Kleine forum-ergernis

Gestart door manvandemaan, 26-02-2010 21:25:05

Vorige topic - Volgende topic

manvandemaan

Gedag,

probeer ik hier met pijn in mijn hart mijn ooie V70classic te verkopen, word ik afgerekend op niet genoeg inbreng. Was het niet zo, dat dit forum bedoeld is voor info-uitwisseling? Tel ik dan niet mee omdat ik toevallig niet zoveel weet als de meesten hier?
Ik weet wel dat het een prachtbak is, en wil er graag een forummer blij mee maken!

haRtV70R

Zijn gewoon de regels.  ;)
[move][/move]

big ben

t5karel

Jij komt dus écht van een planeet ;D  ;D
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

tackle

ik vind het ook een domme regel. Dan gaan mensen maar wat posten.

Kingfisher

hmm, vind(t?) het ook beetje vreemde regel, uitgaande van goede bedoelingen van een adverteerder en mede-liefhebber.
Maar regels zijn regels, en deze zijn nou niet bepaald "onoverkoombaar" lijkt me.......

Hans Duiven

Citaat van: Kingfisher op 26-02-2010 22:00:10
hmm, vind(t?) het ook beetje vreemde regel, uitgaande van goede bedoelingen van een adverteerder en mede-liefhebber.
Maar regels zijn regels, en deze zijn nou niet bepaald "onoverkoombaar" lijkt me.......

Als je de limiet weghaalt, haal je daarmee ook een aantal goudzoekers binnen.
Uitstekende regel m.i.

Hans

EdenAli

Mp heb je toch meer bereik en speurders is gratis

Henk855

OK er zijn forum regels maar ik zie liever een Volvo aanbod hier dan op Marktplaats, Speurders of wat den ook.

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Freakybaby

De regel is (voor zover mij bekend) gekomen omdat er vanalles aangeboden werd.. En het een soort 2e marktplaats werd.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

arjenT5R

De regel is helemaal niet verkeerd lijkt me
als je echt een liefhebber bent dan kan je hier met gemak je 10 posts vullen
met volvo praat  :D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

The Saint

Citaat van: manvandemaan op 26-02-2010 21:25:05Ik weet wel dat het een prachtbak is, en wil er graag een forummer blij mee maken!

Nee, je wilt je auto verkopen en geld zien. Prima natuurlijk, maar niet huilen om de forumregels. Je bijdrage aan dit forum is nihil geweest.
No shirt no shoes, no pinball

Misha

Citaat van: The Saint op 27-02-2010 09:46:12
Citaat van: manvandemaan op 26-02-2010 21:25:05Ik weet wel dat het een prachtbak is, en wil er graag een forummer blij mee maken!

Nee, je wilt je auto verkopen en geld zien. Prima natuurlijk, maar niet huilen om de forumregels. Je bijdrage aan dit forum is nihil geweest.
Plus nogwat.

Ik vind het ook een prima regel. De Kracht van forumadvertenties is imho ook dat je auto's ziet staan waarvan je een beetje kunt terugvinden wat er is gebeurd, je de persoon en de auto wellicht kent en er een soort van onderlinge-liefhebbers vertrouwen heerst.

Waarbij de auto van de manvandemaan nog steeds een prachtbak kan zijn overigens.

Citaat van: sjors855 op 26-02-2010 23:55:20
OK er zijn forum regels maar ik zie liever een Volvo aanbod hier dan op Marktplaats, Speurders of wat den ook.

Sjors
En dat is dan precies om de reden die ik hierboven noem.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

FGG

Citaat van: The Saint op 27-02-2010 09:46:12

:azn:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: