niveau lampje ruitensproeier vloeistof

Gestart door groningen850, 06-09-2005 12:59:44

Vorige topic - Volgende topic

groningen850

Sinds gisteren een klein probleempje

Het lampje van de ruitenwisser vloeistof brandt, terwijl het reservoir helemaal vol zit... De vlotter zal dus wel vast zitten of er is ergens kortsluiting. (of kan het nog iets anders zijn??) Weet iemand waar die vlotter zit, want volgens mij kan je er lastig bij komen? Had al even gezocht op hetforum, maar kon nog niks vinden hier over.

Groet uit Groningen,
Jeroen

mehn

Citaat van: Ludo op 06-09-2005 14:35:31
is het stekkertje niet los bij het reservoir?.

Ik heb laatst mijn voorbumper gedemonteerd en toen heb ik geconstateerd dat de kunststof ophanging onder het reservoir afgebroken was. Het hele spulletje hing aan de stekker te bungelen :-X

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

groningen850

Hmmm het motortje dat onder het reservoir zit is volgens mij van de achterruitsproeier? Weten jullie misschien ook waar die vlotter zich ergens bevindt? Kan het kreng namelijk nog steeds niet vinden omdat je er zo slecht bij kan. En om nou direct alles uit elkaar te schroeven....

Reitse

Kom je van boven bijna niet bij. Als je de vulpijp eruit trekt kan je stekkertje wel zien zitten. als je wilt vervangen moet hele ruitensproeiervloeistofreservoir er onderuit (zoek maar es op die term ;))

groningen850

Oke, probleem opgelost. Als je goed je best doet kan je er van bovenaf wel bij! Kwestie van draden even voorzichtig verleggen. Maar goed, ik heb er een sensor van de sloop ingezet en het hele zaakje werkt weer. Bedankt voor de tips!
Groet Jeroen