats te duwen maar dat is niet de manier.  nu dacht even snel alles eraf te halen maar dat bleek ook een probleem.  
Hoe haal ik dat spul eraf en hoe is dat allemaal bevestigd?
Groetjes
Raf
De gustibus non disputandum est!

HAFRA

Ik heb hetzelfde probleem met mijn 95 er estate. Hopen dat er een tip of truuk is

HAFRA ???

Jan_D.

Bekledingspaneel haakt of klemt aan bovenkant aan een stripje. Dit stripje is te vervangen, waarschijnlijk is dan je probleem opgelost!

george

is een repareerset voor te verkrijgen bij de dealer, hebben we al eens een boompje over opgezet. Veel voorkomend probleem bij de 850 estate.
Fiat panda'84 - opel kadet '86 - 745 D6 '87 - 745 B230K '89 - 945 B230FT '92 - 855 T-5 '94 - V70 R-AWD MY 2000 - 945 Polar B200FT '97 - V70 2.4T AWD - Audi A6 Allroad 2.7T

Raf

ik heb zondag mijn stoute schoenen aangetrokken en ben er gewoon aan begonnen.
eerst moet je de onderkant lostrekken en dan het volledige paneel omhoog heffen. klaar is kees.  maar niet bij mij.  ik heb het een en ander beschadigd.  enkele clips stuk.  het harde bovenste deel was al beschadigd waardoor alles los hing.
ben langs de dealer geweest -> het harde deel van het paneel + 6 clips -> 50€.  dat vind ik best meevallen.
nu dat alles eraf ligt is het natuurlijk een makkie om te zien hoe alles terug moet gezet worden.
Bedankt voor de hulp

Groetjes
Raf
De gustibus non disputandum est!