fabeltje of waarheid: SX25

Gestart door onnaj, 12-09-2005 13:43:32

Vorige topic - Volgende topic

onnaj

Volgens mij kwam ik hier via de telefoongids of anders hotmail op doorgelinkt: http://www.carsave.nl/index.php?partner=1&pool_id=2&promo=resultaat&banner_id=281

Mij lijkt het klinkklare onzin, misschien kan het 1-2% schelen in t verbruik maar nooit 25%....wie heeft er andere theorieën over?

Joenes T-5

Het kan wel kloppen volgens mij, als je houd aan het volgende:
Zorg voor de juiste banden spanning
Schakel zo snel mogelijk naar de hoogste versnelling
Probeer zo min mogelijk te remmen
Rustig optrekken
Gebruik de cruise control
Gebruik elektriciteit met beleid (Achterruitverarming kost 3% tot 5% extra brandstof.)
Gebruik airconditioning met beleid (10% extra benzineverbruik)
Zorg dat de motor in goede conditie is.
Blijf achter grote voertuigen hangen u maakt dan gebruik van de "slipstream"
Maar alleen door andere motorolie is niet echt geloofwaardig.

Walter

Citaat van: Joenes-T5 op 12-09-2005 13:58:55

Dan gaat je winst weer op aan de bekeuring voor kleven...

Met "het nieuwe rijden" moet ik bij 50 al naar zn 4. Dan draait ie echter onder de 2000rpm en loopt ie niet lekker. Dan zuipt ie alleen maar meer...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

thuur

Citaat van: VolvoMafia op 12-09-2005 15:43:22
Citaat van: Joenes-T5 op 12-09-2005 13:58:55

Dan gaat je winst weer op aan de bekeuring voor kleven...

Met "het nieuwe rijden" moet ik bij 50 al naar zn 4. Dan draait ie echter onder de 2000rpm en loopt ie niet lekker. Dan zuipt ie alleen maar meer...

Yep.. En je belast je motor veel meer dus moet ie eerder naar het stort. Ook goed voor het milieu ::)

Gr ;)

Walter

Hier in Gouda hebben ze toch en hekel aan het milieu want bij ieder stoplicht moet je stoppen omdat de fietsers heilig zijn verklaard...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Lindert Bogers

Betaal niet voor niets zoveel!! Dus wil er gewoon max profiteren van me geld dus niks slip streamen!!! 50 in zn 2 kan ook draait tie net 3000tpm !?
Doe het wel liever in zn 3 ?

RTL 5,eurosport allemaal hebben ze die wonder middelen in de aanbieding op de vroege ochtend. Als het zo was zou de fabrikant het wel aanbevelen!

Grt ThE DoCtOr

The Saint

Wat een b*llsh*t!

Garagehouder Sjaak MODDER.... dat verbaast me nix  :-X
No shirt no shoes, no pinball

toycar

8)
Bwoh, dat lijkt zo'n zelfde verhaal als afvallen. Een of andere wonderpil en daarnaast moet je natuurlijk niet vet eten, rustig aan met het bier en vooral veel bewegen.
Je leeft maar 1 keer en dat wil ik weten ook!

rogier

Het lijkt me wel aardig om het eens een keer uit te proberen en er dan achter te komen dat het hele verhaal idd niet klopt ;D. Wat een onzin. En dan vooral het verhaal van die rijschoolhouder die ineens weer winst maakt dankzij dat goedje. LOL! Nee, emigreren is de enige optie volgens mij.

onnaj

Volgens mij maken wij allemaal de meeste winst door de zooi niet te kopen, kun je naar mijn idee beter bp ultimate of shell v-power tanken, heb je meer aan.

thuur

Citaat van: toycar op 12-09-2005 18:39:15
8)
Bwoh, dat lijkt zo'n zelfde verhaal als afvallen. Een of andere wonderpil en daarnaast moet je natuurlijk niet vet eten, rustig aan met het bier en vooral veel bewegen.
Je leeft maar 1 keer en dat wil ik weten ook!

:o :o De pil uit de hel volgens mij... :P

Zal met dat middeltje ook wel zijn dan ;D

Gr 8)

Joris_Scholte

Citaat van: onnaj op 12-09-2005 19:49:28
Volgens mij maken wij allemaal de meeste winst door de zooi niet te kopen, kun je naar mijn idee beter bp ultimate of shell v-power tanken, heb je meer aan.

En je rijstijl aanpassen  ;)  ;D

Paul75

Onzin..niet kopen...zeker ook bij TellSell te koop.  ;D
Volvo er is geen betere!
Ik krijg hier trouwens ook niet een leuk plaatje tevoorschijn. ;)