MINI MEETING in Oldenzaal!

Gestart door Zippo, 17-09-2005 11:36:13

Vorige topic - Volgende topic

Timmetje

Mensen, het was erg gezellig, veel nieuwe gezichten gezien, rayman is wel een kleuter zeg, gaat die ouwe kadett weg, propt ie zn 850 er snel tussen, hahah was erg komisch allemaal, verder geslaagde middag! wij gaan vaker komen!!

Groeten, Tim(metje)

Esveldt

Hahahaha een kleuter!!! Hahahaha.

Is toch mooi man een hele rij Volvo's. Ik heb later die van mij er ook tussen gezet! Was net eentje voor.  :-X

Paul

Rayman

Op de terugweg nog wel even gelachen...

Linkerbaan A-1: Zippo had ruim baan....Terugschakelen en ik hoorde en zag de zwarte bolide naar de horizon denderen...Verdorie, dat ding is snel! Heb de automaat maar es in de sportstand gegooid om een beetje bij te blijven...Niet dus.
Lekkere sound produceert die T-5R!

will

Citaat van: BenC70ES op 25-09-2005 18:18:54
Volgens mij heeft Will een garnet rode.

Yep.......zo'n roze (als het bewolkt is) ;)

BenC70ES

Citaat van: will op 25-09-2005 20:59:43
Citaat van: BenC70ES op 25-09-2005 18:18:54
Volgens mij heeft Will een garnet rode.

Yep.......zo'n roze (als het bewolkt is) ;)

Onze buurman heeft er ook zo één, alleen is het geen AWD... (ook dezelfde kleur als de C70 in "The Saint"  :) )

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Emiel

Het was een gezellig middag, was er als 1 van de eerste, stukje file gehad bij Deventer, daarna een heerlijk stuk kunnen knallen ;D. Het viel me op dat de turbo's duidelijk in de meerderheid waren. Heb ook nog foto's gemaakt, maar die lijken veel op die al gepost zijn ;).

Uitblinkers vond ik; de zo goed als nieuwe  CY 850 Estate, Swededemon 2 (met 'nieuwe' grill) en de ultra lage T-5R van Zippo. Ik zeg het nog maar eens....wat komt er een bizar geluid uit je auto Zippo! Toen je wegtrok op nog ff oranje mee te pikken.....brrrr...door merg en been ;D.
Terugweg was helaas erg druk nog wel ff een duimpje gekregen van een Honda CBR bestuurder 8).

Leuke middag dus, volgende keer iets dichter in de buurt?

Emiel...... ;)

LeRa

Zow, wat is iedereen weer snel achter de PC gekropen,

Was inderdaad erg leuk om eens wat liefhebbers te spreken.
Ook gaaf om eens die wagens te zien waar hier op 't forum al veel over getikt is.

Voor herhaling vatbaar !

Groet'n Leon

Zippo

Citaat van: Emiel op 25-09-2005 21:13:51
Ik zeg het nog maar eens....wat komt er een bizar geluid uit je auto Zippo! Toen je wegtrok op nog ff oranje mee te pikken.....brrrr...door merg en been ;D.

Thanks! Vindt 't zelf ook geweldig! ;D

Mooi dat je veilig thuis bent gekomen, tot op de Ring! ;)

Zippo

Johann

Citaat van: Zippo op 25-09-2005 22:13:22Mooi dat je veilig thuis bent gekomen, tot op de Ring! ;)

Zippo

Oh?

Leuk om te weten, eerste mini meet voor de SD2. Vandaag precies op de kop af 1250 km met de nieuwe motor.
Ook de eerste keer dat oudste zoon op de voorstoel heeft meegereden (Bij gebrek aan achterbank...)

Gisterenavond trouwens voor 't eerst met de hele familie in de SD2. Wel hoogst illegaal maar voor 2 km rijden moest het maar even. Vrouw haar 307SW stond zonder benzine... ::)

Esveldt

He, zeg wel even dat het niet haar schuld is!!! Durf je wel!

Paul

Johann

Citaat van: Esveldt op 25-09-2005 23:13:43
He, zeg wel even dat het niet haar schuld is!!! Durf je wel!

Paul

Ik zei toch niet dat de vrouw zonder benzine stond?  ;D

Zippo

Citaat van: Johann op 25-09-2005 23:09:43
Citaat van: Zippo op 25-09-2005 22:13:22Mooi dat je veilig thuis bent gekomen, tot op de Ring! ;)

Zippo

Oh?

Leuk om te weten, eerste mini meet voor de SD2. Vandaag precies op de kop af 1250 km met de nieuwe motor.
Ook de eerste keer dat oudste zoon op de voorstoel heeft meegereden (Bij gebrek aan achterbank...)

Gisterenavond trouwens voor 't eerst met de hele familie in de SD2. Wel hoogst illegaal maar voor 2 km rijden moest het maar even. Vrouw haar 307SW stond zonder benzine... ::)

Ik wacht nog op een uitnodiging en droog weer! ;D

Vertigo

Mensen, bedankt! het was weer top!
Veel auto's gezien die ik wel regelmatig zie rijden, leuk om ook eens de bestuurders bij die auto's te zien.

Ik zal er alleen voor zorgen dat de volgende keer mijn nachtdienst niet enorm uitloopt (was nu om 12:30 thuis en had dus geen zin meer om te gaan slapen), zodat ik de volgende keer heel wat fitter ben.

Gr.
Jens

rs

Jammer om dit gemist te hebben, ik was redelijk benieuwd naar enkele Volvo bolides. Gelukkig maken foto's het gemis een beetje goed!

Leuk om te lezen dat sommigen ook het 'ringvirus' bij zich dragen.